Skravling lørdag 19 august

BIBBI3

Forumet er livet
Morn allesammen!

I natt har sambo løpt og tatt seg av Ben, mens jeg bare kunne sove. Med andre ord så har jeg bare ligget og fulgt med på mating, raping og putting av smokk. Føler meg uthvilt til tross for at jeg ikke får sove når de holder på, men det hjelper og ikke måtte løpe rundt..[:D]
Så når Ben våkna for for fullt kl 07, så hadde vi han imellom oss i senga. Men det orket jeg ikke så lenge, så nå er vi oppe, mens sambo får sove.[;)]
Æsj, gråvær her i dag...
Hehe.. sambo skal jobbe ute, så det blir spennende å se hvor lenge han holder ut om det begynner å regne.[8D] Var jeg ondskapsfull nå? [8D]

Tror jeg skal sette på kaffe jeg.. tviler på jeg legger meg nedpå igen.[;)]

Heia Irene. Godt at du føler deg uthvilt. Håper din samboer forstår hvilken jobb du gjør, nå når han går ei natt i ny og ne i dine sko...

Amalie og jeg har stått opp. Amalie våkna av at hu var uthvilt, ikke sulten. Begynner å bli stor jente nå.
Othilie og Espen ligger å sover....

Vi skal enten på stranda eller i dyreparken i dag. Det vi ikke gjør i dag, tar vi i morgen...

Morn Carina!

Ja, det var en trøtt fyr som sto opp nettopp.. hihi[:D]

Blir en skikkelig flott helg på dere forstår jeg. Må kose dere masse!

Sitter og venter på telefon fra venninna mi som skulle komme til Molde i dag. Slik at vi kan avtale dagen![:D]

hallo jenterog bebiser!
[:'(] fikk mensen idag... har ikke fått den etter fødselen jeg... må være de pillene jeg begynte på,det skulle komme en blødning etter ei uke eller noe sånt...
her regner det...kjipt,kommer ikke oss noen steder med tobias uten regntrkk til stolen sin...tobias ringte til farmor og spurte om han kunne komme hjem til de en liten tur og det tok f**** meg 10 min. før han fikk svar..så sa de til lars at det passet egentlig veldig dårlig idag da de skulle treffe noen i kveld blablabla,men de kommer nå og henter han en tur i 12 tiden da..kjipt at man må "tvinge" de nesten.... men men ....
ellers får vi min søster og mannen og barn til middag idag,koselig... idag kommer mors elling på tv2,den MÅ jeg få med meg,kjempe artig film!!

Kjedelig med slike svigers Ale82! Jeg hadde ikke sendt gutten min til dem jeg hvis de hadde gitt et slikt svar....[8|]

nei hadde ikke så lyst til å sende han heller,men tenkte herregud nå må de f**** oppføre seg som besteforeldre!!!![:@][:@][:@] det er vel normalt at besteforeldre har sine barnebarn på besøk uten at foreldre er med hver gang!!?? mamma hadde tobias en mnd etter at hun kom hjem fra sykehuset(da hun hadde hjerneblødning!!) vi ville ikke at han skulle overnatte der,men hun insisterte,hun ville ha bestemor kveld med han... og hun har mi nlillebror på 8 som hun også må ta seg av, svigers har jo kun seg selv,begge to har 8 til 14 jobb og ikke noe mer lissom.... blir så irritert de er så forbannede egoister av og til..... de reiser jo når vi skal navnefest for barna også.... blir både sint og lei meg jeg.... uff det var godt å få det ut!!

Kjipt Ale.. De er vel av typen som vil helst bare tenke på seg selv.
Håper at Tobias har det morsomt sammen med dem til tross!

Blir leeeeenge til jeg setter vekk Ben hos svigers ihvertfall, selv om de gladelig tar imot ham. Ser helst at svigermor alene kommer og passer ham her istedet. Vil ikke ha Ben sammen med svigerfar uten oppsikt på hjemgården deres, da svigerfar ikke er helt "frisk".
Men den dagen Ben selv vil dit, så skal jeg nok "tørre"...tror jeg.[&:]

ORIGINAL: xcrazyx

hei hei jenter.....
"jeg er fyllesjuk i dag, hipp hurra hipp hurra..."
uff..redusert til de grader, og jeg som har lovet å bli med mamma og lillesøss på shopping når de kommer med Sara....HJELP
får vel henge meg med da, prøve å få i meg noe mat før de kommer for å bli litt bedre form...[:'(][:'(]

Hehe.. kjenner til den følelsen, etter at jeg var ute på countryfest.[8D]
Drikk maaaaaasse vann og spis godt, så henger du sikkert bra på etter hvert![:D]
Hadde du det moro ute da????

ORIGINAL: xcrazyx

hei hei jenter.....
"jeg er fyllesjuk i dag, hipp hurra hipp hurra..."
uff..redusert til de grader, og jeg som har lovet å bli med mamma og lillesøss på shopping når de kommer med Sara....HJELP
får vel henge meg med da, prøve å få i meg noe mat før de kommer for å bli litt bedre form...[:'(][:'(]
'hehehe så moro da! hadde du det gøy da?`er det verdt å være fyllesjuk idag da??[:D] du for henge med så godt du kan da!

Hei jenter!
Her pøs-regner det i dag. Hadde masse jeg skulle gjøre i dag, men tar heller en kosedag inne. Begge gutta mine sover, så nå er det bare meg og pusen vår inne i stua. [:D]

Kjiipe svigers du har Ale, kan få låne mine innimellom. De er verdens beste[;)].

Husker nesten ikke hvordan det var å være fyllesyk lenger. Regner med du storkoste deg i går, crazy.[:D]

ORIGINAL: Lille-My

Carina:

Hvor får du disse flotte ikonene fra?
Jeg vil også ha slike..laster/ kopierer du de fra noen steder?

stepper inn for Carina og svarer:
[link=http://smiley.smileycentral.com/download/upgrade.jhtml]http://smiley.smileycentral.com/download/upgrade.jhtml[/link]

kopierer til "mine bilder" og laster ned og inn hit via imageshack.us [:)]

hallo ja!
var oppe kl 08 i dag for å pumpe meg, utrolig nok har snuppa sovet gjennom hele natten i natt også, kanskje det holder seg slik en stund? eneste som er dumt er at jeg må opp å pumpe meg for at det ikke skal gå hull på puppa ka-boom! Men utrolig deilig at hun sover så godt nå [:)]

Pøsregner her også [:@] var hos frisøren kl 10 og da jeg kom hjem lå Anine inntulla som en liten falaffel på pappas bryst og sov så søtt *ååååh elsklingene mine*
Dumt at vi ikke får gått tur nå da men... gidder ikke gå ute i regnet [:-]
Skal en tur innom mam&pap etterpå så da går vel hele ettermiddagen.. I mellomtia skal jeg kose meg med avisen og snuppelupp, høytlesning [:D]

da skal jeg starte på middagen...
vi snakkes senere jenter!hvis ikke ha  en fin fin ettermiddag/kveld [;)]

Hallo........?
Ben sover ute i vogna si på tredje timen nå.... Blir vel ikke søvn i natt...![&:]
Jeg har rukket en liten trilltur, henta posten, satt på vaskemaskin, baka muffins og laga klar to pizzaer til steking.
Trodde jeg aldri i verden skulle få tid ettersom nurket sjeldent sover mer enn tre kvarter i gangen på dagen.

Sambo jobber ute sammen med begge svogersene sine, og nå venter jeg snart besøk av venninna mi. Muffins og pizza til alle!!![:D]

Puh..sliten jeg...[&o]

Heisann!

I natt var Tuva tilbake til å bare sove 4 og en halv time.... Nå som hun har sovet 7 timer hele uka! Håper hun ikke er tilbake til det gamle...

Her regner det litt, men jeg og sambo gikk en times tur med Tuva likevel. Var så koselig. Nå som han har begynt å jobbe er det hyggelig å kunne gå tur sammen i helgen. Nå sitter sambo og Tuva og ser på fotball kamp, og jeg skal scrappe[:)] Men måtte jo innom her først da....

[:D]har hatt barnefri ikveld, savner knøtta allerede, blir enda værre imorgen og våkne uten at de er hjemme, sambo har sovnet skikkelig dritings[:D] og jeg savner ungene[&:] blitt skikkelig hønemor jeg,,, men fikk mld at de sov, og vanligvis sover de fra rundt 2100-2300 til rundt 0600-0800, gleder meg til å slenge de på puppen og se de fornøyde ansiktene[8D]

Back
Topp