Skravletråden

Nei, jeg tok meg selv i å sjekke "gravidmoten" på div nettsider i sta, så jeg gleder meg[emoji16] noe som egentlig er ganske ironisk siden jeg hata den som pesten sist[emoji23] håper jeg liker den bedre denne gangen [emoji4]

Jeg har også trålet diverse nettsteder med gravidklær allerede, så du er ikke alene[emoji28]

Skal på tidlig UL 7+0, og lurer på om det er noen som har erfaring med ultralydklinikken Tromsø? [emoji4]

Last edited:
Skal på tidlig UL 7+0, og lurer på om det er noen som har erfaring med ultralydklinikken og lege D.H.H? [emoji4]
Jeg har vært hos han ved begge mine svangerskap [emoji4] med nr 1 i uke 33 og med nr 2 i uke 14 og uke 33. Veldig fornøyd og veldig hyggelig [emoji4] men kan jeg spørre om hvorfor du velger å dra ditt så tidlig?

Last edited by a moderator:
Jeg fikk nesten litt panikk ista, jeg. Jeg er 4+2 og skulle se om jeg fikk 2+3 på en test. Når jeg ventet lot jeg den ligge på en litt høy kant, og med den vinkelen så det ut som det stod "ikke gravid" :wideyed::wideyed:

IMG_0859.JPG

Heldigvis var det bare vinkelen :p

IMG_0860.JPG

Skal på tidlig UL 7+0, og lurer på om det er noen som har erfaring med ultralydklinikken og lege D.H.H? [emoji4]
Var hos han i uke 11 med førstemann og syns han var super! Forklarte nøye, viste ordentlig og fikk med ekstra sett bilder i 3D uten tillegg i pris. Kommer til å bruke han denne gang også :)

Last edited by a moderator:
Takk for svar dere, høres lovende ut [emoji2] Nutte87, ren utålmodighet fra min side. Var på tidlig UL med første også, denne gangen klaffer det bare at jeg er i Tromsø 7+0 og det er nesten 5 timer en vei til nærmeste private UL-tilbud, så orker ikke reise tilbake en uke eller to[emoji4] Mistet dessuten sist svangerskap etter 12 fullgåtte uker. Egentlig bare lyst å høre hjerteslag og men kommer nok til å ta en til ul rundt uke 12-13 fordi vi har mulighet til det [emoji4]

Min test i dag, og stigningen de siste 3 dagene:p

Vedlegg

• 063BD181-38E2-49E7-B384-F91CA6924B6C.jpeg
    063BD181-38E2-49E7-B384-F91CA6924B6C.jpeg
    292,7 KB · Visninger: 16
  • 6B2682C6-BDDB-4EF1-BDBB-B9F0D858A6AF.jpeg
    6B2682C6-BDDB-4EF1-BDBB-B9F0D858A6AF.jpeg
    469,3 KB · Visninger: 21
Taaakk! Når kan man forvente 3+?

Siden jeg fikk 1-2 10 dpo og 2-3 14 dpo, vil jeg tro at jeg sikkert får det i slutten av denne uken (håper jeg:p) må kjøpe en ny på lørdag, for har ikke fler digitale! Du ligger jo rett bak meg bare, så sikkert det samme for din del :D

Siden jeg fikk 1-2 10 dpo og 2-3 14 dpo, vil jeg tro at jeg sikkert får det i slutten av denne uken (håper jeg:p) må kjøpe en ny på lørdag, for har ikke fler digitale! Du ligger jo rett bak meg bare, så sikkert det samme for din del :D

Jeg skal også kjøpe en til, men det blir ikke helt enda. Jeg fikk 1-2 på 12 dpo og 2-3 på 16 dpo. På tirsdag en jeg 21 dpo, 3 uker etter EL, så da tror jeg neste digitale ryker :D

Jeg skal også kjøpe en til, men det blir ikke helt enda. Jeg fikk 1-2 på 12 dpo og 2-3 på 16 dpo. På tirsdag en jeg 21 dpo, 3 uker etter EL, så da tror jeg neste digitale ryker :D

Forrige graviditet fikk jeg 3+ ved 5+0, er vanlig å få det rundt der :happy:

Forrige graviditet fikk jeg 3+ ved 5+0, er vanlig å få det rundt der :happy:

Neeei! Jeg som er 5+0 i dag og så har jeg ingen digital liggende! Jeg trodde jeg hadde igjen en, men den er sporløst forsvunnet:smiley-angelic002 I tillegg så kommer jeg meg ikke på apotek før på tirsdag!!!! :eek::eek:

Neeei! Jeg som er 5+0 i dag og så har jeg ingen digital liggende! Jeg trodde jeg hadde igjen en, men den er sporløst forsvunnet:smiley-angelic002 I tillegg så kommer jeg meg ikke på apotek før på tirsdag!!!! :eek::eek:

Så kjedelig! Da er det bare å vente og prøve å være tålmodig :hilarious:

Haha! Noooo! :P Da blir det digital testedate her på tirsdag, da! Haha :P

Back
Topp