skravlings 21 juli

schnuppa

Forumet er livet
Koko

Opp å stå alle struttemager som er igjen... [:)][:)]

Nå skal jeg til legen. Håper alt er som det skal...

Ellers vet jeg det skal bli varmt i dag så det blir å være i skyggen for min del.

Etterlyser fremdeles FirstTime. ( Kankskje sladrevennen hennes har havna på føden også???[8|])

Lucky2 : lykke til med strippinga. Snart er du i mål. Men synes synd på deg som må gå over såpass mye. Ikke enkelt det der. Men husk jeg Heier på deg

Alle dere andre søte snupper her inne håper fødselen starter snarest for dere alle. Jeg vil iallefal nå møte den lille som ligger å bolterer seg og hikker i magen min.. ÅÅÅ er så  nysgjerrig på hvem det er.. Så fødevibber sendes dere alle.. Vi er snart i mål girls..Joho...

Ha en super morgen..

Kommer innom senere...

Kykeliky...[;)][;)]

Hei og hopp!
Jeg er i usedvanlig bra form om dagen...! Sover godt hele natta og alt!

Hmm... Lurer også på FirstTime...!!! Nå må vi da høre noe snart!![&:][:)][:)]

Lykke til i dag da schnuppa![;)]

Selv så drar jeg på hytta i dag. Uff, håper det ikke skjer noe gjennom helga egentlig.
Skal uansett på sykehuset til tirsdag, så han får vente til da!![:D][:D][&:][&:][8D][8D]

Ha en fin dag jenter!
Nå skal vi alle få se nurkene våre snart!![:)][:)]

Lykke til hos legen Schnuppa!! Og lykke til på stripping Lucky2- kan ikke si jeg misunner deg den opplevelsen [&:] Men jeg krysser fingrene for at det hjelper!!
Lillejenta- god tur på hytta- slapp av og kos deg [:)]

Vi reiser til Moss i dag. Sambo skal på båttur sammen med broren min og ERik og jeg skal være hos mormor- håper dere har født alle sammen når vi er tilbake på tirsdag!!
God helg og lykke til- fødevibber sendes til de som vil ha [:D]

Helluuu girls!!!

Tusen takk for lykkeønskninger, blir så glad av det [:D] - skal snart avgårde nå . Må vel si at etter å ha prøvd de fleste kjerringråd og jordmor-råd i boka denne uken, så er jeg ikke så veeeldig optimistisk [8|]. Men, alt er verdt et forsøk, er bare pittelittegranne utålmodig nå [:'(].....

Lykke til hos legen, Schnuppa, er spent på å få høre hvordan det gikk!! Her må vi ha tilbakemeldinger vettu [;)]
Håper du har full modning og at alt er klart for at den lille kan komme ut . Som deg, er jeg også ganske så spent på hvordan lille nurket ser ut - gleder meg veeeeldig til å hilse på [:D]. Tar gjerne en helge-føde-date med henne jeg, altså!! Men for deg og familien din må det være ekstra spennende da, siden dere ikke vet hvilket kjønn det er engang......ære være deg for det, altså!!! Tror jeg hadde gått ut av mitt gode skinn, hadde det vært meg, hehe....

Til dere som skal på hyttetur og kose dere - ha en kjempefin tur og knallert helg!!!! Nyt dagene før knertene kommer [:D]

Klem fra meg [:)]

Lite folk her inne ser jeg... [8|][8|] Flere som føder???

Ja ja legebesøket gikk vel og bra. Alt er i sin skjønneste orden, men fikk ingen antydning på når ting kunne skje.Så her må man tydligvis bare vente...

Godt å høre at FirstTime endelig var ferdig med det hele og lillejenta er kommet til verden. Gratulerer. Det var vel fortjent snuppa.[:)][:)]

God tur til Både Lisa og Lillejenta. Kos dere masse. Kanskje noen av oss har født når dere er tilbake?? Ehe ikke jeg[:o], men sikkert mange av de andre.. [:)]

Andre som har stooore planer for helgen???
Jeg skal kose meg å slappe av m familien. Blir vel noen turer i skauen med bikkjevofsen også...

takk for det jenter!!

god tur du også lisa!!

lykke til alle sammen, OG HA EN FIN HELG!!

Hei  hei alle sammen!

En ny dag og nye muligheter [:D] Solen skinner, og jeg må si det virker inn på humøret. Livet er herlig ( iallefall så lenge jeg holder meg mest mulig ute av solens nedslagsfelt).
Det ligger an til isspising i dag gitt [;)]

Har ingen spesielle planer hverken for i dag eller resten av helgen. Skal vel slappe av mest mulig mens jeg fremdeles har muligheten til det.
Fant endelig slike flanellskluter som jeg har lett meg nesten i hjel etter, i går. Så da må det vaskes litt klær igjen. Passer jo bra på en sådan dag.

Lykke til alle dere som er så heldige å føde i dag!

Lillejenta skal på hyttetur også, ser jeg. Håper du får en kjempekos tur!

Ellers så må dere alle ha en strålende flott dag [:D][:D]

Back
Topp