skravletråd

lita_23

Elsker forumet
Halla.... Kjeder meg jeg se... Tenkte kanskje det var noen som ville skravle litt med meg.. hehe.. Sambo har dratt til hammerfest på jobb i dag... *sukk* hjemmealene i 14 dager igjen...

kan godt skravle litt jeg[:D]

kjipt å være alene hjemme 14 dager da!!

sitter med noah sovende på fanget jeg, han hyler hver gang jeg skal putte han i senga, hehe[8D]

sitter ei ved siden av meg her som er kjempe sint på lekene sine... skal invistere i hørselvern snart.. hehe.. Hun gråter ikke men "kjefter" på lekene... [:)]

ORIGINAL: lita_19

sitter ei ved siden av meg her som er kjempe sint på lekene sine... skal invistere i hørselvern snart.. hehe.. Hun gråter ikke men "kjefter" på lekene... [:)]

hehe, så søt da! bruker Noah også å gjøre...[:D]
fikk endelig lagt han i senga nå[:)]

måtte gi snuppa litt mat jeg.. hun har visst litt forstoppelse også.. bæsja bare en hard klump i dag... gitt ho malt i melka nå da.. + at ho fikk litt sånn sviske drikk.. håpe det hjelper..

stakkar lita da!! Noah driver å klør sånn i tennene han, blæ..

er han sur da... ? jenta mi har ikke begynt med tenner ennå.. ser hvertfall ikke noe på gommene.. men ho sikler masse og alt skal inn i munnen men det er vell vanlig.. [;)]

er han sur da... ? jenta mi har ikke begynt med tenner ennå.. ser hvertfall ikke noe på gommene.. men ho sikler masse og alt skal inn i munnen men det er vell vanlig.. [;)]

han har holdt på sånn som di lenge, men nå klør han mer og sutrer hele tiden.
sover dårlig på natta også![&:]

Jeg har allerede kjøpt inn dentinox jeg.. her er vi forberedt, nattesøvnen er jeg glad i se[:)]

ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: linnpinn

han har holdt på sånn som di lenge, men nå klør han mer og sutrer hele tiden.
sover dårlig på natta også![&:]

Da er det nok ikke lenge til de spretter opp.
Så fort de spretter opp er det værste over.

Har du kjøpt sånn Dentinox på apoteket?
Er til å ta på tennene. Det skal virke dempende, men ikke alle det virker for, men verdt å prøve.
Henrik driver og klør han også. Tygger på alt.
Men har ikke begynt å være sutrete eller sove dårlig ennå.

håper de kommer snart! har dentinox, men hjelper ikke lenge igangen..[&:]

hvor lang tid bruker det å ta før tennene popper opp da?
han har vært litt dårlig i magen også, bæsja mer enn vanlig, på natta også!

skravler dere fortsatt her ?
dentinox er verdt å ha i hus forstår jeg.. har ikke sett noe til tennene enda, men Petter klør veldig noen ganger. og sikler .... er våt på skuldra heeele tiden!

Halla.... Kjeder meg jeg se... Tenkte kanskje det var noen som ville skravle litt med meg.. hehe.. Sambo har dratt til hammerfest på jobb i dag... *sukk* hjemmealene i 14 dager igjen...

Jobbe han på Melkøya?
Har en kompis som nettopp har bynt å jobbe der.

ORIGINAL: frk_fryd

skravler dere fortsatt her ?
dentinox er verdt å ha i hus forstår jeg.. har ikke sett noe til tennene enda, men Petter klør veldig noen ganger. og sikler .... er våt på skuldra heeele tiden!

skravler her enda jeg, så lenge her er noen å skravle med[:D]

Gutten min ble alltid dårlig i magen da tennene spratt ut. Bæsjen var veldig mørk/svart og rennende. Så fikk han alltid rennende nese òg. Og opptil 39 i feber!

nå skravler jeg igjen.. [:)]

ORIGINAL: Alexandra!

Jobbe han på Melkøya?
Har en kompis som nettopp har bynt å jobbe der.

ja.. melkøya ja [:)][:D]

Back
Topp