Skravlings 01.08.06..

Monkaponka

Forumet er livet
Haloooooo snupper[:D]

Ja, da er vi i august, hvor mange julidamer er det igjen nå egentlig?
I dag skal jeg til Lillestrøm å treffe Hege77, hvis alt går etter planen da.
Nå sover gullungen og jeg må benytte anledningen til å løpe inn og ut av dusjen[:D] Håper at dette klaffer for oss begge Hege77, sender deg en sms nå jeg for å sjekke.

Vi har sovet i natt, ikke hele natten, men mer enn i går.
Tullet han inn i helseteppet og da sov han god gitt.

Planer i dag da jenter?

I dag er Kian 1 mnd gammel

Jepp.. rakk akkurat en dusj, så er det påan igjen.. hvis ikke det er i søvne han grynter da[8|]

Si meg, prater, gråter og trykker, leter etter pupp og smatter deres babyer mye i søvne?
Altså han drømmer om de tingene han gjør når han er våken[:D]

Huff.. denne magen til Kian[:(]syns så synd på han!!

Hei Monicus!!!

Så herlig det er å komme over på Født i Juli!!

Gratulerer med 1 mnd Kian!!

Er alt bra med dere da?

Vi koser oss så masse her hjemme.
Er så fantastisk å ha en liten tass.[:)][:)]

Idag må vi vel ut en tur, er jo så flott vær.

(Og ja, han smatter hele tiden, pupp, pupp, pupp... Det er det det går i her)[;)]

Klem fra Linn

Så koselig å se deg Lillejenta!!! Du må se å legge ut bilder snart!!

Jaaa!! Jeg skal det, kan nesten ikke vente med å vise fram skatten...
Men USB kabelen ligger igjen på rommet mitt hos mamma,
hun kommer med den senere i dag, så da blir det bilder![:)]
(ligger ett bilde inne på termin i juli da som sladrevennen la ut)

Gratulerer Kian - Gratulerer Hedda.....

Gratulerer til min lille Rikke!! 
     som også er 1 mnd i dag!!!1

Nå skal vi trille tur til mormor!!!!  Ha en fin dag damer!!!!

I dag skal jeg til Lillestrøm å treffe Hege77, hvis alt går etter planen da.

Kom innom meg en tur også da!!! [:D]
Håper dere har det koselig! Skal holde øynene oppe for to berter med barnevogn jeg, og gjette på om det er dere... [;)]

Helu helu!

Nå skal jeg kose meg (hvis jeg klarer...savner dem allererede)...har gitt masse melk til Juliana pluss jeg har pumpet noen dl, så nå har jeg sendt stian på trilletur. Han skulle vist gå rundt par timer. Nå skal jeg lese alle de uåpnede KK mine og aviser og litt av hvert :) Klarer ikke gå noe særlig selv pga bekkenet, men imorgen begynner jeg hos fysio, håper jeg blir bedre snart. Er dere slitne i bekkenet og? er vel normalt.... men nå hadde jeg vondtert fra før fødsel og men håper jo det er ekstra vondt nå pga fødselen...

Var på helsekntroll med Juliana idag, hun veier nå 4100, godt få ijgen for ammestrev. Sykesøster sa også att i denne varmen burde vi få i oss fire liter vann! Jeg er så dårlig på drikke!! Har drikki masse brus, men kullsyren merker vist baby så det får jeg slutte med...

Håper dere går bra med dere! Sitter fantaserer om fredag jeg. Da skal mamma trille Juliana rundt på senterer mens jeg får mitt ETTERLENGTEDE FRISØRBESØK!Weeeeeeee

Huff..må jo si..prøvde den største olabuksa mi ista...maange kg til den passer gitt. Vekta gidder jeg ikke gå på før en mnd tid jeg altså....[8|] Shit the same!

Stor klemmert til alle go mammaene!

Heeluuuu alle julimammaer [:)]

Sååå herlig å endelig kunne komme inn hit, da [:D], det har jeg ventet leeeenge på!! Her går det i full amming, har ikke vært mye søvn siden fødselen, men nå ser det ut til at melken kommer - endelig! Er så sår, og det er vondt vondt vondt, men får håpe det går seg til om et par dager!! Har fått et skikkelig matvrak [:D]
Men vi koooooser oss så fælt, og jeg er såååå forelsket

I morgen skal vi på Ahus og ta legesjekk og Føllingsprøven - blir første bilturen hennes, så det blir spennende!!!

Gratulerer med dagen, alle 1 mnd's babyer  

Lucky2. Håper vi får se bilde snart!!
Det er så herlig at deg og Schnuppa fødte på samme dag!!
Nok en gang gratulerer til deg vennen!!!!
Du er såååå tøff, tøffeste jeg veit om!

Jeg fikk på meg en gammel olabukse i dag, men *kremt* pøleskinn og hengemage fikk jeg[&:] Men, stort men.. den gikk på[:D][:D]

ORIGINAL: Monicus

Lucky2. Håper vi får se bilde snart!!
Det er så herlig at deg og Schnuppa fødte på samme dag!!
Nok en gang gratulerer til deg vennen!!!!
Du er såååå tøff, tøffeste jeg veit om!

Hm, ja jeg driver og roter inne på Imageshack, men den siden er suuupertreig, pluss at jeg er grønn på dette her, så om det funker etterhvert får vi jo se på [;)] 
Ja, er det ikke morsomt [:)]. Så jo på sidene her at vannet hennes hadde gått, og at det antakeligvis ble fødsel på natten for henne! Så da tenkte jeg at jeg kunne ikke være noe mer sinke nå, så da satte det igang, hehe ...[:D]

Tøffere enn toget?[;)] Føler meg ikke så tøff, var helt naturlig for meg denne gangen her! Men jeg skal snart få summet meg til å få lagt inn fødselshistorien - en helt utrolig opplevelse [:)] (Noe det sikkert er for alle sammen [;)])

Håper vi sees på treff snart, nå har jo alle fått sine små nurk [:)]

Hei alle juli-tupper [:)]

Har dere hatt en fin dag?

Gratulerer til alle babyer som fyller 1 måned i dag [:D]

Monicus Hvordan går det med magen til Kian? Håper den har blitt bedre. Stakars lillegutt da. Vi tar igjen treffet senere vi, koselig å ha noe å glede seg til altså [:D]

Lucky2 vi vil ha bilde [:D]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp