Skravling uke 12

Bonia

Elsker forumet
Jadda, ukene går nå de selv om det føles som om de går en smule tregt. Jeg skal være glad når jeg slutter å være så trøtt lenger. Det er rett og slett hemmende for all sosial aktivitet :)

Er strax 8 uker, og vurderer å fortelle det til mine foreldre og svigers til helgen.... Men tror jeg skal klare å holde det hemmelig enda en uke. Vi får se.

Ha en fin mandag alle flotte jenter.

veit akkurat hva du snakker om.. jeg har såvidt bikka 5 uker og jeg syns tiden går så vanvittig sakte, så sakte som den aldri har gått før, skjønner liksom ikke hvordan jeg skal overleve dette.. sukk.. og for å ikke snakke om den trøttheten. jeg er konstant trøtt og ikke bare vanlig trøtt men mind-blowing trøtthet. sliter max på jobb om dagene! kunne uten problem ha sovnet stående tror jeg. hehe.. men, jeg er positiv, været er flott om dagen og bare 4 dager til en ukes påskeferie! juhuu! påska skal brukes til å sove,sove, sove og mere sove :P
håper dere alle har en super kveld videre :)

Ja, dagene går sakte:/ og jeg ligger med influensa, så her er det nok av tid til å tenke på den lille:p men har jo ei lita-større frøken som får dagene til å gå:) og på torsdag reiser vi på påskeferie til svigers. Så det gjelder å bli fort frisk, og om ikke annet så blir jeg pleiet der:):) de vet vår lille hemmelighet allerede så de blir nok å varte oss opp i hytt og pine:) men det gjør de for så vidt uansett når vi er der:):)

<3 Lille Engel Aug12 <3

Ja,dagene går veeeldig tregt!! :/ Er syk nå,og da går de enda saktere!! Blir gaaal!!! Uff..
Hehe godt det er flere her som er trøtte :P Jeg orker ingenting etter jobb! Sovner på sofa'n etter middag :P Hehe.. Ganske så asosial for tiden ;)

Vi skal på besøk til mine foreldre den helgen jeg er kommet til uke 8, da skal vi si at vi vil feire jul sammen med dem i år, alle 3 :) kan nesten ikke vente! Vil jo bare hyle det ut :)

Nårtid gir dere beskjed til sjefen? Jeg jobber på et lager, mye tunge løft og trasking dagen lang på betonggulv :( gruer meg til å si ifra i og med at jeg bare er vikar (innleid på månedsbasis). Er redd for at de ikke oppdaterer kontrakten min om jeg sier ifra :(

Er rimelig sikker på at de ikke kan si opp/fornye kontrakten din på grunnlag av det.

Jeg kjenner til følelsen.. :(

Jeg har bare et vikariat frem til sommeren.. Og blir 3-4 ledige stillinger til høsten! Men vet jo at de ikke kommer til å ansette meg fra høsten av,siden jeg er gravid.Er også ei annen på jobben som er i samme situasjon! Blæh!!
Så jeg tenkte derfor at jeg skulle vente lengst mulig med å fortelle sjefen og jentene på jobben det!
ET lite problem bare,og det er at mamma også jobber i samme bhg!!

Jeg får håpe de kan omplassere meg når jeg trenger det, tror jeg skal si ifra til bemanningsbyrået når det nærmer seg 11-12uker, eller når/om jeg føler meg så dårlig at jeg ikke kan utføre jobben skikkelig.

Kinkig situasjon, Mailla86 :/ så lenge du i det minste får fornya kontrakten så er det i vertfall bedre enn å miste jobben:) 6 av 10 mndr vet du:) hold ut :)

Back
Topp