M
Moderator Linda
Guest
Sidan konkurransen starta på mandag, så har de skrive ca 1450 innlegg! Det er ei veldig god auke på den normale aktiviteten! Kosar de dykk? Har de trua på å halde aktiviteten oppe resten av veka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det ferdig no? Trudde det var heile veka eg.Ja, når er det vel siste konkurransedag i dag blir nok ikke fullt like aktiv etterpå - da det er en liten her som burde ha den oppmerksomheten men godt å få liv i gruppen igjen.
Ja, når er det vel siste konkurransedag i dag blir nok ikke fullt like aktiv etterpå - da det er en liten her som burde ha den oppmerksomheten men godt å få liv i gruppen igjen.
Søndag klokka 22 stoppar tellinga, så god tid ennoEr det ferdig no? Trudde det var heile veka eg.
Hæ?! Trodde det var torsdag?! Oii.. ja, da er det godt du sier i fra så jeg ikke dabber avSøndag klokka 22 stoppar tellinga, så god tid enno
Litt tidlig å gi seg då jaHæ?! Trodde det var torsdag?! Oii.. ja, da er det godt du sier i fra så jeg ikke dabber av
Hæ?! Trodde det var torsdag?! Oii.. ja, da er det godt du sier i fra så jeg ikke dabber av
Enig med degDu er jo den flinkeste av oss alle, så du må ikke gi deg [emoji23]
Trodde de var till fredag eg.Hæ?! Trodde det var torsdag?! Oii.. ja, da er det godt du sier i fra så jeg ikke dabber av
Hvor mye inlegg har me nå da?
Oj då ahahahNei, de andre er oppe i 17000 innlegg til nå.. gruppa som leder altså
Oj då ahahah
Nei kanske de er flerHehe jepp, vi er ikke i nærheten som sagt skjønner ikke hvordan de har tid til det har ikke sjans jo!
Nei kanske de er fler
Æn oss. Hvor ser du vem som
Ligger på toppen og antall inlegg?
Aha oki . Ja ja de viktigaste e væl att de har vart mera liv her innePå snap Tamara legger ut der hvordan man ligger an tror vi lå så og si nederst på lista
Men de er sikkert flere
Aha oki . Ja ja de viktigaste e væl att de har vart mera liv her inne
Nei har ikkje førstått mye på denna konkurransen.Ja, jeg vet ikke hva premiene er en gang! Var bare ute etter å delta og som du sier få mer liv
Nei har ikkje førstått mye på denna konkurransen.