Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: tutta80
ORIGINAL: Stine_h
blir gal!!!
uff, ikke bra!!
går det bedre nå?
ORIGINAL: kiki82
God det ikke bare er meg Yakine![:)] uff, er bare så lei av at han aldri kan sove nok til å være opplagt og blid hele dagen.....[&o]
Nå er jeg ferdig med å grunne trappa, det var drittjobb det! og så er jeg hvit på hele meg, og har ikke white-sprit hjemme [8|] Tenker det blir lekkert på jobb i morgen![8D][:D] men det blir fint da! [:D][:D]
ORIGINAL: Looney
ORIGINAL: kiki82
God det ikke bare er meg Yakine![:)] uff, er bare så lei av at han aldri kan sove nok til å være opplagt og blid hele dagen.....[&o]
Nå er jeg ferdig med å grunne trappa, det var drittjobb det! og så er jeg hvit på hele meg, og har ikke white-sprit hjemme [8|] Tenker det blir lekkert på jobb i morgen![8D][:D] men det blir fint da! [:D][:D]
Ja det finnes de dagene man har mest lyst til å skylle ungen ned i do og skylle ned......[:D]
men de dagene er det gudskjelov ikke så altfor mange av, det er bare at de er så tunge når de kommer....
Også er de fort glemt når man har en god dag med masse smil...håper dere får en bedre dag i morgen!![:)]