Skravling 22. august

Olive76

Forumet er livet
Er det ikke typisk. Endelig har jeg permisjon og kan sove alt det jeg vil - og så vågner jeg kl 5! Så nå er jeg meget merkelig. Har faktisk stått opp og er begynt å rydde i alt mitt rot. har til og med planer om å rydde i min e-post. Det her svangerskap er noe underlig noe... jeg burde jo sove og rote[;)]
 
typisk det, å ikke få sove når man kan... men du rekker vel noen late morgener før det er en baby som forårasker nattevåk tenker jeg! I mellomtiden så får du jo ryddet litt [;)]
 
Jeg skal til fysio jeg, klokka 10, og etter det skal jeg på kaffebesøk hos en gravid venninne (med termin førstkommende mandag)... Skal også ut og handle bursdagsgave til G i dag, han har bursdag på lørdag (når jeg skal shoppe sånn liker jeg ikke Volda noe særlig, for her er ganske så begrenset med butikker, men jeg skal vel finne noe?!)
 
Når jeg kommer tilbake fra byen har det forhåpentligvis kommet tapet på veggene på barneværelset... i alle fall litt [:D]
 
God morgen alle sammen[:)]
 
Tidelig oppe jeg også, for jeg skal til jordmor kl 09. Er bare super trøtt. Sovet veldig dårlig i natt etter alt for mange do besøk[:'(] Har også kjent at den ene siden jeg har ligget på er blitt så øm, nummen liksom, har noen av dere andre det også??
 
Jeg har hatt flere kynnere etterhverandre og press nedover som er sterkere enn før. Når jeg kjenner på magen min, så er den ganske hard så å si hele tiden..
 
Ha en fin dag[:D]
 
go morgen alle sammen.
 
nå har eg sendt ongane på skolen.herligt å komma inn i normale rytme igjen.denne skoleferien har føke avgårde syntes eg.
i dag skal eg kjøre å kjøpe bursdagsgave til datteren min som har bursdag i mårrå,og sønnen min som har bursdag på torsdag.mannen min har og bursdag på torsdag[:D]det er mange som tuller me at eg komme til å føde på fredag nå.tenk dere da¨å få 3 onger me bursdag 23,24,25 august!hehehe,nei det har eg isje lyst te!må bare si at mora mi har og bursdag den 25 august så nå blir det mange bursdagfester!åh my good!!!!!travelt ja[:D][:D]
 
ORIGINAL: Olive76

Er det ikke typisk. Endelig har jeg permisjon og kan sove alt det jeg vil - og så vågner jeg kl 5! Så nå er jeg meget merkelig. Har faktisk stått opp og er begynt å rydde i alt mitt rot. har til og med planer om å rydde i min e-post. Det her svangerskap er noe underlig noe... jeg burde jo sove og rote[;)]

 
Det er da ikke så rart. Det tar litt tid å venne seg til å ikke jobbe... Nå har jeg vært hjemme i 2 mnd og er ganske dreven [;)] Men den første uken sov jeg heller ikke lengre enn til fem...
 
åh, nå har de flyttet terminklubbene tilbake over født-klubbene... blir helt forvirret jeg [8|]
 
Så kjipt at du ikke fikk sove!! Du skal se at du kommer inn i det!!
 
Jeg hatt et vanlig natt til meg å være...det betyr at jeg har vært oppe på do og i tillegg våknet maaaaaaaange ganger. Men siden jeg sovner ganske fort igjen mellom hver gang, så er det ikke så galt!
 
Er på jobben...har opplæring på biblioteket med vikaren min. Det gjør at dagene ikke er så slitsomme! I morgen skal jeg ha et par vikartimer i fransk,. og det blir kos!
 
I dag er jeg på jobben til 16.00 og etterpå skal jeg nok bare slappe av tenker jeg!
 
Klem, M
 
ORIGINAL: lenemor

åh, nå har de flyttet terminklubbene tilbake over født-klubbene... blir helt forvirret jeg [8|]

 
Jeg syns det var noe rart... Tenkte det bare var jeg som var forvirret!
 
ORIGINAL: bæibi
Jeg syns det var noe rart... Tenkte det bare var jeg som var forvirret!

Neida, det er ikke deg... jeg hadde ikke helt vent meg til at vi var flyttet etter født-klubbene jeg, men nå blir jeg jo dobbelt forvirret når jeg må huske at vi ikke er flyttet lenger... [:D]
 
Andre dag i permisjon og jeg har allerede blitt ganske dreven i det med å sove lenge[;)] mulig dagens rekord har noe med at jeg ikke fikk sove i går kveld, men men. I dag er det fødselsforberedende gruppesamtale hos jm kl 13. Kan jo bli interessant! Ikke så spent på HVA jm skal si, mest spent på hele greia for den jm jeg går til er litt sånn småstressa og "gammeldags"[8|]
 
Og ang. de karamellmuffinsene; JEG VIL OG HA[:(][:(]
 
ORIGINAL: Tixxxy

Hehe... ganske typisk å våkne tidlig når en endelig har fri ja..Kjenner til det[;)]
Nå har jeg sendt sønnen til sambo på skolen, så nå skal jeg bruke litt tid her på BV før jeg skal ha meg en gooood dusj og gjøre litt hus arbeid.[;)]

Jeg har masse menssmerter i dag(og i går) og er mega øm i skambenet mitt.. Er det hodet som fester seg? Noen fler som har det slik?


 
 
 
Hode festa seg her i helga. Skulle på tivolli med guttungen. Menst vi for spaserende bortover, så fikk jeg plutselig noen ubehaglige smerter der nede[8D] Presset skikklig på, og litt sånn stikke følelse. så kjente på det resten av dagen og dagen etter når jeg reiste meg opp av en stol og slikt.
Når jeg kom til jordmora i går så sa hun at; nå har han festa seg[:)] 
 
Ellers har jeg faktisk sove ganske bra i natt. Vert på toalettet et par ganger. Men ny rekord at jeg sov i 4 timer i strekk
 
 
 
ORIGINAL: bæibi

ORIGINAL: lenemor

åh, nå har de flyttet terminklubbene tilbake over født-klubbene... blir helt forvirret jeg [8|]


Jeg syns det var noe rart... Tenkte det bare var jeg som var forvirret!

 
 
 
 
Godt det ikke bare er meg som trodde jeg var forvirret[:D]
 
 
Klokken er ikke engang 11 og jeg har gitt en ulljakke ullkur, ryddet. Er igang med å bake brød. Har handla. Tenk så god tid jeg har til å ligge på sofaen resten av dagen med god samvittighet.
Så kom det allikevel noe godt ut av å våkne såpass tidlig!
 
 
ORIGINAL: snevit

ORIGINAL: Tixxxy

Hehe... ganske typisk å våkne tidlig når en endelig har fri ja..Kjenner til det[;)]
Nå har jeg sendt sønnen til sambo på skolen, så nå skal jeg bruke litt tid her på BV før jeg skal ha meg en gooood dusj og gjøre litt hus arbeid.[;)]

Jeg har masse menssmerter i dag(og i går) og er mega øm i skambenet mitt.. Er det hodet som fester seg? Noen fler som har det slik?





Hode festa seg her i helga. Skulle på tivolli med guttungen. Menst vi for spaserende bortover, så fikk jeg plutselig noen ubehaglige smerter der nede[8D] Presset skikklig på, og litt sånn stikke følelse. så kjente på det resten av dagen og dagen etter når jeg reiste meg opp av en stol og slikt.
Når jeg kom til jordmora i går så sa hun at; nå har han festa seg[:)] 

Ellers har jeg faktisk sove ganske bra i natt. Vert på toalettet et par ganger. Men ny rekord at jeg sov i 4 timer i strekk



Sånn har jeg det også, sår over skambenet, kynnere, menssmerter og i tillegg noe som kjennes ut som gangsperre på innsiden av lårene...sover generelt bra, men i natt var det dårlig så er litt uffen i dag[:o]
 
ORIGINAL: Olive76

Klokken er ikke engang 11 og jeg har gitt en ulljakke ullkur, ryddet. Er igang med å bake brød. Har handla. Tenk så god tid jeg har til å ligge på sofaen resten av dagen med god samvittighet.
Så kom det allikevel noe godt ut av å våkne såpass tidlig!



Ikke verst det Jeg kunne godt fått litt av energien din :)


Jeg fikk ikke sove da jeg la meg i natt, hadde skikkelige smerter i mellomgulvet og korsryggen i tillegg til at lillegullet var på tivoli [:'(] Selvsagt måtte jeg på en rekke dobesøk  og da må jeg gå ned en etasje og det koster masse krefter!

Men fikk sove godt på morgenkvisten heldigvis :) og nå føler jeg meg ikke så verst lengre :)

Skal på et fødselsforberedende kurs i kveld med helsesøster og da skal vi snakke om amming og om de første ukene etter fødselen. Det tror jeg blir bra.

 
ORIGINAL: Tixxxy

Hehe... ganske typisk å våkne tidlig når en endelig har fri ja..Kjenner til det[;)]
Nå har jeg sendt sønnen til sambo på skolen, så nå skal jeg bruke litt tid her på BV før jeg skal ha meg en gooood dusj og gjøre litt hus arbeid.[;)]

Jeg har masse menssmerter i dag(og i går) og er mega øm i skambenet mitt.. Er det hodet som fester seg? Noen fler som har det slik?


 
Eg merka ingenting til at hovudet festa seg
 
Idag sov eg til klokka var tolv[:)], men eg son ganske dårleg i natt..så då var det godt å sove litt ut på dagen[:D] Er så varmt at eg vaknar heilt utsveitta om natta....så no skal eg ein tur i dusjen[:D]
 
Nå har jeg vasket badet, et par maskiner med klær, pakket litt i "fødebagen" og gått tur med hunden, hmm fått gjort litt i dag også[:)]
 
Back
Topp