Sier du skravlehøna.no xD hahaDet har jeg sett. Skikkelig skravlehøneså moro
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sier du skravlehøna.no xD hahaDet har jeg sett. Skikkelig skravlehøneså moro
![]()
Det er alltid lys i andre enden av tunnelen, bare du som ikke ser det endaJa håper jeg og. Der er så mye jeg heller vil gjøre enn å ligge på sofaen og stirre i taket.
Men jeg håper der er lys i tunellen;-)
Hahaha, gått unna noen dager nå... Helt syktSier du skravlehøna.no xD haha
Var det da det ble styr? Vet hvertfall at førsteplassen hadde 8000 poeng....Jeg tenkte jeg skulle skravle denne mndHva skjedde i okt 2013, siden det ble så styr? Vet du :/
8000Var det da det ble styr? Vet hvertfall at førsteplassen hadde 8000 poeng....
Fy og fy, er slikt språk lov?8000å fy f
Nei nå skurrer det her jaFy og fy, er slikt språk lov?
Nei nå skurrer det her ja![]()
Tror det. Oi det var MANGE!!Var det da det ble styr? Vet hvertfall at førsteplassen hadde 8000 poeng....
Hihi, de prøver å si det de rundt meg og. Men veldig vanskelig kjenner jeg.Det er alltid lys i andre enden av tunnelen, bare du som ikke ser det enda![]()
Kjønnet det er tungt. Fortsatt en stund igjen og når ting ikke kan bli bedre før ungen er ute, så føles tunnelen veldig lang ut. Godt å se at du klarer å fokusere på gode ting i hverdagen også. Det er så viktigHihi, de prøver å si det de rundt meg og. Men veldig vanskelig kjenner jeg.
Men beibi er livlig i magen og det er herlig og kjenne![]()
Må jo bare prøve når en vet en har 15 uker + igjen.Kjønnet det er tungt. Fortsatt en stund igjen og når ting ikke kan bli bedre før ungen er ute, så føles tunnelen veldig lang ut. Godt å se at du klarer å fokusere på gode ting i hverdagen også. Det er så viktig![]()
Vet ikke helt. Tror bare det tok litt av på skravlekonkurransenJa, hva skjedde okt 2013? Jeg fikk baby da, men fikk ikke med meg noe av det der, selv om jeg var mye inne på forumet.