skravling mandag 31juli

*Tøtta81*

Forumet er livet
god morgen maimammaer. planer får dagen i dag da? her i trondheim e d knallvær så æ ska ut å trill en lang tur. mariell sovna kl halv ti i går kveld, fikk nesten sjokk, hihi. fikk mat kl 5 å ho våkna no. halv ti. flinke gullet t mamman sin[;)] får akkurat to mnd siden va ho bare 3 tima gammel på denne tia, går så fort alt sammen syns æ.. sambo reiser på nordsjøen på torsdag, nettopp fått sæ jobb som fiskerikyndig. ska vær bort en hel mnd. så har han fri en hel mnd, e spent på kordan æ takle rollen som"alenemor", gruer mæ veldig t han drar, han her jo vært bort så leng tidliger å,men d va før mariell kom til verden. no ska gullet mitt få frokost. ha en god dag jenter[:D][:D]

jeg skal ha med ungene på grillfest i ettermiddag, fram til da skaljeg furte over at gubben er i kina på bryllupsdagen vår...[;)]

må si jeg har hatt en glimrende helg, fredag grillet jeg hos foreldrene til bestevenninna mi, lørdag var jeg på fest (som sata-rocker...) og i går var jeg i Arendal på konsert med Heine Totland OG Jamie Cullum, det var to dømmer oppfylt på en gang!! Skulle bare ønske mannen min var der med meg...[:)]

Back
Topp