skravling tirsdag 9. januar

hørte noen lyder fra snuppegull må vel løpe ned å se....
hente posten i samme slengen[:)]
 
hey,kommer vi nattranglene (som mange andre tydeligvis). Mohid har begynt å tulle noe så i hampen på nettene nå. Skjønner ikke hva det kan være,han er ikke syk. Virker ikke som det er tenner heller. I natt var han lys våken fra 0100-0300,lekte og sprelte som bare det.
 
Merkelige nurker av og til..
 
Idag skal vi bytte stokke stolen atter en gang. Når vi kjøpte den forrige uke så var det en stor sprekk i den ene siden,fikk byttet siden,men den nye siden samsvarer ikke med den gamle siden[:@][:@][:@][:@]
 
Og mannen ligger med 40 i feber.
 
det var sytingen fra mg idag.
 
ORIGINAL: ~Lisbeth83~

ORIGINAL: Bens mamma

ORIGINAL: ~Lisbeth83~

da var vi tilbake fra legen..
det var øyekatarr[:'(]
fikk dråper.så håper det går fort over...
nå ligger snuppa ute å sover, å det er nok godt å sove ute i frisk luft.
kjenner det var godt for meg også[:D][:D]
 
å for ett griseføre, dritglatt...holdt på å tryne mange ganger.
er kjekt med vogn når det er glatt, da har man noe å stø seg på[:)]


Det går nok raskt over skal du se.

Hehe.. kan være greitt med vogn noen ganger ja.[;)]
Er kjempeglad for at det er opphold her nå. Bare regner og regner her..
Snø hva er det?


ja det kan du spørre etter...var s nø i helga nå er det slap å er meldt snø igjen[&:][8|][8D]
er det mulig!!?

 
så såvidt snøen i nov her, så ble det høst og nå er det vår.. skjønner ingenting jeg[&:]
 
Heisann!
Jöss, hvor dere har skravlet i dag, da! Flinkinger.[:)]
Og så skjer det jo så mye her for tiden! Artig. Koslig med egen Misse-kåring. Skal se om jeg får fylt den ut. Er mye av og på med meg her for tiden, Emma er skikkelig mammadalt, og sambo er sykemeldt og okkuperer mye dataen. ...så nå skal jeg snart få meg laptop[:D]
...men dersom jeg snart må begynne på arbeid igjen, så blir jeg her enda mindre[8|]
...men det gjenstår jo å se om jeg finner meg en jobb, da![;)]
her sov vi superlenge i dag, og det var utrolig deilig... MEN: nå må det bli skjerpings! Skal ta meg selv i nakken og lage litt rutine på hverdagen! -snart.
 
Gleder meg til å titte innom grete Roede-tråden din, Kathrine! ...det trengs så absolutt etter både födsel og jul.
Og god bedring, Lisbeth! Kan ikke si jeg misunner deg å väre syk. *godbedringsklem*
Og til alle: Håper dere får en flott dag!!!
 
...noen som har tips til å få en mammadalt til å ikke väre mammadalt lenger? jeg sliter...
 
 
ORIGINAL: lillevenn

Hei alle sammen [:D] Tenkte jeg skulle innom å si hei, sliter fremdeles med sykdom her, nå er jeg også syk[:'(]. Men satser på det går fort over. Småen er ihvertfall mye bedre nå, lå å leka i stad med hunden og hadde det kjempeartig[:D], fikk litt på film på mobilen. Går det ann å legge det ut som med bilder mener jeg, vet ikke hvordan en gjør det men har kjempelyst å vise det frem[:D]

 
hei hei.. er det forkjølelse på gang? kjedelig uansett. håper dere blir raske og friske snart!
vet ikke helt hvordan dette med mobil og pc fungerer sammen.. skulle gjerne visst selv.
kanskje man trenger en kabel?
Carina: var det ikke Espen som la ut bildene av Ben her som jeg sendte fra mobilen fra sykehuset?
 
ORIGINAL: Mohid`s mamma

hey,kommer vi nattranglene (som mange andre tydeligvis). Mohid har begynt å tulle noe så i hampen på nettene nå. Skjønner ikke hva det kan være,han er ikke syk. Virker ikke som det er tenner heller. I natt var han lys våken fra 0100-0300,lekte og sprelte som bare det.

Merkelige nurker av og til..

Idag skal vi bytte stokke stolen atter en gang. Når vi kjøpte den forrige uke så var det en stor sprekk i den ene siden,fikk byttet siden,men den nye siden samsvarer ikke med den gamle siden[:@][:@][:@][:@]

Og mannen ligger med 40 i feber.

det var sytingen fra mg idag.

 
Heisan!
Du er ny for meg som ikke har hatt nett på en måned.
Utrolig koselig med flere junihøner, så jeg må få si velkommen!
Nydelig gutt dere har.[:)]
 
ORIGINAL: ~Sol~

Heisann!
Jöss, hvor dere har skravlet i dag, da! Flinkinger.[:)]
Og så skjer det jo så mye her for tiden! Artig. Koslig med egen Misse-kåring. Skal se om jeg får fylt den ut. Er mye av og på med meg her for tiden, Emma er skikkelig mammadalt, og sambo er sykemeldt og okkuperer mye dataen. ...så nå skal jeg snart få meg laptop[:D]
...men dersom jeg snart må begynne på arbeid igjen, så blir jeg her enda mindre[8|]
...men det gjenstår jo å se om jeg finner meg en jobb, da![;)]
her sov vi superlenge i dag, og det var utrolig deilig... MEN: nå må det bli skjerpings! Skal ta meg selv i nakken og lage litt rutine på hverdagen! -snart.

Gleder meg til å titte innom grete Roede-tråden din, Kathrine! ...det trengs så absolutt etter både födsel og jul.
Og god bedring, Lisbeth! Kan ikke si jeg misunner deg å väre syk. *godbedringsklem*
Og til alle: Håper dere får en flott dag!!!

...noen som har tips til å få en mammadalt til å ikke väre mammadalt lenger? jeg sliter...


 
Ignorere det som kan ignoreres, og la mannen din ta mer ansvar. Men det er vel lettere sagt enn gjort...[&:][:)]
 
ORIGINAL: Bens mamma

ORIGINAL: ~Sol~

Heisann!
Jöss, hvor dere har skravlet i dag, da! Flinkinger.[:)]
Og så skjer det jo så mye her for tiden! Artig. Koslig med egen Misse-kåring. Skal se om jeg får fylt den ut. Er mye av og på med meg her for tiden, Emma er skikkelig mammadalt, og sambo er sykemeldt og okkuperer mye dataen. ...så nå skal jeg snart få meg laptop[:D]
...men dersom jeg snart må begynne på arbeid igjen, så blir jeg her enda mindre[8|]
...men det gjenstår jo å se om jeg finner meg en jobb, da![;)]
her sov vi superlenge i dag, og det var utrolig deilig... MEN: nå må det bli skjerpings! Skal ta meg selv i nakken og lage litt rutine på hverdagen! -snart.

Gleder meg til å titte innom grete Roede-tråden din, Kathrine! ...det trengs så absolutt etter både födsel og jul.
Og god bedring, Lisbeth! Kan ikke si jeg misunner deg å väre syk. *godbedringsklem*
Og til alle: Håper dere får en flott dag!!!

...noen som har tips til å få en mammadalt til å ikke väre mammadalt lenger? jeg sliter...



Ignorere det som kan ignoreres, og la mannen din ta mer ansvar. Men det er vel lettere sagt enn gjort...[&:][:)]

 
Sjör det hele tiden... Men, nå kaller pliktene, og ei supergrinete og trött pie. Snakkes seinere!
 
ORIGINAL: ~Sol~

ORIGINAL: Bens mamma

ORIGINAL: ~Sol~

Heisann!
Jöss, hvor dere har skravlet i dag, da! Flinkinger.[:)]
Og så skjer det jo så mye her for tiden! Artig. Koslig med egen Misse-kåring. Skal se om jeg får fylt den ut. Er mye av og på med meg her for tiden, Emma er skikkelig mammadalt, og sambo er sykemeldt og okkuperer mye dataen. ...så nå skal jeg snart få meg laptop[:D]
...men dersom jeg snart må begynne på arbeid igjen, så blir jeg her enda mindre[8|]
...men det gjenstår jo å se om jeg finner meg en jobb, da![;)]
her sov vi superlenge i dag, og det var utrolig deilig... MEN: nå må det bli skjerpings! Skal ta meg selv i nakken og lage litt rutine på hverdagen! -snart.

Gleder meg til å titte innom grete Roede-tråden din, Kathrine! ...det trengs så absolutt etter både födsel og jul.
Og god bedring, Lisbeth! Kan ikke si jeg misunner deg å väre syk. *godbedringsklem*
Og til alle: Håper dere får en flott dag!!!

...noen som har tips til å få en mammadalt til å ikke väre mammadalt lenger? jeg sliter...



Ignorere det som kan ignoreres, og la mannen din ta mer ansvar. Men det er vel lettere sagt enn gjort...[&:][:)]


Sjör det hele tiden... Men, nå kaller pliktene, og ei supergrinete og trött pie. Snakkes seinere!

 
Det gjør vi.. ikke glem å kose dere å da![:)]
 
Hei på dere alle snupper.
 Jeg har fått tante rød, er slapp, trøtt og tiltaksløs [:(]. Kan noen med telepatiske evner sende meg litt energi slik att jeg kommer meg ut av huset, om ikke det slik att jeg får ryddet litt [:(]. BU HU.
Når tullemor våkner skal jeg ut basta booooom.
 
ORIGINAL: Guttemammaen

Bare innom å hilser på igjen, har ikke tid å lese gjennom hele skravletråden, dere har jo skravlet sånn idag [:D]. Har nettopp vært på tur, gått 16000 skritt til nå [8D]. Mamma er her, så nå skal jeg stelle noe mat til ho og ungene. Stikker innom senere. 

Så artig med skritteller. Jeg prøvde 1 men den telte 2 skritt i trapper og enda fler når jeg ristet på den hi hi. Hvor setter du den på kroppen slik att den fungerer best?
VITS: Har fått meg skritteller, men aner ikke hvor i skrittet den skal sitte, hi hi hi [;)]
 
ORIGINAL: solsikke76=0)

Hei på dere alle snupper.
Jeg har fått tante rød, er slapp, trøtt og tiltaksløs [:(]. Kan noen med telepatiske evner sende meg litt energi slik att jeg kommer meg ut av huset, om ikke det slik att jeg får ryddet litt [:(]. BU HU.
Når tullemor våkner skal jeg ut basta booooom.

 
 
 
 
Hvis du finner ut hvor man finner energi så gi meg et lite hint, har lett lenge etter noe energi jeg. huset er helt bomba, ja ja vi overleve vel det også[;)]
 
 
 
ORIGINAL: solsikke76=0)

Buff enda ikke fått noe energi [:(]. Men må komme meg ut litt. Ha en strålede dag jenter klemmer fra meg
kan du se om du finner energien min ett sted der ute???[:D] og ha en god tur
 
halloen alle sammen.
måtte titte innom en tur, har ikke fått lest hele skravletråden, og skl si dere har skravla da[8D].
 
off da solsikke, prøver å sende litt energi til deg. Men så gjør det vel ikke noe å bare la alt flyte av og til, legge seg på sofan med teppet over seg og en kopp te eller noe og ta livet med ro[:)].
 
Neeeei skritt telleren min har slutta å funke[8D]....16000, hallo[:o]... off åssen får du det til guttemamma?[&:]
 
Nei nå må jeg snart gå å pakke babysvømming bagen, det er første gang etter nyttår, blir fint det da, men dette er nok det siste kurset foreløpig, litt for dyrt syntes jeg.
 
Ellers blir jeg hjemme alene i kveld også, er litt lei av den dømminga, men skal vel ikke klage heller, han holder seg i form og det trenger jo alle, og så har jeg trening to ganger i uka, så han må få lov han også. Men kommer sikkert tilbake da...
 
keep up the skravlings girls[8D]
 
enit:kose deg på babysvømming, skulle ønske vi kunne gjort også, men blir vel litt mye med to unger[8|][:D]
 
Blir ikke mer babysvømming på oss. [:(]
Er på fredagsskvelder kurset går, og det synes vi er litt pes.
Tenkte heller ta tid til familiesvømming enkelte ganger det skulle passe.
Søndag er en fin dag, men da er det selvsagt ikke noe åpent.
 
hei hei, tilbake fra 6 mnd kontroll. litt sent da, ble 6 mnd 25. desember. men han ålreite legen var på jobb idag, så da venta jeg. alt var bra. så jeg venta bare på "godkjent" stempel i rompa hans hehehehehe...veier nå 8490 g og er 69 cm lang.  490 g på 3 uker det.
mamma fikk telefon fra broren sin når vi var på helsestasjonen, og bare begynte å gråte. stakkars. en i familien ble funnet død idag[:(] snillere mann finnes ikke. hun har vært her helt til nå, vi har prata og prata og prata...trist..
 
så gøy med missekåring her på juni da. skal jeg fylle ut etterpå. håper marcus vil sove litt snart igjen. sov bare 50 minutter istad.
 
Kondolerer så masse Tina. Alltid trist når sånt skjer. Godt mamman din kunne ha deg i nærheten i dag da...
 
ORIGINAL: Bens mamma

Kondolerer så masse Tina. Alltid trist når sånt skjer. Godt mamman din kunne ha deg i nærheten i dag da...

 
takk takk, var bra hun var her idag ja. bra å kunne prate med noen!!
 
Back
Topp