Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fantastisk
Følte skikkelig for å sutre litt, for jeg har visstnok blitt for feit for min egen do [emoji85]. Satte meg på den som jeg gjør hver kveld for å pusse tennene til min datter og denne gangen knakk det [emoji51]
Er det lov å le litt? Hahaha [emoji23]
Følte skikkelig for å sutre litt, for jeg har visstnok blitt for feit for min egen do [emoji85]. Satte meg på den som jeg gjør hver kveld for å pusse tennene til min datter og denne gangen knakk det [emoji51]
Hei![emoji4] når har dere termin, og hvor bor dere? Har termin 17.mars med nummer to, og er fra Lier..
Flere som sliter med å sove? Her går natta i 2 timers sykluser...2 timer søvn, så våken, må på do/spise etc.. Lenge våken. Nye to timer. Repeat...
Er vant til det. Sliter med å sove pga kroniske smerter i skuldrene. Så er ikke store forskjellen. Må alltid på do når jeg er oppe av sengen. Er ikke så plaget med hyppig tissing. En skjelden gang h*n bruker blæren til boksebag.Flere som sliter med å sove? Her går natta i 2 timers sykluser...2 timer søvn, så våken, må på do/spise etc.. Lenge våken. Nye to timer. Repeat...
Termin 5 mars og bor på bærums verk, har en 4-åring fra før
Au da. Ingen selvtillits boost det der. [emoji14] Var sikkert noe feil på lokket.
Hei. [emoji4]Hei![emoji4] når har dere termin, og hvor bor dere? Har termin 17.mars med nummer to, og er fra Lier..
Kjenner meg vedlig igjen ! Våkner etter alt fra 1 time til 3. Enten fordi man er tørst, tett i noen, ligger vond, muskel krampe eller må tisse. Blærn har blitt liten de siste ukene, er helt tissetrengt men er ikke masse som kommerFlere som sliter med å sove? Her går natta i 2 timers sykluser...2 timer søvn, så våken, må på do/spise etc.. Lenge våken. Nye to timer. Repeat...
Nei huff stakkars. Hva sa jenta di når den knakk? Dårlig dosere altså
Flere som har begynt å låne klær fra samboern deres ? Stakkars min, får ikke ha klærne sine i fred. Raider skaper hans etter gode joggebukser og store t sjorter. Jeg bruker også ennav han ytterjakker nå
Kjenner til det!! Tror jeg har sovet super lenge, så har jeg bare sovet to timer.... sååå slitsomtFlere som sliter med å sove? Her går natta i 2 timers sykluser...2 timer søvn, så våken, må på do/spise etc.. Lenge våken. Nye to timer. Repeat...
Har termin 15.mars. Bor i Stavanger og har ei datter på 12 fra førHei![emoji4] når har dere termin, og hvor bor dere? Har termin 17.mars med nummer to, og er fra Lier..