Skravletråden torsdag 23 februar

det var nok koselig anita20[:D]
blir mye styr men mest kos da...
kosa med søskenbarnet til sambo i helga...
som egentlig ikke blir 1 år før i mai men ble det i januar...
han er så søt
 
sitter å koser meg med peanøtter og rosiner jeg[:D]
 
ja her var det litt av et liv[8D]
 
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!
 
Jeg er her. Og jeg har vondt i ryggen! (senebetennelse)
Blir anspent når en går med smerter  gjennom en hel dag, så nå har jeg hodepine i tillegg. Egentlig skulle jeg ha satt meg ned med turnus, men jeg fårstår ikke dritten der, så derfor sitter jeg her å syter.
I morgen skal jeg på jobb, full avd, masse sykdom. Det blir et slit. I tillegg har jeg arbeids helg! Hvor er min posetive energi? Har dere sett den? *ser meg rundt*
 
Jeg har bare lyst til å sove. Men så var det den dritt turnusen da, som må gjøres i kveld! %¤#"/&*^¨¤
 
Arbeidslyst kom til meg, her skal du motstand finne...
 
Send turnusen teil meg Carina82, jeg kan gjøre den. Har nettopp laga ny til 15 ansatte+ at jeg skal ha en hjelpeturnus ferdig til over helga.....så en ekstra fra eller til gjør ingenting!!! Blæh
 
ÅÅÅÅÅÅÅÅhh...så snill du er. Må advare deg da, den er skrevet, fix ferdig, men... kveld-natt og helgetimene stemmer ikke jeg har regna over 3 ganger, stemmer til meg. 2 andre har regna over og vi sitter igen med 3 ulike svar... +++
Fakser den over til deg jeg. De er da bare en knupp da!
 
ORIGINAL: carina82

ÅÅÅÅÅÅÅÅhh...så snill du er. Må advare deg da, den er skrevet, fix ferdig, men... kveld-natt og helgetimene stemmer ikke jeg har regna over 3 ganger, stemmer til meg. 2 andre har regna over og vi sitter igen med 3 ulike svar... +++
Fakser den over til deg jeg. De er da bare en knupp da!

 
hehe.....ingen problem! Burde fått deg et turnusprogram på dataen, det kan være til hjelp i forhold til timeantall\stillingsbrøk og utregning av helg\kvelds tillegg. Eller så kan du jo bruke Windows Exel programmet, det gjør jeg. Har laget meg en mal der, også setter du inn lengden på vaktene etterhvert.......Men nå kjenner jeg at jeg gleder meg til å gå ut i permisjon og bare driiiite en lang marsj i alt som heter jobb og turnus. Tipper du er enig[:D][:D]
 
Yez det stemmer. Vi skal inn på GAT til sommeren da. Det blir deilig. Men ikke så deilig som perm. Smart du'a som bruker exsel.
Hva jobber du som?
 
ORIGINAL: carina82

Yez det stemmer. Vi skal inn på GAT til sommeren da. Det blir deilig. Men ikke så deilig som perm. Smart du'a som bruker exsel.
Hva jobber du som?

Jeg jobber som avdelingsleder (utd.Vernepleier) i en bolig for psykisk utviklingshemmede.
 
Enn du da?
 
Hjelpepleier på et sykehus. Jeg skriver turnusene, siden jeg er tillitsvalgt.
 
Back
Topp