Skravletråden :)

Baah trøtt ja! Det ble alt for seint igår.. Hadde koselig besøk av mamma og pappa. Når de dro kastet jeg opp kveldsmaten og begynte å fryse. Fikk ikke sove før klokka var over tolv :P

*momse kjeks på senga*

-Taster fra appen-

Baah trøtt ja! Det ble alt for seint igår.. Hadde koselig besøk av mamma og pappa. Når de dro kastet jeg opp kveldsmaten og begynte å fryse. Fikk ikke sove før klokka var over tolv :p

*momse kjeks på senga*

-Taster fra appen-

uffda... hvordan går dt med deg om dagen? er du noe på jobb eller er du sykm pga kvalme?

Håper du har tid til å ta litt ekstra tid til å våkne da, FruJohnsen.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

uffda... hvordan går dt med deg om dagen? er du noe på jobb eller er du sykm pga kvalme?
Jeg er på jobb. Var hjemme en dag i forrige uke pga ekstremkvalme og en dag uka før der med diaré. Ikke godt å vite om det var svangerskapet eller omgangssyke :P Men ellers kommer jeg meg på jobb. Litt sein hender det jeg blir, men jeg kommer til slutt! :P

-Taster fra appen-

Håper du har tid til å ta litt ekstra tid til å våkne da, FruJohnsen.

Ja, heldigvis. Men nå er jeg så sulten at det nytter ikke å henge i senga lenger :P Tisse må jeg også

-Taster fra appen-

Ja, heldigvis. Men nå er jeg så sulten at det nytter ikke å henge i senga lenger :P Tisse må jeg også

-Taster fra appen-
Da får du gjøre kroppen glad, så får du sikkert en veldig fin dag til tross for kvalme. :-)

Da får du gjøre kroppen glad, så får du sikkert en veldig fin dag til tross for kvalme. :-)

Har så gode medarbeidere som bil hjelpe meg til en bedre hverdag, så det går nok fint :)

-Taster fra appen-

Baah trøtt ja! Det ble alt for seint igår.. Hadde koselig besøk av mamma og pappa. Når de dro kastet jeg opp kveldsmaten og begynte å fryse. Fikk ikke sove før klokka var over tolv :P

*momse kjeks på senga*

-Taster fra appen-
Samme her.. Venninnen min var hos meg til 23 i går. Er trøtt som en dupp idag!!!!

Ligger i senga enda jeg å! Skal ikke på jobb i dag, men klarer ikke sove noe lenge for det ;-) Måtte tisse halv 7 :-P Gikk å la meg under dyna igjen i håp om å få sove, men neida! Så nå ligger jeg her å trykker på telefonen :-) Kvalm og sulten!

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Forsinkelsa på skulerutena hos oss i dag, glatt som fy!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vinterferie på jobben. Hveteboller og prinsessesnurrer fra bursdagen kommer godt med

Jeg er på jobb. Var hjemme en dag i forrige uke pga ekstremkvalme og en dag uka før der med diaré. Ikke godt å vite om det var svangerskapet eller omgangssyke :P Men ellers kommer jeg meg på jobb. Litt sein hender det jeg blir, men jeg kommer til slutt! :P

-Taster fra appen-
Det er jo kjempebra da!!! :)

Når pleier man vanligvis å få kontakt med/ møte med jordmor i et vanlig svangerskap (ikke risiko)? :-)

Uke 8-12 engang :) Vet ihvertfall at de ikke skriver deg inn før uke 8 :)

Når pleier man vanligvis å få kontakt med/ møte med jordmor i et vanlig svangerskap (ikke risiko)? :)

Jeg skal til jordmor 7+2 :) Første svangerskapskontroll. Jeg skal ha alle mine kontroller hos jordmor i stedet for legen.

I dag skal jeg til akupunktur behandling, blir spennende å se om det hjelper :0) Eldste mann synes mamma har hatt spysjuken vell lenge nå ;0P

I dag skal jeg å guttungen på restaurant og så på teater og se karius og baktus. Det blir sikkert veldig kjekt. Mannen min kan ikke være med han jobber nattskift og begynner på jobb midt i forestillingen.

I dag blir det tidlig kvelden på meg kjenner jeg.. Er så trøtt..... Så sliten.

Uff, trøtt her også. Måtte kaste inn håndkle 09:30 og sove til nå.. Puh, håper dette gir seg!!

I dag skal jeg til akupunktur behandling, blir spennende å se om det hjelper :0) Eldste mann synes mamma har hatt spysjuken vell lenge nå ;0P
Det virket veldig godt på meg, hadde vel et par 3 behandlinger før jeg var helt fin igjen. Du får holde oss oppdatert

Back
Topp