Skravletråd

Tørr nesten ikke å følge termingrupper her fordi jeg er så redd jeg mister. Men, jeg har termin første uka i august. Vi ble gravide med hjelp av IVF. Skal på vår første ultralyd i uke 7 for å bekrefte at alt står bra til. Bestilt ny hcg blodprøve hos fastlegen nå til onsdag. Er det flere som skal til ultralyd så tidlig? Enten hos egen gynekolog eller privat?☺️

Tørr nesten ikke å følge termingrupper her fordi jeg er så redd jeg mister. Men, jeg har termin første uka i august. Vi ble gravide med hjelp av IVF. Skal på vår første ultralyd i uke 7 for å bekrefte at alt står bra til. Bestilt ny hcg blodprøve hos fastlegen nå til onsdag. Er det flere som skal til ultralyd så tidlig? Enten hos egen gynekolog eller privat?☺️
Jeg og synes det er litt skummelt her inne i termingruppen :joyful: Men håper vi blir tryggere etterhvert :happy: Vi og gikk gjennom IVF og har ultralyd 7+3 via klinikken :Heartred

Vi har også gått gjennom IVF og har ultralyd 7+6 Klinikken hadde ikke kapasitet, men de og fastlegen min skrev henvisning til ultralyd og jeg skal ta det på et annet sykehus.

IVF her og :cat:
Så lenge hcg fortsetter å stige skal vi forhåpentligvis også på tul rett før jul, i uke 7.

Her ligger jeg som et slakta kjøttstykke på sofaen, utslitt etter dagen:hilarious: Lite energi om dagen! Prøver å samle krefter til å rydde opp rotet etter dagen, siden ungene nå er i sengs

Har handlet litt julegaver og pakket de inn, spist middag og ryddet kjøkkenet, merket nå at piffen var gått ut av meg men synes det er litt tidlig å legge seg 19.45 en lørdags kveld :laughing002 Du da?
Så deilig og gjøre noe produktivt og hyggelig! :D
Jeg ligger slengt på sofan med dyne på, ser på Absentia. Snart klar for å legge meg :p hahaha

Hehe, jeg er på siste sesongen nå! Så trenger noe nytt å se når jeg er ferdig :p
Jeg har sett en del julefilmer i det siste, veldig koselig, de har masse tilgjengelig på netflix, ikke kjempegode greier men uansett veldig koselig å se på/ha på i bakgrunnen :Heartred Ellers er jeg nettopp ferdig med Parenthood (veldig bra), og så holder vi på med The Beast In Me (krim) og The Witcher (eventyr)

Jeg har sett en del julefilmer i det siste, veldig koselig, de har masse tilgjengelig på netflix, ikke kjempegode greier men uansett veldig koselig å se på/ha på i bakgrunnen :Heartred Ellers er jeg nettopp ferdig med Parenthood (veldig bra), og så holder vi på med The Beast In Me (krim) og The Witcher (eventyr)
Så koslig! Burde se julefilmer no når eg e ferdig! The beast in me likte eg kjempe godt!! Hehe

IVF her også - det var mange av oss her inne! :) Skal på ultralyd på fredag for å se at alt ser bra ut! Da er jeg 7+1. Føles ekstra trygt også hvis man får bekreftet hjerteslag og at det ligger på riktig sted ❤️

Back
Topp