Skravlings 28. Juli

lucky2

Forelsket i forumet

Halla babes!!

Goooood, som jeg venter på denne babyen nå! 13 dager på overtid, og har gått med rier siden onsdag morgen [8|]. Var hos jordmor i går og håpet på en gladmelding om at riene hadde gjort en jobb, men neeeeeida, ikke noe særlig mer modning her i gården nei [:@]. At det går an!!! Men hun fikk tøyd litt i åpningen da, og i natt gikk slimproppen! Men nå er riene liksom borte [8|]......rar den kroppen her altså!! Trodde ting skulle gå fortere 2. gangen jeg???

Jaja, i all denne ventetiden jobber både samboer og jeg med å holde humøret oppe - ikke like lett alltid [;)]. Har blitt forferdelig dyrt for oss også, at bebbisen lar vente på seg. Blir jo så rastløs, så vi har vært på noen shoppingrunder, for å si det sånn [8|]. Hehe.....vanligvis er jo det så gøy, men nå er det liksom bare for å få tiden til å gå!!

Schnuppa : er jo termindagen din i dag!!! Skjer det noe action her????? 

Ha en finfin dag, folkens! Tre (fire med i dag) dager igjen av juli.....nervepirrende det her [:D]

ORIGINAL: lucky2

Halla babes!!

Goooood, som jeg venter på denne babyen nå! 13 dager på overtid, og har gått med rier siden onsdag morgen [8|]. Var hos jordmor i går og håpet på en gladmelding om at riene hadde gjort en jobb, men neeeeeida, ikke noe særlig mer modning her i gården nei [:@]. At det går an!!! Men hun fikk tøyd litt i åpningen da, og i natt gikk slimproppen! Men nå er riene liksom borte [8|]......rar den kroppen her altså!! Trodde ting skulle gå fortere 2. gangen jeg???

Jaja, i all denne ventetiden jobber både samboer og jeg med å holde humøret oppe - ikke like lett alltid [;)]. Har blitt forferdelig dyrt for oss også, at bebbisen lar vente på seg. Blir jo så rastløs, så vi har vært på noen shoppingrunder, for å si det sånn [8|]. Hehe.....vanligvis er jo det så gøy, men nå er det liksom bare for å få tiden til å gå!!

Schnuppa : er jo termindagen din i dag!!! Skjer det noe action her????? 

Ha en finfin dag, folkens! Tre (fire med i dag) dager igjen av juli.....nervepirrende det her [:D]

He he JAAAAA vannet har gått... Juhu... er så happy.. Men riene lar vente på seg [:@][:@] Får håpe de melder seg snart..

Enn du?? Noe på gang???

Lucky2, blir du satt i gang i morgen, eller?Er det ikke 14 dager på overtid??

Lucky2, nå må dere se og hoppe i høyet[;)]
Schnuppa 

Juhuuu!

Lite action her inne ja gitt! Men så har vel storparten av de julifødende fått allerede også da... Er så rart med det, får vel andre prioriteringer ja [:D]
Sitter selv og biter negler her nå. Skal inn på sykehuset i morgen for sjekk, og blir sannsynlig satt i gang. Skal kreve det selv, om de ikke gjør noe... Er lei! Men det som verre er, jeg har jo svangerskapsdiabetes, og BØR ikke gå mange dager over termin. Nå er det 8 dager. Men det ordner seg  nok i morgen. Skulle jo ta med meg bagen min, fikk beskjed om det.
Usj...gruer meg sånn jeg. Ser ikke akkurat frem til å få vondt nei. Har jo smerteterskel som en blå undulat! [&:]

Uansett, lykke til Schnuppa! Det er din dag i dag [:D]
Og Lucky2, nå synes jeg virkelig noe bør gjøres med deg også!  Kan umulig gå lenger nå???

Lykke til i morra ildrii- den smerten du opplever under fødselen er den eneste smerten du kommer til å oppleve som faktisk er meningsfull og nyttig!! [:D][:D]

ORIGINAL: Jas

Lucky2, blir du satt i gang i morgen, eller?Er det ikke 14 dager på overtid??

Vet ikke - dersom ikke noe skjer i natt, må jeg inn på overtidskontroll i morgen, så vil sykehuset vurdere om jeg bør bli satt igang eller om jeg kan gå noen dager til  (noe jeg sterkt håper jeg slipper)
Vil jo gjerne ha julibarn jeg også, da [;)]

ORIGINAL: Monicus

Lucky2, nå må dere se og hoppe i høyet[;)]
Schnuppa 

Hehe, er utprøvd, som alt mulig annet [;)] Ikke akkurat veeeeldig romantisk, med sammentrekninger og smårier hele tiden [8|], men det er utrolig hvor desperat man blir [:D].....

Back
Topp