skravling lørdag 29juli

*Tøtta81*

Forumet er livet
god morgen jenter. ble lite søvn i natt. mariell sovna ikke før halv 2, spiste mat kl halv 7 å kl 9 sto vi opp, magevondt stakkar. skal gjøre i dag dere da? vi ska t mamma å pappa å ligg til i morgen. mamma skull visst ha grillparty i morgen. kan bli koselig d da. alle søskene mine kommer også. å farmor. 

sto opp nå vi, snille tobias som sover lenge så mamma ogpappa kan gjøre det også[;)]

i dag skal vi feire bursdagen til mammas kjæreste på dagen.. i kveld skal jeg ut for første gang etter tobias kom til.. skal på dde konsert i sigdal!!!faktisk.. Mamma leier hybelen her nede så hun skal se etter Tobias til vi kommer hjem.. gleder meg veldig, morsomt å ta en fest igjen nå.. sammen med mine venniner som også har fått barn. Samboer trodde det kom til å bli en billig kveld for meg siden det er 11 mnd siden sist.. hehe..

Ha en fin dag jenter, her skinner sola og alt er bare bra[:D]

no bli d vel liv her ja. sambo har fått jobb som fiskerikyndig, reiser på torsdag å bli bort en mnd. grue mæ nå sinnsykt. har vært bort så lenge før å men d va før gullet kom til verden. ska vel jobbe 1mnd å vær heim 1mnd...

Back
Topp