Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi er sikkert alle redde for å miste, men jeg føler jeg tar kaka: tror jeg har sjekka undertøyet rundt 35 ganger sålangt idag
Samme her derfor jeg føler jeg må sjekke hele tidenUff! Jeg synes mensenmurring burde vært forbeholdt for mensen kjenner jeg. Det murrer godt hos meg, og da føles det ut som om tidenes mens er rett rundt hjørnet!
Det er veldig vanskelig, den brutale sannheten er jo at rundt 30% (?) av oss statistisk sett vil miste.. men vi må bare tenke at det er på dette tidspunktet 70% sjangse for at det går bra!Jeg er også den som går å sjekker hele tiden Livredd for SA. Men jeg har blødd litt lyserosa både i går og i dag, men testene blir sterkere så håper det bare er uskyldig. Men syns det er så vanskelig, redd noe er gale
Jeg føler veldig med deg. Disse tankene preget hele det første svangerskapet mitt og jeg merker at det preger når også. Redselen for at noe skal gå galt. Men vi har jo statistikken på vår side ser det ut som Hvor langt på vei er du nå som du fikk 2-3? Prøver å spare min til 3+) 5+0) men vet ikke om jeg klarerEr nervøs selv og har mye murring men også sinnsykt ømme bryster, tissetrengt, trett - men veldig rar nattesøvn og litt svak kvalme om jeg ikke spiser regelmessig
Tok ny test i dag og den viser 2-3, fra 1-2 på torsdag kveld, så det går rette veien
Jeg sa til legen min at jeg var så redd det skulle gå galt og nesten ikke turte å glede meg for mye, da sa hun at de fleste mister før uke 4+0 og at man må glede seg og tenke at det skal gå bra
Jeg fylte ut egne tall på den som regner ut om det går bra, 82.6% i dag
Jeg føler veldig med deg. Disse tankene preget hele det første svangerskapet mitt og jeg merker at det preger når også. Redselen for at noe skal gå galt. Men vi har jo statistikken på vår side ser det ut som Hvor langt på vei er du nå som du fikk 2-3? Prøver å spare min til 3+) 5+0) men vet ikke om jeg klarer
4+1 i dag og allerede begynt å få oversensitiv luktesans + vonde og større pupper
Forrige graviditet så testa eg ikkje før 4+2 (bomma på el, trudde den var seinare), og då hadde eg kun murringar så rekna med tr var på vei.
"Savnar" dog murringane foreløpig, blir meir beroliga når dei er på plass. Ser på det som voksesmerter
Da ligger du ca en uke foran meg Føler meg ikke gravid med "bare" 3+6 hvis den setningen gir mening
Det er sant! Man må prøve å fokusere på det og glede seg
i følge TR termin er jeg 5+1 i dag, men jeg tror vel egentlig jeg ligger litt bak det pga EL Så tenker teste neste helg og se 3+ forhåpentligvis da jeg tror jeg egentlig er 4+5/6
Ja, berre fort gjort å samanlikna med tidlegare erfaring kjem vel tidsnokSå en video hvor de snakket om symptomer, noen har og andre ikke og begge deler var like bra
Eg kosedrikker aldri alkohol og tar kun kaffi om eg held på å sovne på jobb, så ingen problem med detHvordan «oppfører» dere dere i jula, mtp mat og alkohol? Altså, vi skal jo ikke drikke alkohol og ikke store mengder kaffe og ikke spise visse ting, men hva er unnskyldningene liksom?
Alkohol drikker jeg skjeldent, så det er ikke noe problem for meg, og vi skal i familiemiddager og jeg ønsker ikke å drikke alkohol med barn tilstede (gravid eller ei)
Spekemat er jeg svak for så jeg håper ikke vi skal noe sted og spise frokost/kvelds med masse spekemat på bordet for da tror jeg noen blir mistenksom
Blir som normalt tenker jeg Veldig av og på om jeg drikker alkohol eller ikke uansett, så ingen som reagerer på det tror jeg..  Men greit å ha forklaringen klar hvis du er redd for å bli konfrontertHvordan «oppfører» dere dere i jula, mtp mat og alkohol? Altså, vi skal jo ikke drikke alkohol og ikke store mengder kaffe og ikke spise visse ting, men hva er unnskyldningene liksom?
Alkohol drikker jeg skjeldent, så det er ikke noe problem for meg, og vi skal i familiemiddager og jeg ønsker ikke å drikke alkohol med barn tilstede (gravid eller ei)
Spekemat er jeg svak for så jeg håper ikke vi skal noe sted og spise frokost/kvelds med masse spekemat på bordet for da tror jeg noen blir mistenksom
Godt du ikke drikker alkohol på jobbEg kosedrikker aldri alkohol og tar kun kaffi om eg held på å sovne på jobb, så ingen problem med det
Me skal feire med familien min så tenker å sei det til foreldrene og søskene mine. Dei veit uansett me prøver etter sist graviditet + eg har lyst å sei det ansikt til ansikt, ikkje på telefon
Er så dårlig til å lyve så greit å ha noen unnskyldninger på lur vi har lyst å vente så lenge som mulig med å deleBlir som normalt tenker jeg Veldig av og på om jeg drikker alkohol eller ikke uansett, så ingen som reagerer på det tror jeg..  Men greit å ha forklaringen klar hvis du er redd for å bli konfrontert
Haha, kunne trengt det i blantGodt du ikke drikker alkohol på jobb
Har også tenkt tanken på å bare si det, de vet nok at vi prøver iom at vi fortalte at vi mistet i MA for nøyaktig ett år siden (siden det ble sykehusopphold osv), men vi ønsker å vente til vi vet at det med større sannsynlighet går bra og så og si hele familien bor i området, så slipper å ta det over telefon - så sjønner godt dere vil dele