Skravlings 18.08.07

Looney

Forumet er livet
VIP
Da er Looney hjemme fra byen og bør krype i seng.....[:)] Hatt det toppers i dag!!

heiheiehie!

da er jeg og thomas alene hjemme noen timer, deilig[:D]

franken tok med seg maria til byen får å bytte flyet for andre gang på 2 dager... er litt lei av modellfly nå. han ble plutselig flygal og holder på det med det en del nå ja..

har hatt 3 fly på litt over 2 uker, klager på de og bytter. den luringen, de er jo litt kræsja så der gjør han det godt.

ingen planer her, skal bare spise godis senere i dag[:D][:D]

Hallo! [:D]
I dag skal vi til byen og snoke etter en ny cafe som visstnok skal være så barnevennlig. Og så skal vi handle noen småting tenker jeg.
Vi hadde en kjempekveld i går, inkludert litt ompalompa som var HERLIG, hurra!! [:D][:D]

Ha en fin lørdag, alle i hop! [:D]

ORIGINAL: Skrållan

ORIGINAL: papayamammaen

I dag skal vi til byen og snoke etter en ny cafe som visstnok skal være så barnevennlig. Og så skal vi handle noen småting tenker jeg.
Vi hadde en kjempekveld i går, inkludert litt ompalompa som var HERLIG, hurra!! [:D][:D]

Fortell, fortell! Hva heter den, og hvor ligger den? [:D] Og HURRA for herlig ompalompa! [:)][:D]

Nei, det er det jeg ikke helt vet. Hun som fortalte det huska ikke, hun visste bare at den lå i ei veit. Haha, akkurat som at det hjelper liksom! [:D] Men jeg skal se hva jeg finner ut, og melde tilbake [:D][:D]

Fortell, fortell! Hva heter den, og hvor ligger den? [:D] Og HURRA for herlig ompalompa! [:)][:D]

Nei, det er det jeg ikke helt vet. Hun som fortalte det huska ikke, hun visste bare at den lå i ei veit. Haha, akkurat som at det hjelper liksom! [:D] Men jeg skal se hva jeg finner ut, og melde tilbake [:D][:D]

Hahaha! [:D] Dere får tråle alle veitene i dag, og se om dere finner noe! [:D]

ja, da er vi kanskje ferdige til vi skal på kinå i morra! [8D][:D]

den lune strede eller rede eller noe sånt!?!?!? må få høre hvordan det er!

har lyst til å dit jeg å.

var på nattergalen som skulle være barnevennlig - not.

God morgen alle sammen[:D][:D]

Jenta mi var kjempeflink i natt hun...Sovna hall 8 og sov til hall 7 uten å våkne[:)] Første natten hun sove en annen plass..

Og i dag skal hun ut på tur med besten & bestå så tipper det blir kos for na...

Så da skal jeg slappe av

ORIGINAL: MaRtE:)

JAA, det var det den het! Vet du hvor den er også eller? [:D][:D]

ORIGINAL: MaRtE:)

JAA, det var det den het! Vet du hvor den er også eller? [:D][:D]
tror det lune etter eller annet ligger i veita rett på andre siden av trondheim torg, ved bar sofa eller hva den heter. tror veita er på siden av den baren der.

da er jeg alene igjen, nå har han med maria å ser på at andr flyr modellfly. oh my god. det bare må være spennende.

ellers da så sover thomas for første gang i dag[:D] han har blitt så flink de 2-3 siste dagene, sover bare en dupp og da er det MYE bedre på natta[:D][:D]

jeg har barnefri!!!!!!!!!!

så rart å sitte her uten benji..[8|][:)]
han er hos søstra mi og koser seg... skal hente han senere i kveld.. har sovet litt nå men ble vekt av en telefon. så nå sitter jeg her og skal scrappe litt mens jeg har mulighet[;)]

kos dere idag jenter[;)]

MaRtE:) Åååååå, der ja! Æsj, vi fant det ikke, men jenta var ikke særlig i cafehumør uansett, så det ble bakerivarer her hjemme i steden [:D]

Skrållan: Hææ?? Over 100 kroner!

jeg å vil ha godis!!!!!!

franken hadde bare kjøpt barnegodis i dag, og det liker jeg ikke. JEG VIL HA SJOKOLADE!!!!

muligens jeg må på butikken snart[:D]

ORIGINAL: ~Fruen~

MaRtE:) Åååååå, der ja! Æsj, vi fant det ikke, men jenta var ikke særlig i cafehumør uansett, så det ble bakerivarer her hjemme i steden [:D]

Den ligger rett ved byhaven tror jeg, mot kapAhl. Var o'martins der før.........................om jeg ikke tar helt feil så er det der den er.

Naj, det er Nattergalen. Det har kommet enda en visst. MaRtE sier (litt lenger opp i tråden) den ligger vis a vis Trondheim Torg. Må inspisere den en annen dag kanskje [:)]

Fortsatt syk så inge konsert [&o]
Men sambo ble hjemme med meg da, skulle bare mangle [8D][:D]

Junior sovnet i dag UTEN kveldsmat i vippern, men hva skal jeg gjøre? vekke han??

Vekte han litt jeg og ga han en flaske velling
[:)]

I dag har me kost oss, begynte dagen me eg jekk på jobb te 2 og så va me hos frisøren me Emil han e så fine nå[:D]
Så jekk me på burger king og spiste.
Og itte på jekk me å handla gå bil te Emil, så klart me masse lyd i, syng o mc donald hade a frarm, vet isje heilt kos det skrives[:D]hehe
Og nå ligge han å snakke i sengå te laalaa(teletubbies)

Ha ein fin kveld jenter[:D]

Back
Topp