Skravling uke 11

Bonia

Elsker forumet
Nå er vi vel såpass mange her inne at vi klarer å holde liv i en skravletråd.,

Dagen idag er fin, har vært på et møte og har avspasert resten av dagen, med kun ett mål for øye og det er 1 times høneblund på sofaen før resten av bataljonen tar helg her i hjemmet :)

Jeg kunne sovet hver tredje time ila dagen akkurat nå.

Høres deilig ut med en høneblund!
Jeg har veldig lite å gjøre på jobb i dag... Skulle gjerne gått hjem, men skal ut å spise med jenntene på jobb i dag, så da blir jeg her. Må kjøpe med munkholm og få helt det over på glass for å skjule graviditeten i dag, hehe.

Jeg har fri i dag, skal snart hente gullungen min i bhg.

Senere i dag vet jeg egentlig ikke hva vi skal, håper på å slappe av litt i dag :) Er sliiiiten! :D

Den høneblunden hørtes innmari fristende ut! *gjesp*

I dag har jeg vært på ultralyd og sett hjerteslagene til den bittelille spiren vår:) blir fulgt veldig godt opp av lege og gyn ettersom det gikk ganske galt sist jeg var gravid. Kjempe fornøyd med det:)

Sitter på jobb nå og egentlig bare forsøker å holde ut.. Gleder meg veldig til å ta helg. Skal sove masse! :D

Jeg vurderte å legge meg på et tomt kontor i lunsjen for å ta en blund. vært i veldig dårlig form idag, men skal hente Bassen om en time så får bare holde ut. Veldig stille her idag så det sitter egentlig å gjør nada. Gleder meg til Bassen har sovnet, da er det idol og taco med min bestevenninne:)

Her har jeg hatt vinterferie i denne uken, og kjeder meg litt :p
fått sovet alt for mye tror jeg, er bare dorsk :p
Idag har jeg fått vasket ned rommet til jenta på snart 2 år, som straks er ferdig no, så så godt som innflyttningsklart *halleluja*, skal bli godt å få litt privatliv på soverommet igjen ;) helt til lille kommer :)

kanskje hun flytter inn i helgen, spørs om mamma hjerte er klar for dette, er så vant til å høre henne puste på siden av meg om natta, mn dog sover veldig dårlig av det :p

Har selv tatt en høneblund i dag :D Startet dagen med (etter å ha levert barn seff) 2 episoder av unge mødre, etterfulgt av en times høneblund :) Etter det derimot var det bare å komme seg opp av sofaen! Vasket soverom og skiftet på senger samt støvsuget 2etg! Hentet barn og handlet :) Så nå slapper jeg av litt før jeg må i gang med middagen - hjemmelaget pizza ;)

Så heldige dere er som har fått dere høneblund og/eller fri. :-p jeg er på vei hjem nå, har vært 4 dager på utenbyreise. Holdt foredrag og div kurs, er utslitt! Heldigvis er det helg nå! :-D skal fly hjem i dag, reiser en del innlands med jobben. Er dere betenkelig med å fly tidlig i svangerskapet? :-)

Korte flyreiser er jeg ikke skeptisk til, men lengre flyreiser står jeg over etter råd fra legen. I forrige svangerskap fløy jeg en del innenlands og uten betenkligheter :-)

Jeg var tenkt å ta en joggetur ikveld, men kjenner jeg ikke har det i meg i det hele tatt idag.

Da gikk flyturen i dag også fint. :-) hva skal dere i helgen da damer?

Har vært på jobb i kveld. Bare en halvtime siden jeg kom hjem. Slapper av litt før jeg skal dusje og legge meg. Skal på jobb igjen i morgen tidlig, og på søndags morgen. Ellers lite med planer for helgen. Prøve å kose meg med familien kanskje, når jeg er våken (sovner visst lett for tiden)

Verri jeg kjenner meg igjen, er også veldig trøtt. :-p

I dag går jeg besøk av en venninne som jeg ser veldig skjelden. Har tenkt å fortelle henne det. Hun blir da det aller første som får vite noe. Er det dårlig gjort mot kommende besteforeldre?

Jeg har 4 venninner som vet det, men ikke en eneste besteforelder:)

Verri jeg kjenner meg igjen, er også veldig trøtt. :p

I dag går jeg besøk av en venninne som jeg ser veldig skjelden. Har tenkt å fortelle henne det. Hun blir da det aller første som får vite noe. Er det dårlig gjort mot kommende besteforeldre?
Jeg syns ikke det er dårlig gjort :) :)

I dag skal jeg bare slappe av, kose meg med minsten som er febersyk dessverre :) Må jo så klart se ski på tv :D I morgen skal vi, hvis minsten er frisk, på peppes og feire bursdagen til mannbeinet til mamma og min bursdag :) Jummy! Pizza og oreokake, heaven! :D

Takk for tilbakemeldinger, da forteller jeg henne det i dag :-D

Her vet mannen min det, søsteren min og et par gode venner. Ingen besteforeldre som vet noe enda.
Også fortalte det til ei på jobb i dag, som holdt på å hoppe i taket av glede :)

Her vet mannen min det, søsteren min og et par gode venner. Ingen besteforeldre som vet noe enda.
Også fortalte det til ei på jobb i dag, som holdt på å hoppe i taket av glede :)

Hehe så koselig! Kjenne jeg gleder meg skikkelig til å fortelle venninnen min det nå. Håper på en lignende reaksjon som du fikk. :) nå må hun komme snart!

Back
Topp