Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!! Sniker fra augustVerdens beste julegave vi har fått oss!![]()

Har du bilder av testene?Åååh, nå tror jeg ikke lenger det bare er skyggestreker! Jeg tror jeg ser en svak linje. Krysser fingrene og håper så inderlig! Hvis det klaffer nå skal jeg i fødselspermisjon når mannens permisjon med minstemann er over.

Nei, er for svake til at jeg tror jeg får med noe strek på foto. Kan være skygge, men jeg håper så hardt at jeg har trua på at det kan ha skjedd noe nå!Har du bilder av testene?![]()
Da skal jeg krysse fingrene for deg jeg ogsåNei, er for svake til at jeg tror jeg får med noe strek på foto. Kan være skygge, men jeg håper så hardt at jeg har trua på at det kan ha skjedd noe nå!

Hvor langt på vei er du?Verdens beste julegave vi har fått oss!![]()
Så får vi se hvordan dette går! Jeg har ikke nevnt noe for mannen ennå. Tror jeg venter til «hvermannsen» klarer å se en tydelig strek så han ikke tror jeg bløffer/innbiller meg ting 
I følge babyverden sin terminkalkulator er jeg 3+2 idagHvor langt på vei er du?
tok mannen med på å tolke strek jeg
men fikk positiv digital i går, så da ble det mer reelt
hva med deg?Oj! Såpass tidlig positiv test! Da tipper jeg du kanskje kommer til å bli satt frem litt.I følge babyverden sin terminkalkulator er jeg 3+2 idagtok mannen med på å tolke strek jeg
men fikk positiv digital i går, så da ble det mer reelt
hva med deg?
Ja, jeg testet positivt 9dpo, hadde eggløsning 7. Desember. Blir jeg pushe opp litt så gjør jo forsåvidt ikke det noeOj! Såpass tidlig positiv test! Da tipper jeg du kanskje kommer til å bli satt frem litt.
Jeg hadde ikke fått tilbake mensen etter fødsel av tredjemann i februar, så jeg vet ikke hvor langt på vei jeg er.
Jeg har så lite å gå på for å vite hvor langt på vei jeg er. Jeg hadde smerter i magen 09.12 og 11.12. På henholdsvis venstre 09, og høyre 11. Jeg tenkte med engang at det var eggløsningssmerter, eller at et embryo har festet seg. Hvis det var eggløsning er jeg nå 3 uker og 2 dager i beste fall. Ev. akkurat 3 uker. Kan f.eks. ha vært eggløsning på venstre side, som festet seg på høyre. Tidligere har vi sett hvilken eggstokk som hadde sluppet egget, og det har alltid stemt med denne smerten jeg kjente disse dagene.
_Men_ jeg har testet hver dag i forkant av positiv test med de tre andre også, og har tidligst fått positivt svar 3+5, så jeg forventer at jeg er litt lenger på vei enn 3+2. Blir vel noen ekstra dager der hvis smerten jeg kjente var at embryoet gravde seg ned. Jeg har mest troen på det. Blir spennende å se. Vurderer å vente til otul for å få svar.
blir spennende å se hva legen sier etter hvert
hva er otul?