Skravlings 12. mars

Krica

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Savner en skravletråd her inne selv om krigen er over. Hva skal dere damer i dag? Her blir det rolig. I. Er på førsteduppen og jeg tenkte å rydde og vaske litt. Mistet motivasjonen på vasking når krigen var over. Men nå MÅ jeg. :p
I kveld er det grottenveien og kvalitetstid med kjæresten. :-D

Koser oss hjemme igjen. Skal sies å bo til min mor var rene marerittet. Pluss nyte siste dag med perm i dag. Blir nok vasking av klær og ringe til doktor pga skuldra mi. Skal og se grotteveien igjen. Har en liten en som plages med hard mage for tia.

Nå pupper jeg ;) har ingen planer idag, bortsett fra å se grottenveien :D

Jeg fikk skiftet på senga, satt på to vasker og to tørketromler med klær, støvsug og rydda litt i går :) Tenkte jeg skulle legge på plass all vasken i dag :( Det er så kjedelig!

Ellers skal jeg og Nora kose oss masse <3

Jeg fikk skiftet på senga, satt på to vasker og to tørketromler med klær, støvsug og rydda litt i går :) Tenkte jeg skulle legge på plass all vasken i dag :( Det er så kjedelig!

Ellers skal jeg og Nora kose oss masse <3

Åh, jeg har også en haug med reine klær som må brettes og legges på plass! :/

Åh, jeg har også en haug med reine klær som må brettes og legges på plass! :/
Jeg har en maskin som er ferdig til å henges opp, og en ferdig en i tørketrommelen, og mye skitne klær. :(

Sitter å spiser en lunch mens jeg prøver å ikke eksplodere i raser i over inkompetente idioter ved offentlige kontorer :p

Sitter å spiser en lunch mens jeg prøver å ikke eksplodere i raser i over inkompetente idioter ved offentlige kontorer :p
Hva skjer? :o

ImageUploadedByBV Forum1363084804.793807.jpg
Jeg spiste sein frokost når Nora sovnet :)

Neida, bare krøll med det trivelige navkontoret her..

Eg er superhusmor enn så lenge! Ryddet hele stuen, badet og litt av gangen. Støvsugd alt unntatt soverommene og skal legge sammen litt klær. Har andre maskina med klær på og har hengt opp en!
Lurer på om eg må ha en pause med kaldt brus og en liiiiten skål med is nå.... Hmmmm....

Er uthvilt i dag. Lillegutt sov fra 18:15 til 6:40, kun avbrutt av to smokkefiks. Har dermed fått konstantert at han IKKE tåler NAN, for da var det bare hyling og vriing natta gjennom. Nå er vi tilbake på HIPP, og godt er det :P
Skal på babysvømming om noen timer. Skulle gjort unna litt husarbeid før den tid, men det er så utrolig mye bedre å bare slappe av og herje med lillemann.

Jeg har sendt ut mann og barn, så nå må jeg lese litt :(

nå venter vi på maten også skal begge to hvile litt og mens de viler skal jeg strikke litt og slappe av før vi skal i fjøset..

en svart og lilla genser.. hele bolen er svart gjett om jeg er lei svart nå da.. hehe også en lue jeg bare la opp til for og få avveksling fra det svarte hehe

Back
Topp