Skravlings 12. mars

Jeg er hjemme med to syke jenter. Ebba med lungebetennelse og en med øyekatarr og snøre og feber. Mannen er på jobb i belgia.
Skal lage medaljer til vinteraktivitersdag vi skal ha i feltet her i helgen, så burde vel sette igang å tre snorer ;)

Nå har jeg vært hos lege og fått noe for ene skuldra mi. Fått satt på første maskin med koppvask, og ei vaske maskin. Lillegutt spist middag og ligger til dupp. Blir bretting av klær etterhvert. I går rydda jeg klesskapet mitt litt, skal ta resten i mårra. Pluss begynne å sku ned ting på gjesterommet, som skal bli rom til trym. :) Sitter og å vurderer og selge bæresela mi, fikk bæresjal i posten. men skal prøve det først og se hvordan jeg liker det.

Haha :p går tydeligvis noke augegreie for tida, for vi reiste direkte frå bhg til legen i dag på grunn av begynnende augebet. Og mens eg var der kom eine legen ut og lurte på om det var vi som hadde augebet. Og eg svarte no ja, eg :p tenkte den andre legen hadde glømt å informere om noko.. så seier ho i skranka at nei, det var nokon andre, og det kjem enda ein også :p blei overtid på legen i dag, gitt :P

I dag er siste permisjonsdagen min med lønn :/ dritt :/
Hm.. Da er min over også? :p Haha. Jeg har jo ikke snøring... Du skal fortsette med ulønnet eller?

Jeg har 100 min er over 8 aprli men jeg har hatt 4 uker ferie inni der.

Ja, men eg tok 100% dekningsgrad altså :) dersom du tok 80% er den nok ikkje ferdig heilt enda :) skal du gå på dagpenger?
100% her også. Ellers hadde vi tapt sykt når Ø ska ha permisjon! ;)

Min er over i mårra, blir å fortsette å søke jobb. Hadde 100% her ellers hadde det ikke gått rundt.

Ja, eg skal ha ulønna til den 2. April, og så ferie i sommar :)
Jeg har igjen all ferie for i år. Var fjorårets ferie på fir euke rjeg tok i oktober. Da ble permisjonen lengre. ;)

Og der er jeg ordentlig alenemor :D Første natten alene og singel.

Oi. Endelig. ;) godt å ha huset for seg selv?

Oi. Endelig. ;) godt å ha huset for seg selv?

Ja, egentlig, gruer litt til å morgen, for jeg og eksen har snakket forbi hverandre så det kom brått på meg at han dro allerede i kveld og har derfor ikke fått informert ungene :(
Heldigvis kommer han tilbake til frokost med mellomste som har fri fra skolen imorgen.

Jeg har igjen all ferie for i år. Var fjorårets ferie på fir euke rjeg tok i oktober. Da ble permisjonen lengre. ;)
blir litt på samme måte då ;) den ulønna permisjonen eg har no har egikkje søkt om, har berre sakt at eg begynner dne 2. april :P tok heller ikkje ut ferie i fjor ;) eller året før der igjen:P Og så skal eg ha ferie igjen i sommar :)

Ja, egentlig, gruer litt til å morgen, for jeg og eksen har snakket forbi hverandre så det kom brått på meg at han dro allerede i kveld og har derfor ikke fått informert ungene :(
Heldigvis kommer han tilbake til frokost med mellomste som har fri fra skolen imorgen.
ååå... .Men det må dokke jo gjere ilag, vel? ta den praten? dei veit det jo, men det skal ikkje vere din jobb aleine å seie at no flytter han ut for godt!

ååå... .Men det må dokke jo gjere ilag, vel? ta den praten? dei veit det jo, men det skal ikkje vere din jobb aleine å seie at no flytter han ut for godt!

Jo, var meningen vi skulle ta det sammen, men ikke før imorgen, han har bare bråbestemt seg for å dra allerede ikveld, hvorfor aner jeg ikke.

Sikkert sånn mannfolk greie "fordi eg kan":O skikkelig drøyt!!

Ja, ikke godt å si hva som farer igjennom hodet hans når han bestemmer seg sånn, men, jeg burde jo absolutt sett det komme :p Rart hvor tomt det egentlig ble nå når han ikke er her, og lakenskrekken ble veldig fremtredende.

Det trur eg på!! Er dokke heilt ferdig med å fordele alle tinga no?:) eller berre komt langt nok til at han kan flytte ut?

Back
Topp