Skravling uke 28

Frk.Smedstad

Venter på lillesøster
Ny uke... Her sitter jeg solbrent og kvalm med sønnen i armkroken. Snart kjøre han i bhg. Er en annen bhg i dag da de slår sammen i ferien. Etterpå skal jeg sove litt kjenner jeg.

5+2 i dag, og snaart halvveis til 12 uker :-)

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

Æsj, , hater spotting! 4+3 idag og spotter bittelitt. Ikke mye altså...men jeg ser det. Og forrige gang hadde jeg også spotting av og på og da var det jo en bo/ma...må tida gå fort til 6 uker og jeg forhåpentligvis har ul-time. Lykke til i annen barnehage til sønnen din da!:-)

Jeg ligger og sløver i senga. Har blitt skikkelig forkjøla i løpet av natten, så jeg har sovet dårlig. Mannen sprayet litt maurspray i et hjørne noen timer før vi la oss i går. Nå bekymrer jeg meg for om lille spire kan ha tatt skade av at jeg har sovet her i natt. Men jeg klarer jo å bekymre meg for alt da ;)

Æsj, , hater spotting! 4+3 idag og spotter bittelitt. Ikke mye altså...men jeg ser det. Og forrige gang hadde jeg også spotting av og på og da var det jo en bo/ma...må tida gå fort til 6 uker og jeg forhåpentligvis har ul-time. Lykke til i annen barnehage til sønnen din da!:-)
Usj da, men det trenger jo ikke være noe galt da :)
Levering gikk fint. Var jo kjente folk der, og for en gangs skyld ingen grining når jeg leverte han. Han griner bare når jeg leverer, ikke når sambo gjør det

Jeg har nettopp våknet! :-) Tror kanskje kvalmen begynner å komme nå! ;s 5+6 i dag <3

Sitter på jobb og klarer ikke konsentrere meg :mad: Tenker jo bare på lille i magen :p Men det er ferietid og rolig her da, så da kan jeg sitte og dagdrømme litt. 4,5 dag igjen på jobb, så er det ferie! :)

Jeg har vært på treningsstudioet ikke langt unna hvor jeg bor og mistet ene vekta på magen, så nå går jeg rundt og bekymrer meg!! What to do?!?

Jeg har vært på treningsstudioet ikke langt unna hvor jeg bor og mistet ene vekta på magen, så nå går jeg rundt og bekymrer meg!! What to do?!?

Vet ikke om det er rett, men tror jeg har lest et sted at det ikke er så farlig før godt ut i svangerskapet. Hvis man detter da må man jo på kontroll, det må man jo ikke nå... ligger jo ganske godt beskyttet enda da :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sitter på jobb og klarer ikke konsentrere meg :mad: Tenker jo bare på lille i magen :p Men det er ferietid og rolig her da, så da kan jeg sitte og dagdrømme litt. 4,5 dag igjen på jobb, så er det ferie! :)

Det samme gjør jeg, og da går tiden såå sakte! Vil trylle og være over tolv uker nå, dessuten har jeg legetime om to og en halv uke som jeg er spent på.. måtte tiden gå foort :)

Vet ikke om det er rett, men tror jeg har lest et sted at det ikke er så farlig før godt ut i svangerskapet. Hvis man detter da må man jo på kontroll, det må man jo ikke nå... ligger jo ganske godt beskyttet enda da :)

Takk for støttende ord:-)

synes det er vanskelig å finne pen kjole til bryllup når man er overvektig og vet at man kommer til å ha litt mage når bryllupet er. fant en fin kjole, men den fikk jeg streng beskjed fra svigermor at jeg ikke kunne ha pga det var for mye hvit i den. så finner jeg en annen kjole som var kjempe fin som passet perfekt nå, men den vil ikke bli noe fin når bryllupet er med tanken på den voksende mage. :pale

Vi er på Titran . En plass på øya Frøya .. Stuptrøtt om dagen da sjølufta slår meg helt ut . Men vi fisker og koser oss :) herlig med ferie :)

Skravler med fineste Ungmor90 og sukkersnusk <3

3 uker til ferie, må de ukene fly avsted...

Nyter ferie i Sverige. Perfekt vær, sol men ikke for varmt. Heldigvis er formen bra, krysser fingrene for at det holder seg sånn. :)

.....også har vi klart å snike til oss gratis wifi fra hotellet som ligger rett ved. Så da får jeg holdt meg oppdatert over hva som skjer her inne og. :):):) blir jo litt små avhengig.... ;)

Lyst på salami, svartpølse og spekemat... Dårlig gjort av sønnen min å spise det i stad.... Blæææ...

Ligger med sure oppstøt her nå. Burde sovet for knerten har hjemmedag i morgen med meg :) gjelder å lade opp da. Og sove når han sover i morgen ;)

Kosedag med poden i dag.. Koselig det, bortsett fra at han våknet 4.30 og sov bare i rykk og napp etter det. Trøtt mamma ja... Ser frem til duppen hans om 4-5 timer. Om ikke han også er så trøtt så den kommer litt før da...

Dag 2 av ferien. Trøtt som fy, kommende storebror vekte huset tidlig i dag. er sulten, men har ingenting jeg har lyst på lengre. er direkte matlei. Gleder meg til hotelltur til helgen. spise god mat og kose oss. Driver å får bekkenløsning også

Back
Topp