Gott eg ikke er ensamDa er vi to
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gott eg ikke er ensamDa er vi to
Nei, de andre er oppe i 17000 innlegg til nå.. gruppa som leder altså
Gott eg ikke er ensam
Hahaha, elsker konkurranser. Og nå er måler ikke å bli sist sånn midt på kanskjeDu er jo den flinkeste av oss alle, så du må ikke gi deg [emoji23]
De er flere enn oss, men meste av skravlingen foregår på skjult forum så gudene vet hva de driver medHæ? Er det mulig?? Jeg blir helt svimmel av all skravlinga vår jeg, skal jo prøve å være tilstede for barna våre også De må jo være sånn 100 stk som deltar da.
What? Nederst? Har 2017 våknet?På snap Tamara legger ut der hvordan man ligger an tror vi lå så og si nederst på lista
Men de er sikkert flere
Målet mitt nå er å ikke komme sist sånn midt på er fint. HahaHehe jepp, vi er ikke i nærheten som sagt skjønner ikke hvordan de har tid til det har ikke sjans jo!
Målet mitt nå er å ikke komme sist sånn midt på er fint. Haha
Uff, jeg har fullt på agendaen i hele kveld og får besøk hele helgen (så vanskelig å skulle være asosial da ja).Hehe hadde vært fint å ikke vært nederst ja
Snuppa våkna for en time siden så blir ikke mye skravling her, men når hun er i seng kl 19, da altså!
Uff, jeg har fullt på agendaen i hele kveld og får besøk hele helgen (så vanskelig å skulle være asosial da ja).
* whoooop! Bæsjebleie å ta her*
De er flere enn oss, men meste av skravlingen foregår på skjult forum så gudene vet hva de driver med
Nei, de andre er oppe i 17000 innlegg til nå.. gruppa som leder altså
De som har mest innlegg vil jeg gjette kanskje er ei gruppe med gravide? [emoji85] De har ikke baby enda som tar all tida[emoji87]