Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lita_19
sitter ei ved siden av meg her som er kjempe sint på lekene sine... skal invistere i hørselvern snart.. hehe.. Hun gråter ikke men "kjefter" på lekene... [:)]
er han sur da... ? jenta mi har ikke begynt med tenner ennå.. ser hvertfall ikke noe på gommene.. men ho sikler masse og alt skal inn i munnen men det er vell vanlig.. [;)]
ORIGINAL: Ihne
ORIGINAL: linnpinn
er han sur da... ? jenta mi har ikke begynt med tenner ennå.. ser hvertfall ikke noe på gommene.. men ho sikler masse og alt skal inn i munnen men det er vell vanlig.. [;)]
han har holdt på sånn som di lenge, men nå klør han mer og sutrer hele tiden.
sover dårlig på natta også![&:]
Da er det nok ikke lenge til de spretter opp.
Så fort de spretter opp er det værste over.
Har du kjøpt sånn Dentinox på apoteket?
Er til å ta på tennene. Det skal virke dempende, men ikke alle det virker for, men verdt å prøve.
Henrik driver og klør han også. Tygger på alt.
Men har ikke begynt å være sutrete eller sove dårlig ennå.
Halla.... Kjeder meg jeg se... Tenkte kanskje det var noen som ville skravle litt med meg.. hehe.. Sambo har dratt til hammerfest på jobb i dag... *sukk* hjemmealene i 14 dager igjen...
ORIGINAL: frk_fryd
skravler dere fortsatt her ?
dentinox er verdt å ha i hus forstår jeg.. har ikke sett noe til tennene enda, men Petter klør veldig noen ganger. og sikler .... er våt på skuldra heeele tiden!
ORIGINAL: Alexandra!
Halla.... Kjeder meg jeg se... Tenkte kanskje det var noen som ville skravle litt med meg.. hehe.. Sambo har dratt til hammerfest på jobb i dag... *sukk* hjemmealene i 14 dager igjen...
Jobbe han på Melkøya?
Har en kompis som nettopp har bynt å jobbe der.