Skravletråd

LilleBølla

Elsker forumet
God morgen[:)]

Hva skjer hos dere i dag da?

Jeg er fortsatt 50% sykemeldt, ut november. Blir ikke bedre i skulderen og det er et pes på jobb. Hadde ikke lyst på 100 %, siden jeg synes det er tungt å bare sitte hjemme.. Mia er i barnehagen, fant ut at hun har det bedre der enn å være med meg på shopping i dag[8D] Hun har hatt fri to dager denne uka uansett så jeg har ikke dårlig samvittighet i det heletatt på at hun er i barnehagen[;)]

Her sliter vi med syke unger. Er det ikke den ene så er det den andre, og sånn har det vært i snart 2 mnd nå. I tillegg diller Tord noe voldsomt på nettene (tror det er en reaksjon på det at eg er tilbake i jobb) så dårlig med nattesøvn er det og. Ellers er alt ved det samme gamle.

Off, at ikke dere snart får en god periode, Tjukkebollepus....[&o]

Her er det ikke så mye spennende som skjer... Holder på å søke jobber, den jeg går i nå blir utlyst fast på øyeblikket, men vet ikke om jeg har sjans til å få den, de vil helst ha spesialergoterapeut, og det er jo ikke jeg på en stund.... så sånne jobbting tar opp litt mer tid og tanker enn jeg har lyst til for tida... Ikke så helt supert i heimen heller for tida, men det går seg vel til etterhvert....

Idag var det Dyrefest i barnehagen, og både Marie og Kristoffer var utkledd som kaniner, de var så utrooolig søte [:D] 

Nei, har ikke mye å meddele for tida...[;)]

Back
Topp