Skravling uke 27

Ja får håpe det :) Tenk at de skal bli storesøsken!!! Det er så stas!!! Når tenker du å fortelle den kommende storebror det?

Markus skjønner mye, men han tror baby er de små barna på småbarnsavdelingen, vi tenkte vi skulle øve på å si storebror i løpet av ferien vår, at han kommer i bhg og sier at han skal bli storebror. men han er veldig sein i språket i forhold til andre barn.

Markus skjønner mye, men han tror baby er de små barna på småbarnsavdelingen, vi tenkte vi skulle øve på å si storebror i løpet av ferien vår, at han kommer i bhg og sier at han skal bli storebror. men han er veldig sein i språket i forhold til andre barn.

Så koselig!! :) Mie vet veldig godt hva baby i magen er, siden min beste venninne har termin straks. Så hvis jeg forteller henne om det får nok alle vite det med en gang :P Så vi sier det etter uke 12. Muligens etter ordinær UL for å korte litt ned på ventetiden for henne :) Jeg gleder meg!

Straks begynne på jobb. Kvalmen er her. Puppene har vært litt ømme enkelte ganger i natt. Nesten ikke sovet siden 3 i natt pga en liten herremann som ikke ligger rolig. Jaaadaa.. Blir en lang dag. Skal på kino med ei venninne i kveld, og kjenner jeg må ta en dupp før den tid. Gravid og tidligvakt er ingen god kombinasjon ;)

Mamma til Herman
Taster på appen :-)

jeg har fått skikkerlig vondt i halsen, føler at jeg svelger et sagbruk, skal til legen nå klokken 9 med sønnen min, så skal få han til å se i halsen min. føler meg helt elendig med svangerskapsplager og vond hals i tillegg

Usj da... Får tro halsen din blir bra snart da.

På vei hjem jeg. Måtte kaste inn håndkleet. Jobber på tog, og blir rett og slett grusomt togsyk nå. Går greit utenom når jeg er på jobb så må høre med sjefen om hva jeg skal gjøre. Kunne godt vært foruten denne kvalmen, men likevel så føles det godt også for da vet jeg at noe skjer liksom :p

Mamma til Herman

Ååå så morro med skravletråd! :)
Går også rundt i min egen boble og vil aller helst rope det ut at vi er gravide igjen. :) nå har vi fortalt det til de nærmeste, og det føltes veldig greit.
Har ungene hjemme fra bhg i to uker fremover nå, mens mannen er på jobb. Med mitt nivå av søvnighet så kan det bli veldig spennende! :p får prøve å snike til meg en middagshvil når mannen kommer hjem ;)

I morgen er jeg 6+0 "allerede"! Haha, gleder meg over hver nye uke jeg er så heldig å komme inn i :)

2 små + spire <3

vært hos legen i dag med sønnen min, og da nevnte jeg graviditeten for han, men han ønsker å følge meg ekstra opp pga jeg er litt overvektig og pga stoffskifte. så jeg tok blodprøver for å sjekke at stoffskiftet er bra, hvis det ikke er bra, så skal jeg be han om å ringe inn til sykehuset om ultralyd.

Æsj, fått masse små drit vonde kviser i panna. Skikkelig nice. Sliter med å ha samtaler med folk, føler jo alle stirrer på området midt mellom øyenbrynene. :p

Fikk fisket meg på håret i dag, deilig med litt alenetid:-)

vært hos legen i dag med sønnen min, og da nevnte jeg graviditeten for han, men han ønsker å følge meg ekstra opp pga jeg er litt overvektig og pga stoffskifte. så jeg tok blodprøver for å sjekke at stoffskiftet er bra, hvis det ikke er bra, så skal jeg be han om å ringe inn til sykehuset om ultralyd.

Så bra han følger deg godt opp:-)

I dag har jeg vært veldig trøtt, hektisk på jobb må egentlig jobbe overtid. Klarer såvidt å holde ut til kl 16.00..zz
Kom meg omsider på trening, og nå skal jeg bare slappe av...zzzZzzZZZZzz.

Gleder meg til helga, da skal jeg bare sove.

Fri i dag. Var på kino med ei venninne igår. Så på the bling ring. Merkelig film syns nå jeg da. Men men..

Akkurat stått opp og foreløpig kjenner jeg ikke kvalmen. Håper det holder seg slik.

Har dere bestilt første legetime enda? Gjorde det igår jeg. Skal når jeg er 12+2. De ville ikke ha meg inn før ned mindre det var noe spesielt, for da tar de blodprøver samtidig. De skal visst ikke tas før etter uke 12. Merkelig hvor mye jeg har glemt siden sist.

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014

Var hos lege allerede i går jeg faktisk, for jeg trenger endel medisiner under graviditeten, så var ikke svangerskapskontroll da. Men fikk henvisning til gyn og time der litt over uke 9. Tror jeg får ul da :)

Fri i dag. Var på kino med ei venninne igår. Så på the bling ring. Merkelig film syns nå jeg da. Men men..

Akkurat stått opp og foreløpig kjenner jeg ikke kvalmen. Håper det holder seg slik.

Har dere bestilt første legetime enda? Gjorde det igår jeg. Skal når jeg er 12+2. De ville ikke ha meg inn før ned mindre det var noe spesielt, for da tar de blodprøver samtidig. De skal visst ikke tas før etter uke 12. Merkelig hvor mye jeg har glemt siden sist.

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :)

Jeg har også bestilt legetime, i uke 9 var det vel. Legen sa det var opp til meg når jeg ville komme mellom uke 8 og 12. Så jeg tenkte det var greit å gjøre det relativt tidlig, siden det er første gang jeg er gravid og jeg ikke har peiling på noe som helst. :) Har også bestilt UL til like før legetimen, greit å se at det er et hjerte som banker inni der. ;)

Jeg har også bestilt legetime, i uke 9 var det vel. Legen sa det var opp til meg når jeg ville komme mellom uke 8 og 12. Så jeg tenkte det var greit å gjøre det relativt tidlig, siden det er første gang jeg er gravid og jeg ikke har peiling på noe som helst. :) Har også bestilt UL til like før legetimen, greit å se at det er et hjerte som banker inni der. ;)
Jeg hadde også tidlig kontroll forrige gang. Men det var mest pga. en blødning jeg hadde, og legen ville omplassere meg på jobben.

Gleder meg til vi skal på ul jeg. 4 uker i dag!!! Får vel telle ned til ferien først kanskje ;) 3,5 uke til det :)

Så spennende, jeg har bestilt legetime for uke 9, men usikker på hvor jeg får ordnet meg tidlig UL? Legen nevnte at det ikke blir før uke 16(?) :-)

Mannen vil så gjerne se den lille før vi reiser 10 dager til syden så prøver å finne ut av dette- Hihi :)

Ligger på en sofa på jobb og halvsover. Ventet på et møte om en time.. Snart er mobilen tom for strøm :( da får jeg stirre i taket når den dør da :p hva gjør dere andre? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så spennende, jeg har bestilt legetime for uke 9, men usikker på hvor jeg får ordnet meg tidlig UL? Legen nevnte at det ikke blir før uke 16(?) :)

Mannen vil så gjerne se den lille før vi reiser 10 dager til syden så prøver å finne ut av dette- Hihi :)

Når reiser dere til syden? Kan vel ta ul før uke 16? Kanskje han mente den ordinære?

Back
Topp