Skravlings 16.09

*LykkeligMamma*

Forumet er livet
Hallo jenter![:)]

Hvordan er formen deres i dag? Har dere noen planer?
Jeg føler meg helt på bærtur som vanlig![&:]

Har ingen planer i dag heller jeg, sitter å ser på tv å kjenner at kvalmen summer i bakrunnen hær![&:][:)]
Fikk pakke i posten i går, masse scrappe saker, men gidder ikke og sette klørne i det. [:)]

hei hei.

sitter her jeg å, men er ikke kvalm eller noenting sånt, venter på å skal i et møte på jobb[:)]

dette går egentlig bra etter all forventning, litt små kvalm på kveldene bare og hender jeg er skikkelig spy trang på natta når jeg våkner men sovner igjen og på morgenen er det borte. [:)]

hei:)

nej, jeg sitter nå her og kjeder meg ihel, men er så dårlig at jeg ikke orker å gjøre noe annet..

siste dag av sykemeldingen er i morgen så må få meg til legen og forlenge den. har ikke sjangs å klare å jobbe[:'(]

skal hente sønnen min og søstra min på skolen om en stund, så skal jeg og søss på ring-jakt[8D]
ellers tror jeg at formen min skal få bestemme resten av dagen[:)]

Sitter her jeg også... Klart å få satt på en klesvask da. Det er ikke dårlig m/tanke på at jeg må rote igjennom skittentøyskurven!!! 
Blir mye gloing på tv...og meningsløs surfing på nettet.

Heldigvis har kvalmen fått en tendens til å gi seg utover dagen og gi meg noen timer opphold, før den setter inn igjen til kvelden.

Sitter heime og gaper eg og.. ser ut som formen begynner å komme seg, spent på korleis det blir å begynne å jobbe igjen på mandag. Skal på slarveklubb i kveld med venninner, gleder meg til det[:D] Vi møtes kvar fjortande dag ,er kjempeartig[8D]

Så bra at jeg ikke er alene da! Syns synd på dere alle sammen Huff... skulle vært en knapp et sted for å slå av kvalmen![8D] hehe...

hei alle april jenter:):)
her har vi vært på helsetasjonen med store gutten min:):) fikk masse skryt:) kjeeempe deilig:)
eller så skal vi lage middag snart:) er sååå utrulig kvalm enda:S er ingen ting som frister av mat og drikke:S skal slappe av mest mulig i dag etter odd andre har lagt seg i kveld:)

Jeg har siste dag av en ukes ferie i dag, skal til veterinæren med pus som skal få vaksine. Da blir "mamma" upopulær!! [:D] Får besøk av gamle studievenner i kveld, så skal bake en kake tenkte jeg.. Blir kjekt [:)]

Heisann folkens!
Så kjedelig at dere er så dårlige! Jeg har heldigvis ikke blitt det..bare litt uvel hvis jeg spiser for lite/mye, hehe! Godis frister heller ikke, men det gjør jo ikke akkurat noe!! [;)]

I dag har jeg vært på jobb fra 07.00, og etterpå var jeg å shoppet litt! Måtte ha meg en ny bh, men endte opp med mye mer enn bare det!! Kjøpte litt klær, men ikke gravideklær da. Fant litt stretchy og lange topper + en fin chenille joggebukse[;)] greit å ha i overgangsfasen kan jeg tenke meg! Gikk forbi mammaklærne på h&m, og de hadde bra mye fint! Men turte ikke kjøpe noe enda [;)] 

God bedring til dere som er dårlige, og måtte alle få en flott ettermiddag[:D]

Heia jenter!!
så dumt at dere er dårlige da... eg sliter helst bare med luft og hard mage eg..
i dag har eg vært å skreve under papirer for salg av leilighet (godt å ha det ute av verden) også har eg hatt mamma og pappa på middag. så kom svigers etterpå å da hadde eg laga vafler, eller mamma gjore vel det meste da[8D]
hva står på menyen for kvelden hos dere da??

Har ikke gjort noe i dag[&:] Var så trøtt etter nesten ikke å ha sovet noe i natt så skulle sove litt i dag, men fikk besøk som satt hele formiddagen[>:] Skulle egentlig jobbe i ettermiddag, men ble avlyst. Skal komme sterkere tilbake i morgen[:D]

Back
Topp