Skravling uke 28

synes det er vanskelig å finne pen kjole til bryllup når man er overvektig og vet at man kommer til å ha litt mage når bryllupet er. fant en fin kjole, men den fikk jeg streng beskjed fra svigermor at jeg ikke kunne ha pga det var for mye hvit i den. så finner jeg en annen kjole som var kjempe fin som passet perfekt nå, men den vil ikke bli noe fin når bryllupet er med tanken på den voksende mage. :pale

Skjønner deg godt. :) Det lureste er vel å satse på en kjole med søm like under brystene. Da kan magen vokse så mye den vil, uten at det gjør noe. Jeg synes det ser fint ut på gravide ihvertfall. Lykke til med kjolejakten!

De siste dagene har jeg hatt mye hodepine. Kjenner det igjen fra jeg var gravid med nr. 1. Men det skal ikke få ødelegge ferien ;) Nå skal vi dra og bade og spise is :D Snuppa storkoser seg i finværet!

Dag 2 av ferien. Trøtt som fy, kommende storebror vekte huset tidlig i dag. er sulten, men har ingenting jeg har lyst på lengre. er direkte matlei. Gleder meg til hotelltur til helgen. spise god mat og kose oss. Driver å får bekkenløsning også
Godt det ikke bare er min sønn som våkner tidlig. Han er på andre duppen nå.

Sykemeldt og tv funker ikke. Flott. Er problem med canal digital etter som jeg leste på nettet.

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

Hjemme med syk jente i dag. Feber over 40 og ikke i støtet.
Vi har sett på viaplay for alt det er verdt. Litt lei Dora, men det er kun det som aksepteres av lillegull. ;)

Ligger utslitt på sofaen i dag med kvalme, litt dårlig samvittighet ettersom det er vær for å være ute i dag
Snart 7 uker på vei også, håper at dagene flyr frem til uke 12 nå!! :) ❤❤

❤ I mars kommer det lille mirakelet vårt ❤

Har ikke signaler til tv, ligger på sofaen og sovner snart... Litt kvalm og tenker kun på chicken nuggets..

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

Ingen tv her heller :( Måtte dra hjem fra jobb i dag, så gledet meg til å se alt tullet som går på tv nå. Men neida.. Var på butikken i stad og kjøpte potetbåter. Skal inntas til lunsj med ketchup på :D Gleder meg allerede, matvrak som jeg har blitt... :)

Vurderer om jeg skal kjøre på mcdonalds for å kjøpe meg nuggets jeg...

Kjenner at hormonene ikke tåler så innmari mye i dag. Har chattet med Canal Digital en evighet for å få fiksa tv'n. Tror det er noe galt med boksen vår, og den er litt i overkant av 1 år. Kostet oss 3000 eller noe så burde jaggu holde lenger. SKal være glad jeg ikke snakket i telefonen med de altså :P

Nå må jeg da vente i 25 minutter til før jeg evt kontakter dem igjen. Han jeg chattet med i stad skulle sende en oppdatering til kortet og håpe det hjalp. Tviler jeg altså...

Vurderer om jeg skal kjøre på mcdonalds for å kjøpe meg nuggets jeg...

Kjenner at hormonene ikke tåler så innmari mye i dag. Har chattet med Canal Digital en evighet for å få fiksa tv'n. Tror det er noe galt med boksen vår, og den er litt i overkant av 1 år. Kostet oss 3000 eller noe så burde jaggu holde lenger. SKal være glad jeg ikke snakket i telefonen med de altså :p

Nå må jeg da vente i 25 minutter til før jeg evt kontakter dem igjen. Han jeg chattet med i stad skulle sende en oppdatering til kortet og håpe det hjalp. Tviler jeg altså...

Har gjort det samme.. Endte med at han måtte sende ny boks. Kom kanskje i begynnelsen av neste uke.. Det er lenge uten tv! :P Mon tro om ikke Canal Digital har noen problemer...

har vasket hovenrent på kjøkkenet nå, jammen meg godt å gjøre det, og tenke på at jeg slipper å vaske så mye før visning

Har gjort det samme.. Endte med at han måtte sende ny boks. Kom kanskje i begynnelsen av neste uke.. Det er lenge uten tv! :p Mon tro om ikke Canal Digital har noen problemer...

Enda en grunn til jeg ikke vil ha canal digital, vi skal flytte i september og mannen vil ha det i nye huset, jeg vil ikke ha det for jeg er så glad i viasaten

Enda en grunn til jeg ikke vil ha canal digital, vi skal flytte i september og mannen vil ha det i nye huset, jeg vil ikke ha det for jeg er så glad i viasaten

Hadde jeg hatt valget hadde jeg aldri valgt CD.. Bare tull.. Hatt get i flere år på andre steder jeg har bodd, uten tull i det hele tatt.

Har blitt så forkjøla og det er 2,8 mil til nærmeste butikk og jeg er uten bil . Hyyyl .. Vil ha nesespray !! Blææh !!
Drittvær er det her og !!
10 grader , mye vind og litt regn . Hurra for sommeren ...

Dagens syte innlegg !

Skravler med fineste Ungmor90 og sukkersnusk <3

Back
Topp