Skravling på tirsdag

snuppeknupp

Forelsket i forumet
Jepp, da er det bare å skravle i vei. Jeg skal snart på jobb- Ligge bare å slapper av så progestankapslene skal løses opp eller hva de nå skal i det kvarteret. Deilig å måtte slappe av to ganger om dagen [;)].

Å det minte meg på om at jeg må på jobb i kveld.. vil heller være hjemme å ruge. Og til torsdag og fredag skal jeg være i frukta..mange tunge løft. Men de på sykehuset sa at det var bare å gjøre som man pleier.. Men men... grunnet litt overstimulering denne gangen også, føles jeg litt lemster i magen enda..

Nå er snuppa levert i barnehagen, kjipt.. for sambo rekker ikke hjem til ho før jeg må på jobb, så da må det bare bli sånn.. men da ser jeg ho ikke før imorra tidlig.. eller ikveld når ho griner etter drikke/trøst.. jajaj, sånn er dagen min!

Frustrert jeg, har ikke sovet noenting i natt så øya ruller rundt i hue på meg [:'(] skal få prøvd og skifta dekk på bilen også, men vi får se om noen kan hjelpe meg, ikke akkurt det jeg har lyst til og begi meg utpå nå alltså. Ellers så får jeg lunsjbesøk av eui venninde [:D]

Idag har jeg sittet mye på nettet og i telefon. Skulle egentlig reist på
helgtur til køben om 1mnd, men så kom det et julebord i veien som samboer hadde sååå lyst til å være
med på. Så da var det bare å hive seg rundt og prøvd å booked om. Og det fikk jeg til. [:)][:)][:)][:)]

Så da drar vi til nydelige københavn om 14 dager, klarte tom å booke om timen til brudekjoleprøving.
Weeeeeee, gleder meg :-))))

Jepp, da håper jeg alle har fått; sovet litt, kommet seg på jobb, scrappet og fortsatt drømmer om København [;)].
Jeg er ENDELIG ferdig på jobb for i dag. Noen dager er lange som uker.... Nå skal jeg ikke på jobb før til mandag antagelig. Er så spent på i morgen. De har ikke ringt fra sykehuset så da skulle visst det være gode nyheter, jeg har 100 spørsmål som jeg brenner inne med. I morgen blir jeg RUGER! Jeg føler meg 

Da har jeg inntatt sofa'n for kvelden. Tent alt som er av telys og sitter under pleddet. Deilig [:)][:)][:)]
Og idag er mitt favorittprogram på tv, nemlig Grey's.

Ha en strålende kveld jenter.

Back
Topp