Skravlings 27. juli

Ole Brumm

Forumet er livet
God morgen ladies! Da var det endelig min tur til å starte en skravletråd her, og det på min siste dag..
Kjempehyggelig melding fra Krepsens mann-gratulerer så masse igjen. Ja, jenter vi minker for hver dag som går-snart er alle julibabyene ute.
I dag skal jeg, som de fleste har fått med seg, bli satt i gang, skal vi se om.. 1 time og 15 min. Er forbausende rolig foreløpig egentlig, men vet det kommer noen nerver når tiden nærmer seg. Værgudene velsignet meg med en regnfull natt og ja-jeg fikk sove i hele 6 timer i min egen seng, ved siden av min kjære-har slitt litt de siste nettene.
Har også fått mine første fødselspenger i dag og har allerede rukket å betale Lånekassa og et par regninger-godt å ha det unnagjort-har sikkert masse annet å tenke på når jeg kommer hjem igjen.
Så neste gang jeg er her inne, er jeg altså på den andre siden. Skummelt, men gleder meg veldig nå, nå er jeg klar for å se den lille babyen. Også lurer vi fælt på hva det blir da og hvordan den ser ut..
Lykke til til andre julibabes, så sees vi forhåpentligvis igjen snart. Gleder meg til mafiatrilleturer!!

Ha det alle sammen 

ååååååhhhh... Lykke til Ole Brumm!!
Gurimalla så spennende!!!
Gleder meg veldig til å høre hvordan det går videre.
Hold oss litt oppdatert da!

Godmorgen girls!!

Masse masse lykke til i dag, Ole Brumm!!! Vi gleder oss til å få gode nyheter når alt er vel overstått [:)]

Ja, I'm still here! Andre dag med rier, 12 dager på overtid [:'(]! Lille snups i magen har det ikke akkurat travelt med å komme ut og hilse på [8|].... Skjønner egentlig ikke disse riene denne gangen. Våknet med rier i går, stod opp, også gikk de over. Rundt halv ett, begynte de igjen, men fikk da kun sammentrekninger i magen (ikke vondt [8|]), og disse kom hvert 2-3 minutt i hele går, helt til jeg la meg!!! I natt har jeg våknet innimellom av noen vonde rier, men sovnet igjen. Og så, kl 0600 i dag, våknet jeg av jevnlige, vonde rier. Kom hvert 5 minutt og vare 60-90 sekunder! Jippi, tenkte jeg, NÅ blir det baby!! Ligger og tar tiden en stund, og står opp halv åtte. OG poff - der ble de borte!!! Dumme lurerier....[:@][:@][:@]
Får håpe det blir litt mer action utover dagen - gudene skal vite at jeg er klar for det [:D]. Smerter - kom til meg!!!!!

Ellers gleder jeg meg til flere babynyheter - er jo ennå noen dager igjen av juli [:D]

Ha en superfin dag!!!

Hei hei!

Lykke til i dag Ole Brumm. Nå er det nok i gang [;)]

Atter en varm og klam dag her...usj! Må vel bruke dagen på å vaske klær og gjøre unna siste rest av bebisting så alt er klart. I løpet av helga er ungen ute. Så rart å tenke på. Jeg skal bli mamma... JEG. VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL!!!!!!!!!
Må si jeg gruer for fødselen akkurat nå. Vil ikke ha vondt! Men men, det tar jo ikke lange tiden da, før det er over. Går ikke uker liksom [&:]

Så kjipt da Lucky2, at det ikke kommer noen vei med disse smertene. Men du må da snart bli igangsatt eller noe nå?? Du har jo gått så lenge. Håper det snart blir baby på deg nå!

ORIGINAL: chello*82

God morgen folkens!!!!!

Oi... lykke til olebrumm!!!!!! SÅÅÅ SPENNENDE!!!!!

Lucky2: teit med de lureriene!!! Håper det skjer noe med deg snart!!!! 12 dager på overtid er ikke det spor kjekt..

Ildrii: skal du bli satt i gang?

*sniff*sniff* her er det vist ei bæsjebleie... 2 faktisk[:o]. ..... æsj ....

Ja jeg skal visst det. Var på kontroll i går, og blodtrykket mitt var i grenseland høyt. Har dessuten sv. diabetes, så jeg skulle egentlig ikke gå så langt over som jeg har gjort nå heller ( 7 dager over). Her er det ingenting som tilsynelatende skjer av seg selv, så det er greit at jeg blir satt i gang. Har jo pinade ikke vondt på en flekk her!!!! Hm.. er det mulig å bli lei av å IKKE ha vondt?? [&:]

Lucky2

Tror nok at det er på gang jeg.. bare tar litt tid før babyen skjønner det[:D]
Neida, skal ikke tulle med deg jeg. Håper, håper for din del at babyen kommer i løpet av natten!

Ildrii

Lykke til da!!

I dag har jeg tydeligvis kommet meg til hektene igjen.
Har ryddet, tatt oppvasken, kokt flasker, tørket støv og vasket gulvene.
Og klokken er ikke mer enn 0959[:D]

Er det bedre å bli igangsatt? Å tøft!!! Håper nemlig på en rask og SMERTEFRI fødsel her [;)] Vel, det er kanskje å tro på julienissen litt for mye da men... Neida, det skal bli spennende dette. Bare 2 dager ( kanskje 3) til jeg får se bølla i magen [:D] Åååååååååå [:D]

Takk for lykkeønskningen Monicus, det trengs sikkert! [:)]
Skal si du har svingt deg i dag! Lenge siden jeg har følt for å vaske sånn. Vel, gjorde det jo en dag her i håp om å få fart på ting da. Innspurt med klesvask i dag.

Å halloooo! Villdyret i magen har våknet [8D] Rene anakondaen der inne nå...

Heisann [:D]

Masse lykke til i dag, ole brum [:D] blir spennende å høre oppdatering [:D]

Lucky2: høres ut som det begynner å skje noe nå [:D] Jeg begynte å gå med rier på en torsdag, og de ble heftige på natta, og roet seg ned på dagen...-lørdagskvelden slo riene til for fult og lille gull var ute tidlig på søndags morgen [:D]
Så kanskje du bare har en treg start, og så pang, så skjer det [;)] Lykke til hvertfall [:D]

Lykke til til deg også, Ildrii, blir spennende å se når nurket kommer i armene dine [:D]

I går begynte elsklingen vår med smokk, og det er bare helt drømmen, for oss begge...han er mye roligere, og mine brystknopper trives utrolig mye bedre [:D]
Og kanskje jeg får gjort noe mer enn å sitte med puppen framme [;)]

Monicus: så herlig han kian- gutten er!!!!!

fint sengesett forresten (har det samme til lucas[;)])

takk! Han er deilig!![:D]
Digger det sengetøyet selv!

ORIGINAL: ildrii

Er det bedre å bli igangsatt? Å tøft!!! Håper nemlig på en rask og SMERTEFRI fødsel her [;)] Vel, det er kanskje å tro på julienissen litt for mye da men... Neida, det skal bli spennende dette. Bare 2 dager ( kanskje 3) til jeg får se bølla i magen [:D] Åååååååååå [:D]

det går raskere... men den smertefrie delen kan jeg ikke love deg .... Det er nok den samme smerten! Når man blir igangsatt tvinger man liksom kroppen til å få sterke og lengre rier slik at det skal gå fortere.

Forrige gang tok det 42 timer med lea tok det 7 timer[:D] og det var med lea jeg ble igangsatt!!!

Brrrr.. sterke og lengre rier ja. Hørtes ikke akkurat smertefritt ut nei [;)] neida, man er vel forberedt på at ting vil gjøre vondt. Hadde ganske sterke gallesteinsanfall for et par år siden, og taklet jo det også ( hadde ikke noe valg der heller da [&:]), så jeg må da vel takle dette også. Bare litt skummelt og sitte å tenke på det nå. Får i allefall en mye bedre premie denne gangen. Et lite glass med ca 60 gallesteiner kan vel ikke sammenlignes med en beibi [:D][8D]

Ole Brumm: Masse lykke til i dag!

Jaja, er her enda jeg også da....Har nettop vært på kontroll hos ho legen som nekta meg igangsetting om mandagen! Ho beklaga igjen veldig, og de hadde hatt møt om meg og gitt helgelegene kjeft!haha, det fortjente de[:'(]
Men, gladmelding: Jeg har 3,5cm åpning!Yahoo[:)]Hun tøyde og strakk meg, og ting var mye mer klart nå enn om mandagen! Så, ho hadde trua på baby i løpet av helga. Så, da er det bare å krysse fingrene!

Ha en fortsatt fin dag julidamer[:D]

Halloen... Vi er så få her nå at vi ikke har opprop engang.... [&o][&o]

Ja ja, jeg er her iallefall enda med masse besøk... De reiser i morgen  formiddag. Har vært i skogen å plukka blåbær i dag.. Kjempe kos...

Er kjempe kvalm nå, så jeg skal legge meg nedpå litt.

Blir sikkert bare meg igjen etter helga som ikke har født enda.. [&:][&:]

Uanett lykke til alle julisnupper med fødselene deres... I morgen er min termin , men kan vel se langt etter nurket for det... [:@][:o]

KLem

Back
Topp