Skravletråd

*Svartengel*

Forumet er livet
VIP
Ja kva tenker me jenter på i dag??

Eg lure fælt på om Gæmis si jente snakkar bare dansk eg?(fekk tanken i natt) Ellers så skal kjøkkenbordet monteres opp og eg må sortere klær[:)]

Nå sitter jeg her og nyter stillheten [:)] Mannen tok med sønnen på lekeland og det er ganske deilig med alenetid [8D] I dag blir det rolig kveld siden gubben skal ut og kose seg litt.. Jeg skal nyte kinamat til det fulle [:D]

Da høyres herleg ut Linda og det er godt du er heime att. Har savna deg her inne eg.
Kom på, det er årevis sida eg har spist kinamat no*sikle* No trur eg typen klikker, for det vil eg ha!!!! NO[8D][8D][8D][8D]
Korleis er forma di då? Trøtt osv? Eller har du bikket over den tida? [:D]

Jeg gruver meg til å dra på jobb i kveld, og ikke minst begynne på jobb igjen kl 7 i morgen tidlig.. Hard start etter ferien må man si..:P

ORIGINAL: Svartengel

Da høyres herleg ut Linda og det er godt du er heime att. Har savna deg her inne eg.
Kom på, det er årevis sida eg har spist kinamat no*sikle* No trur eg typen klikker, for det vil eg ha!!!! NO[8D][8D][8D][8D]

Ahhh, så god du er da [:)] Jeg fikk så lyst på vårull og stekt ris i går, så gubben måtte bare stikke ned og kjøpe det til meg [:D]
Formen er så der.. Fortsatt mye trøtt, men det meste av kvalmen har gitt seg endelig [:)] Skal på ul til tirsdag.. Gleder meg.. Står til med deg da vennen?

ORIGINAL: Linda*egentlig30*29

Ahhh, så god du er da [:)] Jeg fikk så lyst på vårull og stekt ris i går, så gubben måtte bare stikke ned og kjøpe det til meg [:D]
Formen er så der.. Fortsatt mye trøtt, men det meste av kvalmen har gitt seg endelig [:)] Skal på ul til tirsdag.. Gleder meg.. Står til med deg da vennen?

Eg har fått dilla på kvitost, einaste pålegget eg spiser[8D] Og sida eg ikkje drikker melk er det bra [:)]

Eg vart kvitt kvalmen i uke 8 og denne uka her forsvann trøttheten[:D] Altso, i slutten av uke10 eller starten av uke 11[:)] Blir spennende med ul ja[:)]
Eg har det strålande[:D]

Eg har fått dilla på kvitost, einaste pålegget eg spiser[8D] Og sida eg ikkje drikker melk er det bra [:)]

Eg vart kvitt kvalmen i uke 8 og denne uka her forsvann trøttheten[:D] Altso, i slutten av uke10 eller starten av uke 11[:)] Blir spennende med ul ja[:)]
Eg har det strålande[:D]

Alt jeg vil ha på skiva mi er salami [:o][:o][:o][:o][:o]

Alt jeg vil ha på skiva mi er salami [:o][:o][:o][:o][:o]

Uff det er ikkje kjekt, eg hadde fått panikk om eg hadde hatt lyst på det... Kva har du på skiva di då? Eg klarer ikkje skiver, spise halve polarbrød eg[:)]

Alt jeg nå spiser på skiva er rista brød med brunost eller bare smør for å få den salte smaken [8D]

Alt jeg nå spiser på skiva er rista brød med brunost eller bare smør for å få den salte smaken [8D]

Det er jo godt da[:D] Har ikkje brødrister eg[:(][:(][:(]

Spiser for det meste bare leverpostei jeg[:)]

Sov ikke noe godt i natt, kribla såå fælt i beina og de fikk ikke sove! Merkelig[&:]

ORIGINAL: EricaJenta

Spiser for det meste bare leverpostei jeg[:)]

Sov ikke noe godt i natt, kribla såå fælt i beina og de fikk ikke sove! Merkelig[&:]
Like langt på vei vi [8D][:D]

ORIGINAL: dørti gullkorn

Aff Liiiinda!! Det var vits liksom![:-]
Nå måå jeg og ha kinamat! kan du reise å kjøpe til meg???[:)][:)]

Ligger her i sengen å venter [8|][X(] er vel 20 min fra deg eller noe??=)
Hahahahahahahaha.. Optimist du eller? [8D] Er det du har en mann til vettu [:D]

jeg har plutseli ikke mat lyst lenger alt samaker å lokter vont begynte i går..mye kvalm i gjen au..trodde e var kvit den..men surt har e finni ut hjelper..i dag er mannen 30 år[8D]så får gå å bakke dne kaka e skule så ho lille kan pynte når di kommmer hjemm:)[:D] så skal e vaske gulvene kommer masse folk i mora å skal male huse utvendig[:)]

Jeg er bare kvalm kvalm og atter kvalm enda. Ikke spydd noe da. Men, når jeg først spiser, er det det beste jeg har spist på lenge:)
Ingen spesielle urge'es, men frukt/grønnsaker. og gjerne ferske rundtstykker med banan på!! Men godt da:))

Og jeg som spiste sjokolade hver dag før, har ikke spist en bit.. orker ikke.. men passe greit da..:)

Her i gata blir det sommerferie nå, så god sommer videre, håper på finvær:)

Og btw, lukter..

Vi har flyttet ut av det fine nyoppussede soverommet vårt, for jeg orker ikke lukta, og heller ikke lukta fra de  nye klesskapene. Så nå sover vi på sovesofaen på gjesterommet.. hehe..

Når går det over???

Back
Topp