Skravlings 28 august

Buffi

Forumet er livet
[:D][:D][:D]

Vel da har jeg og Heidi stått opp vi[:)][:)][:)] Trodde min samboer skulle ta henne siden han har pappaperm men han ligger i senga si[&:]

Jaja i dag skal jeg på trening[:)]

Ha en toppers dag

mårnings!

her er det også pappaperm, snart ferdig heldigvis. trodde vi skulle få gjort noe disse ukene, men vi får nesten gjort mindre...

nå sover alle unntatt meg, det er litt godt da. mannen min og thomas la seg igjen rett før jeg sto opp, de har vel ikke sovet så godt i natt.

jeg skal på ryggskolen i dag kl halv 1, ellers lite planer[:)] jo, jeg skal planteom de utenfor inngangen. vinden tok de fleste i helga, så nå blir det røsslyng[:)][:D]

Ja jeg gav Heidi pluss melka mi til han i senga si...Men tror nå at han sovna igjen med Heidi i senga si[&:][&:] Han blei sur på meg siden jeg vekka han i morres

ORIGINAL: buffi

Ja jeg gav Heidi pluss melka mi til han i senga si...Men tror nå at han sovna igjen med Heidi i senga si[&:][&:] Han blei sur på meg siden jeg vekka han i morres
mannfolk!!!!![&:][&:][:@][:@]

Faktisk helt enig med dere....

Men kan ikke gjøre noe mer nå...For vil beholde husfreden her på morningen

Buffi...dra det mannfolket sidelengs ut av senga med hue først, stapp han nedi ei kald bøtte med vann og si blidt "god morgen"....
nei, uff, vet ikke jeg....
når mannen min hadde pappaperm, så hadde vi også ferie samtidig, så vi avtalte å stå opp annenhver dag, da kunne den ene sove...men tok annenhver natt og putta i smokk også dersom det trengtes...helt genialt!

i dag er det sol, men kaldt, regner med jeg tar meg en tur på ikea, og ser om jeg finner det jeg leter etter...
ellers blir det en rolig dag!

Hjemme fra skolen i dag...sliten jeg, og mini sover i sengen sin, sliten han og...

Har mye å lese på til i morgen , men orker ikke begynne på det enda....

Vi dro hjemmefra klokken ti over sju i morges, og da var det 5 grader ute, tenk det a, 5 grader bare og snart frost!! Nicholas måtte ha på stømpebukse, votter, hals og vinterlue....herregud jeg vil jo ha sol og sommer litt mer før det blir vinter.... Har en dårlig følelse om at det blir en laaange og kaaald vinter i år ja!!!!!

ORIGINAL: Stine_h

blir gal!!!

uff, ikke bra!!
går det bedre nå?

ORIGINAL: tutta80

ORIGINAL: Stine_h

blir gal!!!

uff, ikke bra!!
går det bedre nå?

hehe, takk for at du spør[;)]

men nei...[&:] han har skreket i hele dag!!! ingenting nytter...

****** for en dag! Sutring og hyling hele f*** dagen. Jeg ble så lei at til slutt begynte jeg å rope tilbake til ham. Og nå har jeg dårlig samvittighet....

Hadde besøk av ei venninne med en gutt på 1,5 år, tenkte det skulle bli kos for Mathias. Men hver gang han gutten ropte litt så begynte Mathias å hyle. Og det nyttet ikke å få ham til å sove, for han hylte hver gang han hørte gutten nede. Fatter ikke hvorfor han er så redd andre barn. Ska ljo være kjekt det.....Men merker jo at Mathias er stille og rolig og sjenert, så det er vel bare personligheten hans. + at siden han er så treg så føler han vel at andre blir litt voldsomme.

jaja, nå sovnet han, rekordtidlig. Håper ikke det betyr en extra tidlig morgen...

Nå skal jeg spise litt, har ikke spist siden frokost fordi jeg har måttet underholde og bært Mathias konstant.

Og etterpå skal jeg male trappen. eller grunne den først da, pusset den i går.[:)]

God det ikke bare er meg Yakine![:)] uff, er bare så lei av at han aldri kan sove nok til å være opplagt og blid hele dagen.....[&o]

Nå er jeg ferdig med å grunne trappa, det var drittjobb det! og så er jeg hvit på hele meg, og har ikke white-sprit hjemme [8|] Tenker det blir lekkert på jobb i morgen![8D][:D] men det blir fint da! [:D][:D]

ORIGINAL: kiki82

God det ikke bare er meg Yakine![:)] uff, er bare så lei av at han aldri kan sove nok til å være opplagt og blid hele dagen.....[&o]

Nå er jeg ferdig med å grunne trappa, det var drittjobb det! og så er jeg hvit på hele meg, og har ikke white-sprit hjemme [8|] Tenker det blir lekkert på jobb i morgen![8D][:D] men det blir fint da! [:D][:D]

Ja det finnes de dagene man har mest lyst til å skylle ungen ned i do og skylle ned......[:D]

men de dagene er det gudskjelov ikke så altfor mange av, det er bare at de er så tunge når de kommer....

Også er de fort glemt når man har en god dag med masse smil...håper dere får en bedre dag i morgen!![:)]

ORIGINAL: Looney

ORIGINAL: kiki82

Ja det finnes de dagene man har mest lyst til å skylle ungen ned i do og skylle ned......[:D]

men de dagene er det gudskjelov ikke så altfor mange av, det er bare at de er så tunge når de kommer....

Også er de fort glemt når man har en god dag med masse smil...håper dere får en bedre dag i morgen!![:)]

takk takk! satser på bedre dag i morgen ja! Rart hvordan vårt humør følger ungenes humør [&:][:D]

Back
Topp