skravling torsdag 15 mars

tina..

Gift med forumet
goood morning
 
her starta dagen som vanlig klokka 6, og han var pottesur og trøtt[&o], men det ble bedre etter flaska. og om en times tid skal han sove igjen. og jeg
ellers skal vi møte barselgjengen igjen idag. hjem til hun ene og spise, og så går en lang tur etterpå.
nyyydelig vær her igår, knallblå himmel, sol og 20 varmegrader i sola[:D] skulle bli sånn vær idag også. sååå deilig.
 
ha en super torsdag[:D]
 
Mornings!!!
 
Tuva har begynt å skjære tenner med de 3 tennene hun har fått[&:] Uff, høres så ekkelt ut!!! Lurer på hvordan jeg skal få henne til å skjønne at hun ikke må gjøre det....[8|]
 
Skal på barseltreff i dag vi og, er bare 3 igjen på barselgruppa (de andre har falt av litt etter litt) Skal gå tur vi og[:)]
 
tina: Kos deg med barseltreff du og!!!
 
kos deg på barseltreff du også tingeling1[:D]
marcus skjærer også tenner. skikkelig ekkelt å høre på ja[&:]
 
Åh, så deilig vær dere har Tina. Kos dere på tur da

Goooooooood morning[:D][:D]. Noah var våken 7.30 faktisk! Men da har han ligget inntil
meg i to timer og "styra". Pupp-ikke pupp, pupp-ikke pupp.
Til helga blir det Avvenning de lux[X(]

Nå spiller vi Sivert Høyem for fulle mugger, og Noah står opp etter tv-benken
og gynger med den lille søte rompa si

Planen i dag er SHOPPING[;)], også skal vi møte en kompis av meg på kafe[:D]
Men så har vogna vår punktert[:@][:@][:@][:@][:@]Ventilen på fremhjulet er ødelagt
Dvs at jeg må bære han, så byturen blir nok kort i dag.
Men kafe det blir det....
Så da
 
det er helt pyton å høre på at andre skjærer tenner[:'(]
Men er sikkert en morsom lyd for Tuva[;)]
Kos dere på treff[:D]
 
så kjedelig med punktert hjul gira. er det ingen babybutikker dit du skal?? de har jo nye slanger og kan sikkert bytte for deg og..
 
kos deg uansett på shopping. jeg var på shopping igår. så moro
 
Morn jenter!
 
Her sitter jeg å planlegger å reise bort fra mitt lille nurk. Gjør det med en klump i magen, men det er vel sånn.[:-]
Sambo ringte i går og lurte på om jeg ville bli med ham på jobbtur til Karlstad i Sverige.
Vi har snakka om det tidligere, så nå passa det veldig godt for han kommer til nabokommunen i ettermiddag og reiser rett ned og opp igjen. Kommer hjem igjen lørdag morgen. Blir mest for å være litt sammen og få handla litt "smarte ting" i Sverige.[;)]
 
Ben skal være hos mormor, og det tenker jeg blir bare kjempebra. Sander er også der i morgen.
Meeen mye som må pakkes ned for en todagerstur, det er sikkert og visst.
Tenkte kjøre ham etter formiddagsluren.[:)]
 
Han våkna forøvrikg kl 7 igjen i dag snille gutten min.
Er grått her i dag, men ikke regn akkurat nå...[8|]
 
Tina-75: Håper dere får en super dupp og kos dere på barseltreff i finværet dag.
Tingeling1: Skjære tenner gjør nok de fleste, håper hun roer seg litt med det etter hvert. Jeg dytter smokken i munnen på Ben når han gjør det, men siden Tuva ikke liker smokk så kan jeg forstå din fortvilelse.
Gira: Sivert Høyem det går på her også for tiden. Digger den stemmen hans! Kjipt med punktert hjul da. Hva med å pumpe det opp, og trill inn på nærmeste vognbutikk. Kanksje de hjelper deg å lappe? Kos deg masse på kafè.
 
Synes du skal dra Irene, kooooos deg i harryland og ikke ha dårlig samv for at du drar.
Trenger å komme seg bort litt, da er jo gjensynsgleden desto større[;)]
Har bare vært borte fra Noah en natt, og det er 5 min unna, hos mamma og pappa.
Men Ben har det kjempefint hos mormora si han[;)]














\
 
God bedring til Daniel, også får du sove når han sover så du får tatt igjen litt søvn[:D]

Finner ut at det er ikke dekket som er punktert, det er ventilen som ikke holder på
lufta. Med en gang jeg pumper så forsvinner lufta[:@][:@]
Tør ikke kjøre på felgen, redd det blir ødelagt.
Skal heller ta av hjulet og dra på en babybutikk........*kryssefingre*

Bilen er på verksted i dag, men er snart ferdig.
Vi får ny motor, GRATIS[:D]
Var noe "feil" med den modellen vi har, og garantien gjør at vi får helt ny motor på bilen!
Må vel ut å burne rubber jeg og Noah i dag da!!!


Der var første bæsjings i boks[:'(][X(]
 
godmorgen alle sammen, er litt slapp idag kjenner jeg[:'(] men hjelper vel å ta seg en tur ut etterpå[;)] ungene er nydusja og lekre, så da får vi vel prøve litt mere sandkasse idag og håpe det går litt bedre[8|][:D] ser ut til at det blir knallvær her idag.har tatt ut skinnposene av vogna, trenger vel ikke de hvis det er 10-11 grader ute og de har på body,strømpebukse, ullgenser,ullbukse og parkdress?ka dokker tru?
 
ORIGINAL: Guttemammaen



Tina-75: Håper dere får en super dupp og kos dere på barseltreff i finværet dag.
Tingeling1: Skjære tenner gjør nok de fleste, håper hun roer seg litt med det etter hvert. Kos deg på barseltreff [;)]
Gira: Kjipt med punktert hjul da. Hva med å pumpe det opp, og trill inn på nærmeste vognbutikk. Kanksje de hjelper deg å lappe? Kos deg masse på kafè.
BensMamma: Så koselig med en tur da, dere må kose dere på shopping
[:D]

stjeler denne jeg[;)]
 
ORIGINAL: Guttemammaen

ORIGINAL: squat

godmorgen alle sammen, er litt slapp idag kjenner jeg[:'(] men hjelper vel å ta seg en tur ut etterpå[;)] ungene er nydusja og lekre, så da får vi vel prøve litt mere sandkasse idag og håpe det går litt bedre[8|][:D] ser ut til at det blir knallvær her idag.har tatt ut skinnposene av vogna, trenger vel ikke de hvis det er 10-11 grader ute og de har på body,strømpebukse, ullgenser,ullbukse og parkdress?ka dokker tru?


Det holder i massevis [;)]. Kos dere ute [:D]
hihi takk skal du ha, tenkte jo at jeg ikke vil ha nykokte barn heller[:D] blir spennende å se om Odin er litt tøffere idag da[:D][:D]
 
ORIGINAL: gira

Synes du skal dra Irene, kooooos deg i harryland og ikke ha dårlig samv for at du drar.
Trenger å komme seg bort litt, da er jo gjensynsgleden desto større[;)]
Har bare vært borte fra Noah en natt, og det er 5 min unna, hos mamma og pappa.
Men Ben har det kjempefint hos mormora si han[;)]


 
Ja, jeg skal dra jeg.. bestemt! [:D]
Og mormor har vært sammen emd oss i to hele dager alt, så han kommer ikke til å merke så mye forandring tenker jeg.
 
Har vært borte fra Ben fredag-søndag en gang tidligere. Det gikk jo kjempefint!
 
ORIGINAL: squat

godmorgen alle sammen, er litt slapp idag kjenner jeg[:'(] men hjelper vel å ta seg en tur ut etterpå[;)] ungene er nydusja og lekre, så da får vi vel prøve litt mere sandkasse idag og håpe det går litt bedre[8|][:D] ser ut til at det blir knallvær her idag.har tatt ut skinnposene av vogna, trenger vel ikke de hvis det er 10-11 grader ute og de har på body,strømpebukse, ullgenser,ullbukse og parkdress?ka dokker tru?

 
Høres helt greitt ut det[:)]
Må kose dere masse i sandkassa.. tenker mora koser seg like mye med bøtte og spade[8D]
 
Bens mamma: er jo kjempedeilig å reise bort da, kanskje det blir litt kjærstetid for deg og sambo[;)] og ben kommer sikkert til å storkose seg, og bli skikkelig bortskjemt. også er det jo så koselig å komme hjem igjen å få verdens største smil[:)]
 
ORIGINAL: squat

Bens mamma: er jo kjempedeilig å reise bort da, kanskje det blir litt kjærstetid for deg og sambo[;)] og ben kommer sikkert til å storkose seg, og bli skikkelig bortskjemt. også er det jo så koselig å komme hjem igjen å få verdens største smil[:)]

 
Sant det[:)]
 
ORIGINAL: Bens mamma

ORIGINAL: squat

godmorgen alle sammen, er litt slapp idag kjenner jeg[:'(] men hjelper vel å ta seg en tur ut etterpå[;)] ungene er nydusja og lekre, så da får vi vel prøve litt mere sandkasse idag og håpe det går litt bedre[8|][:D] ser ut til at det blir knallvær her idag.har tatt ut skinnposene av vogna, trenger vel ikke de hvis det er 10-11 grader ute og de har på body,strømpebukse, ullgenser,ullbukse og parkdress?ka dokker tru?


Høres helt greitt ut det[:)]
Må kose dere masse i sandkassa.. tenker mora koser seg like mye med bøtte og spade[8D]
*kremt* var jeg som lekte meg mest igår ja.... lagde ett sandslott med små fisker rundt[8D][:D] 
 
Go morn.
Emil villa itj lægg sæ før kl va 23 i går han. Super bli vett... Han e nåkk frisk no ja.[:D]
Han sov no t kl 8 i dag da så d e greit da... Våkna t DEN bleia [:'(]
Ska ut å gå tur i dag vi oxo ska æ t fysio.

Stjæl dan her æ.
Tina-75: Håper dere får en super dupp og kos dere på barseltreff i finværet dag.
Tingeling1: Skjære tenner gjør nok de fleste, håper hun roer seg litt med det etter hvert. Kos deg på barseltreff [;)]
Gira: Kjipt med punktert hjul da. Hva med å pumpe det opp, og trill inn på nærmeste vognbutikk. Kanksje de hjelper deg å lappe? Kos deg masse på kafè.
BensMamma: Så koselig med en tur da, dere må kose dere på shopping
[:D]

 
 
Ha en fin dag da damer.
 
ORIGINAL: Guttemammaen

ORIGINAL: squat

ORIGINAL: Bens mamma

ORIGINAL: squat

godmorgen alle sammen, er litt slapp idag kjenner jeg[:'(] men hjelper vel å ta seg en tur ut etterpå[;)] ungene er nydusja og lekre, så da får vi vel prøve litt mere sandkasse idag og håpe det går litt bedre[8|][:D] ser ut til at det blir knallvær her idag.har tatt ut skinnposene av vogna, trenger vel ikke de hvis det er 10-11 grader ute og de har på body,strømpebukse, ullgenser,ullbukse og parkdress?ka dokker tru?


Høres helt greitt ut det[:)]
Må kose dere masse i sandkassa.. tenker mora koser seg like mye med bøtte og spade[8D]
*kremt* var jeg som lekte meg mest igår ja.... lagde ett sandslott med små fisker rundt[8D][:D] 


[:D][:D][:D], moro å leke litt [:D]

 
Hihi.. unskyldninga klar for å leke maaaaasse fremover da.[;)][8D]
 
Tina-75: den h&M-dongeribuksa kjøpte jeg til Ben da vi var på Moa før helga. Digger den![:)]
Guttemammaen: den bodyen med heartbreaker kjøpte jeg til Ben i går.[;)]
 
Men fremdeles ikke funnet tøfler... [8|]
Håper vi finner i Sverige.[;)]
 
Back
Topp