Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: GunnElin
ORIGINAL: 11Giggstakk :)
Takk takk GunnElin [:D]
Kose dere med feiring av gubbens bestefar [:D]
(hva er raffling)[8|]
d e en dansk tradisjon. *har en dansk tante*
Man kjøper 5 gaver hvær *men dere som skal spille d bestemmer hvor mange pakker dere vil ha * ha en terning. legg alle pakkene på borde i midtn.
Kast terning en gang hvær sin gang, å den som får 6 får velge sæ en pakke, å slik jør man til d e tomt for pakker, å d er da rafflingen begynner, da skal man kaste på nytt igjen å den som får 6 kan stjele en pakke fra en annen, å den som er husvert bestemmer tiden, alt fra 15 min til 30 min. men d skal ikke de andre vite kun den som bestemmer tiden som skal vite når spille er slutt....å når tiden er ute så e pakkan du har klart å fått dine :D
e søkke dårli på å førklare, håpe du forsto :D
takk :)
d e en dansk tradisjon. *har en dansk tante*
Man kjøper 5 gaver hvær *men dere som skal spille d bestemmer hvor mange pakker dere vil ha * ha en terning. legg alle pakkene på borde i midtn.
Kast terning en gang hvær sin gang, å den som får 6 får velge sæ en pakke, å slik jør man til d e tomt for pakker, å d er da rafflingen begynner, da skal man kaste på nytt igjen å den som får 6 kan stjele en pakke fra en annen, å den som er husvert bestemmer tiden, alt fra 15 min til 30 min. men d skal ikke de andre vite kun den som bestemmer tiden som skal vite når spille er slutt....å når tiden er ute så e pakkan du har klart å fått dine :D
e søkke dårli på å førklare, håpe du forsto :D
krysse for at d e en positiv test hos dæ [:D]
ORIGINAL: Kanskje snart?
Tja ikke saa mye aa si egentlig[8|] To dager igjen til testing.. Og nok en gang har jeg ikke en god magefoelelse, saa vi faar se hva det blir til[&o] .
Foerste rugeuka har gaatt fort, men idag har det gaatt veldig tregt, og morgendagen blir vel ikke bedre.. Og Freddan er det blodprove.. Vurderer aa kanskje snikteste, men vet ikkeom det er noe vits..
Hmm ja ble litt deppete dette. Men er bare saa lei naa. Spesielt om det ikke funker denne gangen... [:o]