Skravletråden :)

Hehe. Den største følelsen er den når du ser og holder den lille bolten av baby og tepper for første gang...
Jeg trodde aldri i mitt LIV at det gikk an å elske noen så høyt..
Men jeg skjønner hvorfor mødre ofrer sine liv for barna sine. Det er en så intens følelse at det kjennes ut som
hele deg brister bare ved tanken...

Det er virkelig en følelse jeg unner ALLE!!!!!!
:love7:love7:love7:love7:love7:love7:love7:love7:love7:love7:love7:love7:love7:love7

Herlig følelse <3
Jeg har litt problemer med å forstå hvordan jeg skal ha "plass" til å elske nestemann like høyt som første, han tar jo opp all plass i mammahjertet! Men det skjer vel naturlig.. Spennende :)

Ligger på sofaen hos søstra mi, er her til i morgentidllig. Fått sett litt lite til damene her i dag syns jeg... Men i morraettermiddag har jeg to timer på buss (med wifi) så da skal det skravles så lenge kvalmen holder seg unna ;)

Herlig følelse <3
Jeg har litt problemer med å forstå hvordan jeg skal ha "plass" til å elske nestemann like høyt som første, han tar jo opp all plass i mammahjertet! Men det skjer vel naturlig.. Spennende :)
Jeg tror det kommer automatisk. Har bare en selv, men regner med alle vi bli like mye elsket automatisk

Jeg er ikke kvalmen ennå, så jeg tenkte jeg skulle innom bensinstasjonen å kjøpe meg en hamburger i morgen. Må nyte noe drittmat før kroppen sier stopp til det meste.

Herlig følelse <3

Som jeg har sakt tidligere.

Du får ikke mindre plass i hjertet ditt.. Det er hjerte ditt som vokser!

Ligger på sofaen hos søstra mi, er her til i morgentidllig. Fått sett litt lite til damene her i dag syns jeg... Men i morraettermiddag har jeg to timer på buss (med wifi) så da skal det skravles så lenge kvalmen holder seg unna ;)

Kjenner jeg har hvert underernært på forumsnadder i dag :P

NEI!!! NÅ ER DET NATTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hahahha. Skravles i morgen snupper!

:goodnight

Gooood morgen snupper!!!! :) slumrer litt på sengekanten mens jeg venter på at dusjen blir ledig ;)

God morgen. Jeg prøver å spise frokost uten videre suksess. Har gått over til kjeks :P

-Taster fra appen-

God morgen!! Her har eg komt på jobb :) ingen barn enda! Kjem vel straks! Formen er ok enda! Fått i meg litt frukost!!

Ha ein fin dag :)

Tenkte jeg snart skulle prøve å stå opp... Men så gørr form igjen.. Blæ!! Krysser fingrene for at den snart snur :0)

Da er jeg klar til skravling en stund... Sitter på bussen og ska nok bli her et par timer ;)

første dag på jobb idag etter å ha vært syk og i tillegg vært hjemme med sykt barn. Så meg selv i speilen på jobb idag og så bare den bulende magen, har gått å dradd ut genseren for at ingen skulle få øye på den veldig avslørende magen he he he, dette kan jeg ikke holde skjult lenge, det er sikkert og visst. Mage og ansiktet mitt har forandret seg godt på de 2 ukene jeg har vært hjemme.

Jobber med bare mannfolk da så de tenker nok ikke GRAVID med det første haha, men man kan jo aldri vite. Godt sjefen min er på hovedkontoret i Norge, litt lettere og skjule det for han litt til, ikke så mye som kan sees via skype møter liksom :-P. Imorgen er det jordmor, veldig spent

Når pleier man vanligvis å få kontakt med/ møte med jordmor i et vanlig svangerskap (ikke risiko)? :-)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Back
Topp