schnuppa
Forumet er livet
Koko
Opp å stå alle struttemager som er igjen... [:)][:)]
Nå skal jeg til legen. Håper alt er som det skal...
Ellers vet jeg det skal bli varmt i dag så det blir å være i skyggen for min del.
Etterlyser fremdeles FirstTime. ( Kankskje sladrevennen hennes har havna på føden også???[8|])
Lucky2 : lykke til med strippinga. Snart er du i mål. Men synes synd på deg som må gå over såpass mye. Ikke enkelt det der. Men husk jeg Heier på deg
Alle dere andre søte snupper her inne håper fødselen starter snarest for dere alle. Jeg vil iallefal nå møte den lille som ligger å bolterer seg og hikker i magen min.. ÅÅÅ er så nysgjerrig på hvem det er.. Så fødevibber sendes dere alle.. Vi er snart i mål girls..Joho...
Ha en super morgen..
Kommer innom senere...
Kykeliky...[;)][;)]
Opp å stå alle struttemager som er igjen... [:)][:)]
Nå skal jeg til legen. Håper alt er som det skal...
Ellers vet jeg det skal bli varmt i dag så det blir å være i skyggen for min del.
Etterlyser fremdeles FirstTime. ( Kankskje sladrevennen hennes har havna på føden også???[8|])
Lucky2 : lykke til med strippinga. Snart er du i mål. Men synes synd på deg som må gå over såpass mye. Ikke enkelt det der. Men husk jeg Heier på deg

Alle dere andre søte snupper her inne håper fødselen starter snarest for dere alle. Jeg vil iallefal nå møte den lille som ligger å bolterer seg og hikker i magen min.. ÅÅÅ er så nysgjerrig på hvem det er.. Så fødevibber sendes dere alle.. Vi er snart i mål girls..Joho...
Ha en super morgen..
Kommer innom senere...
Kykeliky...[;)][;)]

. Som deg, er jeg også ganske så spent på hvordan lille nurket ser ut - gleder meg veeeeldig til å hilse på [:D]. Tar gjerne en helge-føde-date med henne jeg, altså!! Men for deg og familien din må det være ekstra spennende da, siden dere ikke vet hvilket kjønn det er engang......ære være deg for det, altså!!! Tror jeg hadde gått ut av mitt gode skinn, hadde det vært meg, hehe....