Olive76
Forumet er livet
Er det ikke typisk. Endelig har jeg permisjon og kan sove alt det jeg vil - og så vågner jeg kl 5! Så nå er jeg meget merkelig. Har faktisk stått opp og er begynt å rydde i alt mitt rot. har til og med planer om å rydde i min e-post. Det her svangerskap er noe underlig noe... jeg burde jo sove og rote[;)]
