skravling på en onsdag

11Giggs

Forumet er livet
Marsboerne2017
Hva skal dere jenter i dag da?

Idag satt jeg første dose med Puregon. Bare 8 dager til før det er UL [:D] Syns det var veldig greit å kun spraye en dose i ett nesebor også [;)]

Ellers så er det kaldt [&:] -19 viste gradestokken! Det er kaldt det [8|]

Her er det også veldig kaldt idag. Brrrr!!!
Jeg begynner ikke på jobb før kl.16 idag, og det er helt greit. Formen er ikke helt på topp.
Pottetett. [&:][&:][&:]
Så skal bare slappe av og kose meg på sofan fram til jobb. [;)]

Gratulerer med sprøytestart vennen. [:)]

Takk *Bobbo*.
Gikk greit å sette pennen. Ser frem til UL nå den 10 desember. (måtte tida gå litt fort) [8|]

Nå ser jeg frem til lunsj. Rekker ikke få i meg en alt for bra frokost for tiden.

Takk takk GunnElin [:D]

Kose dere med feiring av gubbens bestefar [:D]

(hva er raffling)[8|]

har gått å hangla i en ukes tid og følt meg helt elendig uten å kunne sett fingeren på hva det var. men så var jeg i trondheim i går, og ja vi har det kaldt i ålesund også men fikk nok litt av et kulde sjokk i trondheim altså!! så nå har jeg blitt forkjøla, sår i halsen og antydning til tett nese. hadde planer om å lage kjøttkaker av 5 pakker kjøttdeig i dag men vi får se om jeg orker. (er så greit å ha et lager i fryseren, så pleier jeg å fryse ned så mange vi bruker til hvert måltid i hver pose), da har vi deilig og lettvindt middag lett tilgjengelig, da er det jo bare å skrelle poteter å koke, så lager man brun saus, og legger frossne kjøttkaker rett i sausen å lar de tine i sausen mens potetene koker. Har skikkelig lyst på shopping men det blir nok ikke i dag...må prøve å bli frisk til helga når jeg har jobbe helg....

ORIGINAL: GunnElin

ORIGINAL: 11Giggs

Takk takk GunnElin [:D]

Kose dere med feiring av gubbens bestefar [:D]

(hva er raffling)[8|]
takk :)

d e en dansk tradisjon. *har en dansk tante*

Man kjøper 5 gaver hvær *men dere som skal spille d bestemmer hvor mange pakker dere vil ha * ha en terning. legg alle pakkene på borde i midtn.
Kast terning en gang hvær sin gang, å den som får 6 får velge sæ en pakke, å slik jør man til d e tomt for pakker, å d er da rafflingen begynner, da skal man kaste på nytt igjen å den som får 6 kan stjele en pakke fra en annen, å den som er husvert bestemmer tiden, alt fra 15 min til 30 min. men d skal ikke de andre vite kun den som bestemmer tiden som skal vite når spille er slutt....å når tiden er ute så e pakkan du har klart å fått dine :D

e søkke dårli på å førklare, håpe du forsto :D

KULT [:D] Hørtes veldig morsomt ut [:)]

Tja ikke saa mye aa si egentlig[8|] To dager igjen til testing.. Og nok en gang har jeg ikke en god magefoelelse, saa vi faar se hva det blir til[&o] .
Foerste rugeuka har gaatt fort, men idag har det gaatt veldig tregt, og morgendagen blir vel ikke bedre.. Og Freddan er det blodprove.. Vurderer aa kanskje snikteste, men vet ikkeom det er noe vits..

Hmm ja ble litt deppete dette. Men er bare saa lei naa. Spesielt om det ikke funker denne gangen... [:o]

takk :)

d e en dansk tradisjon. *har en dansk tante*

Man kjøper 5 gaver hvær *men dere som skal spille d bestemmer hvor mange pakker dere vil ha * ha en terning. legg alle pakkene på borde i midtn.
Kast terning en gang hvær sin gang, å den som får 6 får velge sæ en pakke, å slik jør man til d e tomt for pakker, å d er da rafflingen begynner, da skal man kaste på nytt igjen å den som får 6 kan stjele en pakke fra en annen, å den som er husvert bestemmer tiden, alt fra 15 min til 30 min. men d skal ikke de andre vite kun den som bestemmer tiden som skal vite når spille er slutt....å når tiden er ute så e pakkan du har klart å fått dine :D

e søkke dårli på å førklare, håpe du forsto :D

Vi kaller det pakkeleken vi, hehe... Det er så gøy. [:)][:)][:)]

krysse for at d e en positiv test hos dæ [:D]
ORIGINAL: Kanskje snart?

Tja ikke saa mye aa si egentlig[8|] To dager igjen til testing.. Og nok en gang har jeg ikke en god magefoelelse, saa vi faar se hva det blir til[&o] .
Foerste rugeuka har gaatt fort, men idag har det gaatt veldig tregt, og morgendagen blir vel ikke bedre.. Og Freddan er det blodprove.. Vurderer aa kanskje snikteste, men vet ikkeom det er noe vits..

Hmm ja ble litt deppete dette. Men er bare saa lei naa. Spesielt om det ikke funker denne gangen... [:o]

Me too.... [;)]

Go kveld jenter [:D]
Idag har jeg fått sendt kvitteringer og skjemaer til HELFO. Godt å få det gjort. Masse penger der. Må ettersende en kvittering eller to til. Skal hente ut siste resept på puregon på lørdan og vurderte å ta med to pakker med crinone. har jo nesten en full en fra sist forsøk.

Back
Topp