Skravlings 14.sept

tingeling1

Forumet er livet
God morgen jenter og bebiser!

Tuva sov 9 timer i natt!!! Så fikk hun bittelitt mat kl. 8 og sover enda... Hun er forkjølet stakkars og trenger nok litt søvn....

Har spurt på generell også, men vet dere om babyene bør ta influensavaksinen? Er de i risikosonen? Sto på nettet at influensaen kommer snart og at 900 000 nordmenn er i risikosonen....

Hei og hopp!

I går fikk Ben sin første vellingsmak.. For et syn! Ga med skje og det ble ikke populært for en som er vant til fri flyt.[:D][:D]
Skal legge inn bilde senere.
Natta ble den samme, men bæsjebleia ble ekstra stor på morrakvisten.[:'(]

Mornings.... eller god formiddag [&:]

Våkna opp til nok en solskinnsdag (fordi jeg har vett til å ligge til morgentåka letter, selvfølgelig). Skal til byn å treffe ei venninne som jeg ikke har sett på leeeenge. Men før det rydde i leiren og skrive et formelt brev for sambo til skolestyret, der dattera hans går...

Vet ikke om du alt har fått svar, tingeling1, men tror ikke at influensavaksina er for babyer. Jeg mener det er for eldre og de med redusert immunforsvar.

Heisann sveisann

Her er det ei som ikke helt vet om hun vil stå opp eller ikke... ligger i senga vår, komemr små klynkelyder innimellom, så går jeg inn og duller med henne, men så lukker hun øya igjen og sover videre. Tror hun drømmer mye! ingenting er så uskyldig som et lite barn (eller dyr) som ligger og sover søtt.
Kjekt at hun slumrer litt, for da rakk jeg å brette sammen og henge opp klær, samt spise 2 skiver med nugatti :-D

Fint vær her i dag ja, da er vi bare NØDT til å ta oss en tur ut! Hmmm rekker jo aaaldri å stikke innom elixia vi... barnepassen vel og merke. (jobba der litt før) Stenger 13.30 på formiddan hehe. Får prøve igjen i morra da [;)] Så kan jeg ta en mini-treningsøkt... :p

Oh lala, våkne nå da snuppa, mamma har jurspreng og det er sååå kjedelig å pumpe!!!

Halla damer!

Trokke infunsavaksinen er for friske spebarn nei.
Da har vi vært å prata med presten. Vi skal døpe Amalie i Trondhjem. Nemo problemo.[:D]

Fikk litt dårlig samvittighet for at jeg laga sånn bildeserie med musikk til Amalie. Så nå driver jeg å lager en til Othilie å. Av bildene mens vi var på Neonatal avd. i 6 uker.
Lyst til å se hvor litta Othilie var?

Jaaaaa vil se lille Othilie!!! [:D]

By the way, hvilket program har du brukt for å lage filmen? lysbildefremvisning? (power point?)

Microsoft Photo Story 3

[;)] aha, leter man så finner man i den andre tråden din

Men atte duuuuuu.... jeg lasta ned og greier, men når jeg klikker på den for å åpne, så kommer det kun opp 2 valg, enten remove eller repair driten... [8|][:@] åssen åpner man programmet og starter showet a?

Forget it, fant ut! *blir veldig fort sinnatagg når ikke får til med en gang!* [8D]

Hahha sånn er jeg å miluna! Har nada tålmodighet med pc'er[:D]

La ut bilder fra othlie's uker på neonatal avd. Pitte lita ja!

hei og hopp, nydelig bildeserier du har laget, ikke store nurket othilie var nei, men så utrolig skjønne begge to da

ORIGINAL: carina82

Hahha sånn er jeg å miluna! Har nada tålmodighet med pc'er[:D]

La ut bilder fra othlie's uker på neonatal avd. Pitte lita ja!

hvor? finner ikke [:(]

ååh fant [:D][;)]

åååå du miluna, du tar bare kaka as....

Hmm... da sover barna, vi har vaska rundt i leiligheta og rydda. spist bagett til kveldsmat...
Hva skal vi gjøre nå...?

Shit, jeg er så utrolig glemsk til å ta pilla. Helt håpløs. Og Espen vil ikke at jeg skal ha spiral...[&:]
Nå har jeg ikke tatt pilla siden Mandag...

Lite liv her i dag...

halloen jenter
lite prat i dere i dag, har jo ikkje fått en siden en gang på skravletråden vår.
eg har ei jente som ikkje vil sove, men eg kan vel takke meg selv, vi var på babysøvmming i dag og så blei vi så trøtt at vi la oss etter det og våknet kl halv sju.

ORIGINAL: carina82

Shit, jeg er så utrolig glemsk til å ta pilla. Helt håpløs. Og Espen vil ikke at jeg skal ha spiral...[&:]
Nå har jeg ikke tatt pilla siden Mandag...

skumle greier carina

JØSS, her var det stille i dag da!
"HALLOOOO"
Vært å klippa meg i dag!
Ble pannelugg og oppklipt bak, var så LEI av den gamle kjedelige sveisen.
Farge det i morgen[:D]
Nå har sambo pakket kofferten og reiser til Svalbard i morgen[:(][:(][:(]
Kommer til å savne han sånn.

det er berre sunt det å være borte fra hverandre litt, da får en virkelig tid til å sette pris på det en har, en glemmer slikt så lett i hverdagen når en går opp i det samme hele tiden.(hør på ho som har mannen vekke halv året) høres bra ut at du vil savne han.

Back
Topp