skravling 7 juli

*Tøtta81*

Forumet er livet
god dag jenter. har dere d bra? i natt har mariell vært en engel, sovnet halv 12 i går kveld, fikk mat kl 5 å vi sov t litt over 10, e ganske uthvilt i dag ja. va no å tok solarium i går å, d va ikke så lurt,,, trudd æ tålt litt mer enn d æ gjor, æ ser jo ikke ut på ryggen å rompa,,, e vondt å sitt å ligg på ryggen, smart æ sjø, hehe. sol å fint vær i trondheim i dag, litt rart får i natt tordnet d å lynt d så himmeln va lilla innimellom, mariell våkna ett par gang men ble ikke redd eller noe, sovna like godt.

Hei hei.
Her sliter vi med skikkelige luftsmerter for tiden. Blir dermed lite søvn både får Benjamin og meg selv..
Ikke har han hatt avføring siden sist fredag heller[&:]

Er de mye billigere refillposene til bleiebøtta i Sverige Lille Bea?
Sambo er av og il på langtur til Sverige og da kan jo han kjøpe.....

Sovet godt her i natt også[:D]

I dag har jeg vært en tur i by`n å kjøpt bursdags presang til mamma`n min. Skal opp til de på søndag, skal hente Frida som har vært der hele uka.
Skal bli deilig å få henne hjem igjen. Det er vel eneste planen vi har for helga.
Tenkte kanskje vi skulle komme oss en tur på stranda i morra hvis det er like varmt...

Ellers så går mannen min ut i ferie i dag, så nå blir det vel noe jobbing med hagen tenker jeg!!

Lurer på om vi betaler 89 kr...

vi betaler nærmere 100 vi. kjempe dyrt spør du meg...

Kan ikke sette ord på hvor heldige dere er..
Hvorfor er det så stor forskjell på babyene våre???[&o]

ORIGINAL: Mayajenta

helt enig irene.. er det bare jeg og du som sliter litt? hm,lite søvn her og..

Det er helt utrolig hvor lite han sover om gangen... Jeg er helt "kake" i hodet pga lite søvn. Sammenhengende søvn? Hva var det igjen??

ORIGINAL: Amarula

[:D]lilletuilla sov sju timer i natt

slå den da

ellers håper jeg varmen gir seg snart [8|]

Jeg vil jeg vil jeg vil... gjerne slå den ja!!!![8|][8D]

syv timer i strekk slår vi lett... alida sover fra halv ett til halv ti hver natt...kryss i taket for at det varer!!!!  slå den!! hehe

....Ingen kommentar....
Nå går jeg og legger meg. Håper Ben sover leeeeeeeeeeeeeenge!

Back
Topp