Skravlings 19. september

*lilletrille *

Gift med forumet
Juhuu!

Starter denne idag eg!

Om 1 mnd sitter eg her med babyen min!!!!! Har overtidsdato 18. oktober! Hihi. Gleda meg sånn til han/ho kjem!

Ellers... Elisabeth er endelig frisk igjen... eller kvitt feberen iallefall. Har sendt ho i barnehagen for idag må eg pakke! Skal på slektstemne i helga! [:D] Eller som mannen min føler for det... [:'(][:@] Hhehe. Eg gleda meg no iallefall! [8D]

Ei fin helg til alle! No hopper eg i dusjen, skal snart til legen også ja, og så ein tur til fysio... kortid eg skal få tid til å pakke???? Hm... det lurer eg også på! [:D]

Go måren [:)]

Sitte her i grue meg t eg må gå å rydda kjøkkene... va i forening igår kvell, så då va jo mannen jemma aleina [&o] Jaja, elrs e eg glae for at d e fredag! Imårå ska m i 30-års dag, d blir hardt, hehe [:D] komme nok isje t å holda ud lenge eg nei.. mnmn, blir koseligt fordiom [:)]

Go tur på slektsstevne lilletrille!! [:)]

Ha ein go dag alle samen![:)]

Mornings damer!

Dette med babyverden er helt utrolig, må bare si det...har vært i dusjen. så nå sitter jeg her på BV i bare trusa og med et håndkle på hodet! Måtte bare inn og sjekke innleggene siden igår...det var jo det siste jeg gjorde før jeg la meg oxo! Som noen andre skrev her i går: HEKTA!!!

Men uansett...Har time hos JM om en time, er litt ekstra spent i dag! Håper hun vil sjekke modningen... Jeg har hatt mageknip / Kan minne om kramper siden onsdag... Trodde det var noe jeg hadde spist, men nå begynner jeg å lure på om jeg forveksler det med noe annet?? Sikkert ikke, det er nok lykkeønskninger!

Ønsker alle dere andre her inne på BV:

HA EN GOD DAG!!!

God morgen alle sammen

I dag er jeg 35 uker! føler jeg henger litt etter de fleste her inne, men det går jo fort fremover da! Bare to uker igjen å jobbe også[:D]

Sovet godt og føler meg ganske opplagt i dag... Skal prøve å få jobbet litt og ikke være så mye her inne på BV som i går... (neida, ingen spor av dårlig samvittighet...)

Ha en strålende dag alle sammen!

God morgen [:D]
Jeg er helt mørbanket etter å ha ligget så lenge i senga (for jeg har nemlig fått sove lenge i dag [:D])

I går var jeg flink å klipte plenen, ryddet i klærne til Adrian (byttet ut sommer med vinter) og ryddet bort det han har vokst ut av, vasket 2 maskiner med klær og brett sammen 3, så i dag har jeg små planer for dagen!

Vi har fått lønn, så da blir det storhandel av diverse fryse-matvarer, også skal Adrian få seg en vinterdress!
Så i dag skal jeg ut av huset [:)]

Gratulerer med 35 uker, og kos dere på 30-årslag og slektsttreff!!
Lykke til hos leger og jordmødre dere som skal dit!!

HA EN FIN, FIN DAG!!!!

hei!

I dag skal eg på BV-treff med Gunnjanne og novemberjenter. Hurra![:D]

Fekk akkurat melding fra ei venninne om at det første prøverørsforsøket deira var mislykka.. [:(][:(] Håpe, håpe det går neste gong!! Dei har prøvd og prøvd so lenge stakkars.. [:(] Skikkelig urettferdig kor vanskelig det skal vere for enkelte som virkelig ønsker å bli gravide..[&:][>:]

I dag har jeg en skikkelig dritt dag. Skal ikke utbrodere noe mer for jeg vet det er mange som er lei av mye klaging. Håper det hjelper når jeg kommer på sykehuset og får se Heid igjen.

Gudd mårning!!

i dag da jeg våkna hadde jeg noe vanvittig vondt i ryggen og tenkte med meg selv at da skal jeg bare ligge i sengen hele dagen, MEN jag har jo både hund og katt som krever sitt og jeg måtte bare pine meg selv til å stå opp..

nå har jeg vært våken i 2 timer og ryggen er blitt mye bedre, får håpe det gir seg iløpet av dagen. Skal jo inn til byen sammen med søsteren min og handle bursdagsgave til mamma som fyller 45 år på søndag..

Ellers så går alt som vanlig hær i huset.. kjeder meg mens sambo er på jobb, og jeg veksler mellom bv og tv'n..

Morn...

Har vært oppe enstund nå.., stekte pannekaker til simen til frokost så kjøkkenet ser ikke ut.. Hadde skikkellig energi her på morgenkvisten.. Nå har det gått over....

Ble faktisk sengekos her i gården igjen i gårkveld.., så nå kan jeg skryte på meg sex to ganger på tre mnd!! OMG!!  Men fikk skikkelige murringer i magen i natt og forsåvidt enda også.. skummelt.., for jeg vil ikke i noe fødsel iallefall på noen uker enda.. Har jo ikke kjøpt sengetrekk enda..[:o]

Nå skal jeg på skolen til simen på felles-samling.. Ungene synger, spiller teater o.l det blir koselig..

Også venter jeg pakke fra scrapbook.com og buzzador i dag.[:D][:D][:D] Arti!!

Nå er jeg litt stolt over meg selv. [:D] Har snakket om det leeeenge at vi skal bytte ut kjøleskapet til samboer som står på kjøkkenet,med mitt som står bare på vent. Mitt er nemlig større(høyere),og vi merker at det er litt i minste laget det vi bruker nå. (kombiskap). Og bedre blir det jo ikke når vi får en baby i hus som skal ha mme,og jeg kommer til å lage noen flere flasker i slengen....[8D] Dessuten er det bedre plass i fryseskuffene også,og det savner jeg. Har bare kombiskapet som frysemulighet ennå.(til vi får bygd ferdig påbygget.......) Men,det som gjør at jeg er litt stolt over meg selv,er at jeg har fått rydda ut av et lite skap som stod over kjøleskapet,OG DEMONTERT det. Plundra litt med å finne alle skruvene,så jeg ringte sambo og spurte om råd....han sa en ting,men det var det jo ikke....[:D] Men jeg fikk det ned til slutt,så nå håper jeg bare at vi kan invitere noen på besøk som kan hjelpe til å flytte kjøleskapa!!!!![:D]
Nå sitter jeg egentlig og finner på masse tøys for at jeg ikke skal stryke klær.[:'(] Er såååååå kjedelig,men må stryke noen skjorter til søndag,for da er det konfirmasjon. Så da er det bare å finne frem det nedstøva strykejernet,hvor det nå er....... Det positive er vel at jeg stryker sengetøyet til babyen samtidlig,så da kan jeg re opp i vugga som står på stua.[:)] Og ellers er det jo HELG!!!!!!

i dag har jeg vært på jobb og til ørelegen min... Ørene er fine igjen så nå kan jeg bare føde[:D]

Usj, jeg er veeeeldig trøtt i dag så bør vel legge meg litt før ungene kommer hjem

I dag har jeg vært veldig trøtt, så har knapt vært ute av døren.. Tror jeg brygger på noe, har vondt i nakken og føler meg helt tett i hodet.. Har prøvd å sove to ganger i løpet av dagen, men finner liksom ikke roen..Så får satse på en god natt i natt [:)]
Klokken 8 skal jeg på kina-resturant sammen med svigerinnen min, det blir koselig [:)] Gleder meg til innbakt kylling [;)][:D]

Back
Topp