craazymama22
Betatt av forumet
Jaggu.. da er det 1august jo... ikke lenge til høsten er her nå[&o] uff... ja ja... skravle i vei nå da jenter[:D] ha en fiiiiiiiiiiiiiin dag[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MaRtE:)
helu!
i dag får vi besøk av enda en megler, og etter det får vi overnattingsbesøk av en familie med 2 barn.
så nå vasker mannen bade for første gang!!! jaggu på tida ja!!![:D][:D] tror han er litt småsur for det, litt værtfall.
ha en fin dag!!
Ska dokk fløtt?
ORIGINAL: ~Lucky~
Hellu..
I dag vil jeg ut og få prøvd dette kameraet mitt [:)]
Men det er jo ikke bare bare og stille inn, har det på auto jeg [&:]
Også må jeg dra og få fikset pass til junior.
er det akkurat som vårt? bilde og full pakke?
ORIGINAL: tutta80
Hellu..
ang pass...enklest å ta passbilde på fotobutikk, dem skal jo ikke msile og div...
også må du ha med fullmakt til politiuset av sambo, ellers må begge skrive under/møte opp...
ORIGINAL: tutta80
Hellu..
ang pass...enklest å ta passbilde på fotobutikk, dem skal jo ikke msile og div...
også må du ha med fullmakt til politiuset av sambo, ellers må begge skrive under/møte opp...
Hø? kan jeg ikke bare fikse dette selv? fader sambo er jo på jobb..[&:]
ORIGINAL: Suki
Ang. foto til passet. Jeg tok på fotobutikk, men hun ser litt pussig ut på det bildet. Hihi. Søt da, men ikke helt seg selv liksom. [:D] Så skulle jeg gjort det igjen så ville jeg heller lagt henne i en rolig stund på et hvitt laken og knipsa i vei og valgt ut det beste.