Skravletråden for april

Takk :)
Fastlegen reagerte på at jrg fortsatt var sp hoven å at jeg var så nummen , kjente ikke at huntrykte på foten .. i tillegg var den så kald , jeg håper bare detikke er brudd,’ meg å gips blir katastrofe
Håper det ikke er brudd, men er det det så er det bra at det oppdages

Vet dere hva jeg savner mest fra tiden før korona?
Forutsigbarhet.
Barnehage og skole stenger på en ekstremt kort varsel.
Så skal barnehage åpne igjen neste mandag, men brått så skal de kanskje ikke det likevel...
Må nesten leve "fra pressemelding til pressemelding", og klare å snu på et knappenålshode

Vet dere hva jeg savner mest fra tiden før korona?
Forutsigbarhet.
Barnehage og skole stenger på en ekstremt kort varsel.
Så skal barnehage åpne igjen neste mandag, men brått så skal de kanskje ikke det likevel...
Må nesten leve "fra pressemelding til pressemelding", og klare å snu på et knappenålshode
Skal de kanskje ikke likevel?

Men ja, fra pressemelding til pressemelding. Eller pressekonferanse.

Skal de kanskje ikke likevel?

Men ja, fra pressemelding til pressemelding. Eller pressekonferanse.
Er ikke alle barnehagene i Oslo som får åpne 20.04, vet ikke om det gjelder vår.
Får tidligst beskjed i morgen.
Ikke det at vi kommer til å benytte den så veldig mye, men de dagene mannen må på kontoret hadde det vært veldig greit slik at jeg ikke ble sittende alene med hjemmebarnehage itillegg til 2 med hjemmeskole og fult hjemmekontor

Er ikke alle barnehagene i Oslo som får åpne 20.04, vet ikke om det gjelder vår.
Får tidligst beskjed i morgen.
Ikke det at vi kommer til å benytte den så veldig mye, men de dagene mannen må på kontoret hadde det vært veldig greit slik at jeg ikke ble sittende alene med hjemmebarnehage itillegg til 2 med hjemmeskole og fult hjemmekontor

Åja, sånn ja.

Det heter jo ar de skal åpne 20. Men har inntil 27.derdom de trenger mer tid for å bli klar, så jeg regner emd å høre fra vår når de har har fått veilederen

Men jeg er klar for daglig pressekonferanse klokka fire og regner med de fortsetter med det fremover

Pleier å jobbe frem til den, og lage middag etterpå, har liksom blitt en rutine dette her.

Noe sånt. Bare at jeg jobber videre etter middag også, og middagen lager mannen ca nå, men jeg vil se den, så vi får se hvordan det blir. Vi har null og nada rutine desverre

Back
Topp