Skravling i oktober

Huleboer!

Juli 2013 og desember 2014❤
Juli13-jentene
Januarskatter 2015
VIP
Noen som skal være med på skravlekonk i oktober? Tamara har en tråd på generelt som forteller om de mange flotte premiene.
Her er utdrag av reglene:

Vil få minne om at forumreglene våre gjelder i hele konkuransetiden.

Utdrag
"Spamming
Gjentatte innlegg på forumet utover det som regnes som uheldige dobbeltposter, anses som spamming. Brukere som med vilje spammer forumet i en eller annen form, vil bli ekskludert fra forumet etter 2 advarsler. Definisjoner spam: Publisering av uønsket reklame uten avtale, publisering av identiske innlegg etter hverandre, publisering av innhold over flere innlegg som kan/burde publiseres i et innlegg - som gjøres bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, publisering av innlegg med bare et ord eller få ord som gjøres bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, oppdiktede ord som brukes bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, eller et/flere ikoner for å bevisst øke antall innlegg ifm med konkurranser."

Poenget med å sette Topp 30 og legge denne ut noen dager før er at jeg ønsker at dere skal tipse andre på forumet om konkuransen. Faktisk er det mange som ikke vet at vi kjører topp 100 hver eneste måned. Kanskje dere har noen i gruppen deres dere kan tipse? 1200 innlegg er ett "lett" mål for mange, utfordringen blir å holde seg på topp 30 (om mange nok blir med) Her kreves samarbeid mellom dere brukere og oss i staben :)

Det har vært en glede å laget topp 100 det siste halve året. Selv med flott stelleveske og krav om 2000 innlegg i inneværende mnd, så har så og si alle forumbrukerene spilt med rene kort. Bråket vi opplevde i okt 2013 vil vi ikke se igjen. Konsekvensene av slikt bråk vil bli færre store premier, for det er ingen premielevrandører som ønsker å bli forbundet med ett bråkete ukoslig forum.

Jeg utfordrer dere til å dra med nye og gamle brukere som ikke er like aktive som dere selv. Skravle med dem, opplys dem om Topp 100, opplys dem om forumets mange fine underforum, bli kjent på tvers av gruppene, ha det gøy sammen :D

Jeg skal være med! Skal du?

Orker ikke jakte topp 30.... har rundt 400 innlegg både i august og september så tenker det blir omtrent det samme i oktober, og det holder greit til topp 100 så det holder for meg :) Skal jeg skravle mer enn det så må jeg inn på masse tråder og svare likt som alle andre og da syns jeg meningen blir litt borte...

Orker ikke jakte topp 30.... har rundt 400 innlegg både i august og september så tenker det blir omtrent det samme i oktober, og det holder greit til topp 100 så det holder for meg :) Skal jeg skravle mer enn det så må jeg inn på masse tråder og svare likt som alle andre og da syns jeg meningen blir litt borte...
Du kan jo være med å skravle i skravletrådene? Det er der man ofte får mest innlegg, ikke i alle de andre trådene.

Du kan jo være med å skravle i skravletrådene? Det er der man ofte får mest innlegg, ikke i alle de andre trådene.

Klarer ikke henge med der haha. Er innom innimellom, men føler kanskje at det er en fast gjeng som skravler så er ikke så lett å bare hoppe inn..

Klarer ikke henge med der haha. Er innom innimellom, men føler kanskje at det er en fast gjeng som skravler så er ikke så lett å bare hoppe inn..
Jeg er på den på felles skravletråd for FS og 2015 og på den på generelt. Der går det ikke fort. Den første jeg nevnte går bare fort tidvis på kvelden. Man må ofte bare oppe i det og stille spørsmål tilbake og svare på det noen spør om selv om dem ikke har quotet deg. Aldri opplevd at hverken jeg eller noen andre ikke har blitt tatt imot bra. Jeg var jo ny en gang jeg også. Synes hvertfall det hadde vært hyggelig om flere ble med :D

Jeg er på den på felles skravletråd for FS og 2015 og på den på generelt. Der går det ikke fort. Den første jeg nevnte går bare fort tidvis på kvelden. Man må ofte bare oppe i det og stille spørsmål tilbake og svare på det noen spør om selv om dem ikke har quotet deg. Aldri opplevd at hverken jeg eller noen andre ikke har blitt tatt imot bra. Jeg var jo ny en gang jeg også. Synes hvertfall det hadde vært hyggelig om flere ble med :D

Har blitt tatt godt i mot når jeg stikker nesa innom :) men det skinner nok litt gjennom at mange av de som skravler der har "kjent" hverandre lenge og ofte så føler jeg at jeg ramler inn i en privat telefonsamtale om du skjønner?

Har blitt tatt godt i mot når jeg stikker nesa innom :) men det skinner nok litt gjennom at mange av de som skravler der har "kjent" hverandre lenge og ofte så føler jeg at jeg ramler inn i en privat telefonsamtale om du skjønner?
Hehe, godt forklart. Noen ganger kan det være litt sånn, men synes ikke det er sånn på generelt skravletråden. Om man ikke henger med så er det bare å spørre om hva man snakker om også får man en forklaring og kan være med å snakke om det eller at man sklir ut og snakker om noe nytt fordi man får en ny vinkling.

Skulle gjeeeeeerne ha skravlet høl i hue, men får nok vente til desember, eller nærmere bestmt romjula :P

Er fullt opp med studier frem til da. Nå bare snuser jeg jeg meg opp på noe nytt her inne :P

Jeg tenker å prøve nå i okt siden jeg datt litt av i sept :p

Skulle gjeeeeeerne ha skravlet høl i hue, men får nok vente til desember, eller nærmere bestmt romjula :P

Er fullt opp med studier frem til da. Nå bare snuser jeg jeg meg opp på noe nytt her inne :P
Du får jo slange fra deg noen ord når du er innom og snuser da, så får du ha lykke til med studiene i mellomtiden.:D

Flotters! Jeg liker meg faktisk ganske godt på generelt skravletråden. Der går det ikke like fort og jeg ble tatt godt imot :D
Kanskje jeg skal henge meg på der etterhvert, fant ut nå at det er 1 okt xD trudde det var 31. Sept... Gravidhjerne

Tror ikke jeg orker. Har liksom mistet litt gnisten, å det når jeg nesten kun er hjemme og formen tilsier sofasliting. Har god tid til det, men får bare se hva som skjer.

Back
Topp