Skravling fredag 7 juli

ORIGINAL: sol77

ORIGINAL: Lille0My

jippi!! jeg fikk det til[:)]

Sol: hvilke prosent skrev du? gikk det med en gang?

Jepp; men tok först 50, deretter husker jeg ikke hva jeg gjorde. Snakket i tlf samtidig...[;)] litt fjern? -think so

på det siste bildet tok jeg 40%

Se der ja... nydelig!

Benjamin akkurat nå... Pause i pressinga på mammas fang!

Så skjönn, Irene!!
Hvor stor er han nå?

På 6-ukers kontrollen i går målte han 3815gram og 53,5 cm lang ![:D]

ORIGINAL: Irene30

Så skjönn, Irene!!
Hvor stor er han nå?

På 6-ukers kontrollen i går målte han 3815gram og 53,5 cm lang ![:D]

Emma var 3870 nå ved siste veiing. Ble litt bekymret for hun er så fäl til å gulpe. Hun slipper aldri taket på puppen og spiser til hun nesten renner over!! vet ikke hvor lang hun er, men mener hun har strekt seg litt siden födselen.

Ja, enda godt det går enda.. Men å leghge ham ut i vogna er litt verre. Veldig urolig der, men gjør hele tiden nye forsøk.
Nå skal han ha mat, så jeg SKAL få ham til å sove etterpå. Blir jo så overtrøtt...

ORIGINAL: Lille0My

Lille Fabian NÅ, sover søtt i vogga si!!

Huff for et huffsevær her nå....regner pøser ned!

Var hos helsesøster og veide i går: 5225 gram!!!

Så søt og så fredfull!!!
Nå skinner sola opp igjden her. Og det har vært over tjue grader uten den... Hvordan skal det bli...?

Emma også sover i vogna si nå. Hun roter litt nå når det er varmt, men fikk lurt henne oppi vogna det lammeskinnet er nå. hun våkner vel snart og skal ha mat. ...og jeg burde så absolutt ha vasket gulvet!!! ...ser ikke ut her

Jeg burde i det minste støvsuge ser jeg... og få snakka med presten om dåp. Bestemt dato dere da?

ORIGINAL: Irene30

Jeg burde i det minste støvsuge ser jeg... og få snakka med presten om dåp. Bestemt dato dere da?

nei, vi har ikke funnet ut noe enda.. Vil helst få papira fra folkeregisteret först!
Blir vel i september, kanskje? Hvor gamle er det egentlig de bruker å väre?

Irene; hvordan får du ölere bilder i et innlegg, da? ..må vel legge inn på bilder av junibarna

tre-fire måneder tror jeg

Irene; hvordan får du ölere bilder i et innlegg, da? ..må vel legge inn på bilder av junibarna

Jeg legger inn ett først for så å kopiere det, endre innlegget og lime det inn og slette bildet og legge inn et nytt.
Hm.. var det mulig å forstå?
Tungvint egentlig. Men har du bildene på ei internettside, så kan du kopiere derifra mye enklere.
Mine bilder blir besrandig så små de.....

Mornings! her gåre i bæsjing og promping ser jeg [:D][8D] 
Sikkert fortvilende når nurket ikke gjør business i bleia ja, uff.

Sukk... jeg har ødelagt laptopen min, er så fortvila [:(] sølte litt vann på tastaturet på onsdag, og i stedet for å skrua pcn så bynte jeg å tørke av...dumma! kunne kanskje redda maskinen dersom jeg hadde skrudd av med en gang, sa sambo. Ugh. Heldigvis skrudde han ut harddisken og putta inn i sin egen laptop og fikk kopiert over deler av innholdet mitt. Men uansett kjipt med selve lap`en da. Den er jo føkked. [&:] *tekniske geniet meg*

Humøret ble ikke akkurat bedre i går av at snuppa var umulius hele dagen, ville ikke sove eller no. Vi gjorde et tappert forsøk på å grille, og det gikk jo på en måte. Måtte bare rulere litt på å holde henne for at det ikke skulle bli vrælings... Får så vondt inni meg når hun griner. Dumt at de ikke kan fortelle oss hva de vil eller hva som er galt. Hmm skal få henne til å snakke før hun er 2 mnd!!! [:)]
Og hva ER det med disse babyene- hvorfor må de på død og liv hylgrine når de er overtrøtte? hadde det ikke vært bedre å bare lukke øya og ta i mot den gode velsignelsen det er å sove!? :-)

Vel vel, intet å gjøre med det. Etterpå blir det tur ut i østmarka, håper det er stilt i vogna da! hehe.

Så kjipt med lap-topen din...Tenker masse på te-koppen og vannflaska som står rett ved lap-topen her også.[&:]

Flere som gir nurkene sine flytende jern??.
Lurer på om det kan være for hardt for magen hans jeg, det er jo ofte det for min også så...

Flere som gir nurkene sine flytende jern??.
Lurer på om det kan være for hardt for magen hans jeg, det er jo ofte det for min også så...

Nei, men er usikker på om han kan reagerer dersom jeg tar jerntablett. Selv blir jeg ofte hard i magen av jerntilskudd. Tror jeg ville kuttet det ut noen dager var jeg deg, for å se om han blir bedre i magen sin...

Back
Topp