Skravletråden VÅR2024✨️

mamat2prinsesser&4prinser

Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Her er det overskyet og 1 plussgrad, regnet i flere dager, så snøen har smeltet en del, men fortsatt 50 cm igjen❄️☃️ Jeg er glad i vinteren, men kjenner at nå blir det faktisk deilig med vår, varmegrader(forhåpentligvis, kan fort komme mer snø og)og litt sol:flower
 
Last edited:
-Her er de bart og fint, 8-10 plussgrader på dagtid og deilig vårlig. Bar asfalt, lave sko, det er deilig.

Gjerne snø til påske, på fjellet :) Med sol. Men trenger ikke det her jeg bor, sånn 15 meter over havet eller noe sånn.

Nå er det helg, har dere planer for helga da ? Vi skal ha jentungens klasseselskap på søndag, ellers rolig helg med lite planer.
 
Hysj :hilarious: Blir ikke vår på enda et par måneder :hilarious:
 
-Her er de bart og fint, 8-10 plussgrader på dagtid og deilig vårlig. Bar asfalt, lave sko, det er deilig.

Gjerne snø til påske, på fjellet :) Med sol. Men trenger ikke det her jeg bor, sånn 15 meter over havet eller noe sånn.

Nå er det helg, har dere planer for helga da ? Vi skal ha jentungens klasseselskap på søndag, ellers rolig helg med lite planer.
Ååh luksus!! Lave sko er etterlengtet, så mye at jeg spanderte på meg et nytt par i dag!

Planer for helga ja, jo det hadde vært veldig fint å føde ila helgen! Logistikken går så opp liksom, så det hadde passet skikkelig bra :laughing002 Har vel egentlig ingen planer enn at vi må i en barnebursdag i morgen.

Synes det er deilig å ikke ha flere planer enn det, da kan man jo gjøre som man vil hihi
 
Klokken er 00:15 og her ligger jeg våken. Det er den 2 mars og min søster sko blitt 38 år idag. En vanskelig dag at stå opp og minnes hun. Men vi har som et mål at vi skal prøve heller gjør noe kjekt imorgen just pga barna ikke skall se den dagen som en sorg dag. Men minnes hun på en fin dag.
Hardt vil det bli likevel men jeg skal prøve gjør mitt beste.
Alltid i mitt hjerte vil hun vær hvor en jeg er og hvor jeg en vil gå
 
Idag er det bursdagen til mannen, han blir 36 år :talk017 :dance011:gen014:cool05 Vært en lang natt med lite søvn og syke barn... vel, dagen startet med at 2-åringen kaster opp i senga:hungover::yuck::meh: Fjerde gangen med omgangssyke på 3 mnd:bag:
Av med alt av sengetøy,kosekluter, pysj, få ungen inn i dusjen, vaske ungen og skylle av alt før jeg satte på en maskin med vask:shy:

Mini sover lur i vogna, jeg sitter endelig med en kaffekopp og mannen har dratt på butikken. God lørdag, alle sammen:joyful:
 
Idag er det bursdagen til mannen, han blir 36 år :talk017 :dance011:gen014:cool05 Vært en lang natt med lite søvn og syke barn... vel, dagen startet med at 2-åringen kaster opp i senga:hungover::yuck::meh: Fjerde gangen med omgangssyke på 3 mnd:bag:
Av med alt av sengetøy,kosekluter, pysj, få ungen inn i dusjen, vaske ungen og skylle av alt før jeg satte på en maskin med vask:shy:

Mini sover lur i vogna, jeg sitter endelig med en kaffekopp og mannen har dratt på butikken. God lørdag, alle sammen:joyful:
Gratulerer til mannen din
 
Idag er det bursdagen til mannen, han blir 36 år :talk017 :dance011:gen014:cool05 Vært en lang natt med lite søvn og syke barn... vel, dagen startet med at 2-åringen kaster opp i senga:hungover::yuck::meh: Fjerde gangen med omgangssyke på 3 mnd:bag:
Av med alt av sengetøy,kosekluter, pysj, få ungen inn i dusjen, vaske ungen og skylle av alt før jeg satte på en maskin med vask:shy:

Mini sover lur i vogna, jeg sitter endelig med en kaffekopp og mannen har dratt på butikken. God lørdag, alle sammen:joyful:
Gratulerer med mannen! :Heartpink
kjedelig at sykdom rammer så tett igjen, håper dere andre slipper unna da og at dere har hatt en hyggelig dag likevel:D:flower
 
God kveld
Mars ja, min bursdagsmåned
Mye skjer i mars, så det blir en travel måned.
Jeg har startet vårmåneden med å kjøpe flere nye sneakers som skal brukes til kjoler og tursko ++
 
God kveld
Mars ja, min bursdagsmåned
Mye skjer i mars, så det blir en travel måned.
Jeg har startet vårmåneden med å kjøpe flere nye sneakers som skal brukes til kjoler og tursko ++
Koselig med bursdag! Noen planer for feiringen?
Godt å se det er flere enn meg som har unnet seg nye sko. Jeg kjøpte bare ett par nå da, men må vel ut og handle til eldstemann også om ikke altfor lenge:love7
 
Koselig med bursdag! Noen planer for feiringen?
Godt å se det er flere enn meg som har unnet seg nye sko. Jeg kjøpte bare ett par nå da, men må vel ut og handle til eldstemann også om ikke altfor lenge:love7
Ja , både familie og venninefeiring , tar en 3 dagers feiring denne gangen :)

Jeg elsker sko, kvittet meg med mange i fjor
 
Idag er det bursdagen til mannen, han blir 36 år :talk017 :dance011:gen014:cool05 Vært en lang natt med lite søvn og syke barn... vel, dagen startet med at 2-åringen kaster opp i senga:hungover::yuck::meh: Fjerde gangen med omgangssyke på 3 mnd:bag:
Av med alt av sengetøy,kosekluter, pysj, få ungen inn i dusjen, vaske ungen og skylle av alt før jeg satte på en maskin med vask:shy:

Mini sover lur i vogna, jeg sitter endelig med en kaffekopp og mannen har dratt på butikken. God lørdag, alle sammen:joyful:
Gratulerer til mannen din!

Og.. sykdom er så æsj. Her er vi syke vi også,.men mer type forkjølelse. Omgangssyke vekker ikke akkurat misunnelsen her, fysj..!
 
Idag er det bursdagen til mannen, han blir 36 år :talk017 :dance011:gen014:cool05 Vært en lang natt med lite søvn og syke barn... vel, dagen startet med at 2-åringen kaster opp i senga:hungover::yuck::meh: Fjerde gangen med omgangssyke på 3 mnd:bag:
Av med alt av sengetøy,kosekluter, pysj, få ungen inn i dusjen, vaske ungen og skylle av alt før jeg satte på en maskin med vask:shy:

Mini sover lur i vogna, jeg sitter endelig med en kaffekopp og mannen har dratt på butikken. God lørdag, alle sammen:joyful:
Usj, god bedring til den syke, håper det ikke har smittet rundt.
 
Den rolige helga nesten uten planer har på en måte vært slitsom likevel.
Mannen var opptatt med dugnad, arrangere kurs i fotballklubben, full dag både lørdag og søndag. Jeg og de tre ungene var mange timer på handletur i går. Og i dag var det selskap for mellomste, men det var enkelt. Det var på bowlingen så alt jeg trengte gjøre var å bake en kake. Min bror langde gele i glass og mor til den tredje jenta lagde muffins, og bowlingen serverte pizza og de fikk hver sin halvliter med brus.

Tre jenter som gikk sammen om å feire, siden de hadde alle jentene på trinnet var det 20 jenter var det greit å være flere for å dele på kostnaden. 1100 på hver. Men jentene hadde det kjempekjekt. Og det er jo enkelt å ha det sånn. 20 jenter hjemme er litt mer stress. Trangt.
 
  • Liker
Reactions: CdC
Back
Topp