Sniker meg veldig forsiktig inn her. Testet i dag positivt. 10 dpo.
forrige gang jeg fikk positiv test mistet jeg. Håper denne klamrer seg fast helt til august. Termin utfra mens er 15 august. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, måtte alle novemberspirene være terminspirer 
Jaa!Hurra for positiv test!Ja, måtte alle novemberspirene være terminspirer
![]()
Jeg og synes det er litt skummelt her inne i termingruppenTørr nesten ikke å følge termingrupper her fordi jeg er så redd jeg mister. Men, jeg har termin første uka i august. Vi ble gravide med hjelp av IVF. Skal på vår første ultralyd i uke 7 for å bekrefte at alt står bra til. Bestilt ny hcg blodprøve hos fastlegen nå til onsdag. Er det flere som skal til ultralyd så tidlig? Enten hos egen gynekolog eller privat?![]()
Men håper vi blir tryggere etterhvert
Vi og gikk gjennom IVF og har ultralyd 7+3 via klinikken 
Vi har også gått gjennom IVF og har ultralyd 7+6 Klinikken hadde ikke kapasitet, men de og fastlegen min skrev henvisning til ultralyd og jeg skal ta det på et annet sykehus.Tørr nesten ikke å følge termingrupper her fordi jeg er så redd jeg mister. Men, jeg har termin første uka i august. Vi ble gravide med hjelp av IVF. Skal på vår første ultralyd i uke 7 for å bekrefte at alt står bra til. Bestilt ny hcg blodprøve hos fastlegen nå til onsdag. Er det flere som skal til ultralyd så tidlig? Enten hos egen gynekolog eller privat?![]()
IVF her ogTørr nesten ikke å følge termingrupper her fordi jeg er så redd jeg mister. Men, jeg har termin første uka i august. Vi ble gravide med hjelp av IVF. Skal på vår første ultralyd i uke 7 for å bekrefte at alt står bra til. Bestilt ny hcg blodprøve hos fastlegen nå til onsdag. Er det flere som skal til ultralyd så tidlig? Enten hos egen gynekolog eller privat?![]()