Skravletråd

Syns det er helt ubrukelig, når man er vant til å bruke ett sett med emojier. Oversikten med emojier her inne er så håpløs så ender med å bare bruke noen få jeg har funnet :hilarious:
Syns det er generelt helt på jordet at ikke man kan bruke vanlige emojier på tastaturet . Det er jo helt vanvittig tungvint å trykke på den emoji knappen her å legge inn . Appen her er laga på tidlig 90 tallet å ikke blitt oppdatert siden

Er det bare meg eller er god luktesans, mye luft i magen en veldig dårlig kombinasjon? :laughing002 :smiley-ashamed004Og generelt hvorfor er det masse sånne dårlige kombinasjoner når man er gravid.

Sant. Økt luktesans, kvalme, mer luft i magen som blir der og godgjør seg over lengre tid enn normalt. Helt perfekt kombo

Er det bare meg eller er god luktesans, mye luft i magen en veldig dårlig kombinasjon? :laughing002 :smiley-ashamed004Og generelt hvorfor er det masse sånne dårlige kombinasjoner når man er gravid.
Luktesansen et insane!!! Morgen ånden til samboeren er helt jævlig. Må bygge hotell puter mellom oss for jeg våkner av stææænken, aldri reagert før :laughing002

Syns det er generelt helt på jordet at ikke man kan bruke vanlige emojier på tastaturet . Det er jo helt vanvittig tungvint å trykke på den emoji knappen her å legge inn . Appen her er laga på tidlig 90 tallet å ikke blitt oppdatert siden
Jeg er såååå enig med dere! Helt håpløst!

Back
Topp