SKRAVLINGS 1/8

craazymama22

Betatt av forumet
Jaggu.. da er det 1august jo... ikke lenge til høsten er her nå[&o] uff... ja ja... skravle i vei nå da jenter[:D] ha en fiiiiiiiiiiiiiin dag[:D]

Slik nå har jenta mi spist frokost og tatt et bad....Vi har storkost osse på badet[:)][:)]

Bedre vær i dag så lurer på hva jeg skal finne på i dag da

piss regn idag selvfølgelig når vi skal ta bussen til byen for første gang![&:]

håper det går bra å ta buss, tenk om ingen gidder hjelpe meg inn me vogna[8|] *flaut*

må komme meg ut litt, blir gal av å sitte her...

åh shit.. første august allerede. Og under fem mnd til jul[:D]

looney er mega trøtt i dag, og sitter her og jobber iherdig med  å våkne..
Tror kanskje det blir en lur på meg og etterpå.

Ellers må vi ut en tur, skal ordne noen små ting, som vanlig! Også må jeg handle noe mat. Tenkte på flere ting i går som jeg måtte ordne i dag, men husker de ikke nå. Er så glemsk jeg altså, og lærer aldri heller så jeg skriver aldri opp noe!

Men det er sol i dag og, jippi!!

helu!

i dag får vi besøk av enda en megler, og etter det får vi overnattingsbesøk av en familie med 2 barn.

så nå vasker mannen bade for første gang!!! jaggu på tida ja!!![:D][:D] tror han er litt småsur for det, litt værtfall.

ha en fin dag!!

ORIGINAL: MaRtE:)

helu!

i dag får vi besøk av enda en megler, og etter det får vi overnattingsbesøk av en familie med 2 barn.

så nå vasker mannen bade for første gang!!! jaggu på tida ja!!![:D][:D] tror han er litt småsur for det, litt værtfall.

ha en fin dag!!

Ska dokk fløtt?

Nå kom jo selfølgelig regnet[:@][:@][:@]

Hva skal jeg da finne på for noe[8|][8|]

Jaja nå sover ivertfall jenta mi i senga si hun[:)][:)]

god tur til byen stine_h, bussjåføren skal jo hjelpe uansett!!

her regner det igjen.... hvis sola kommer en gang tror jeg at jeg kommer it å se syner...DRITTTTTTTTTTTTT

men deilig med sommer lell da!

i dag dkal jeg på barseltreff!! de av oss som ikke er på ferie!!

ha en superduper dag alle oktobermammaer!!

Hellu..

I dag vil jeg ut og få prøvd dette kameraet mitt [:)]
Men det er jo ikke bare bare og stille inn, har det på auto jeg [&:]

Også må jeg dra og få fikset pass til junior.
er det akkurat som vårt? bilde og full pakke?

ORIGINAL: ~Lucky~

Hellu..

ang pass...enklest å ta passbilde på fotobutikk, dem skal jo ikke msile og div...
også må du ha med fullmakt til politiuset av sambo, ellers må begge skrive under/møte opp...

ORIGINAL: tutta80

Hellu..

ang pass...enklest å ta passbilde på fotobutikk, dem skal jo ikke msile og div...
også må du ha med fullmakt til politiuset av sambo, ellers må begge skrive under/møte opp...

Hø? kan jeg ikke bare fikse dette selv? fader sambo er jo på jobb..[&:]

ORIGINAL: tutta80

Hellu..

Hø? kan jeg ikke bare fikse dette selv? fader sambo er jo på jobb..[&:]

men han kan skrive en lapp hvor han skriver en fullmakt...så tar du den med og dermed kan du fikse alt...
er bare sånn proforma ting..

kan han ikke svippe hjemmonm med lappen eller noe??
håper det ordner seg!

Hmm nei det får han ikke gjort, han jobber 2 timer unna, er langt forbi oslo, svarte det var kjipt. Men takk for at du sa ifra [:)]

Hva skriver man på den fullmakten da? at jeg tilater at min sønn får pass [&:]

kan han fakse over fullmakt?? (til politihuset??) 2 timer var jo langt unna ja...

mannen min skrev vel noe sånt at det var i orden at hans datter fikk pass osv...også signerte han!
(husk å ta med fullt personnummer til junior, evt fødselsattesten..!!)

ORIGINAL: Suki

Ang. foto til passet. Jeg tok på fotobutikk, men hun ser litt pussig ut på det bildet. Hihi. Søt da, men ikke helt seg selv liksom. [:D] Så skulle jeg gjort det igjen så ville jeg heller lagt henne i en rolig stund på et hvitt laken og knipsa i vei og valgt ut det beste.

det var lurt..

mi ser ut som ei dokke på bildet som vi tok på fotobutikk....hehe

Åhh ja okay, tuuusen takk jenter, er greit og få dette unnagjort fort siden det bare er under 4 uker til vi reiser [:)]

Åå så lenge dere sover skrållan, deiiiiilig [:D]
Når legger hun seg på kvelden? kan du sende det sovehjerte til junior?[:D]

Ja da har jeg funnet fram mange kvitteringer så da blir det en trilletur i dette regnet bort til megaen for å poengene inn på kortet mitt[:)][:)][:)]

Men nå må bare jenta mi våkne først hehe

Hihi så herlig da skrållan [:)]
Uansett når jeg legger junior begynner han og våkne halv 6 tiden, men da gir jeg han en flaske MME så sovner han som regel igjen, det er deilig..
Før måtte han stå opp da, da holdt mor på og stupe [:o]

Slik da var jenta mi våken og stelt..Nå er det kun mat så stikker vi ut en tur i dette nydelige været som vi har i dag sukk sukk[&o][&o][&o]

Back
Topp