Jeg var 6+5, og da så vi hjerte slå. Stod på nettsiden der jeg var at de også anbefalte 7+0, men det var visst hvis man har uregelmessig syklus eller lang syklus så kan man være kortere på vei enn man trorNår var dere på TUL? Vurderer å bestille privat. Er sykt utålmodig. De har ledig i morgenJa er jeg mellom 5+6 og 6+2, alt etter hvor lang syklus har vært og hvor lenge svømmer har holdt seg. På deres nettside anbefaler de å vente til uke 7+0, for å være sikker på at man kan se ett hjerte.. men assaaaa…..
Jeg vil i morgen.
![]()
Jeg fikk beskjed at det er sjans for å se hjerteslag fra 6+0.
Ja er jeg mellom 5+6 og 6+2, alt etter hvor lang syklus har vært og hvor lenge svømmer har holdt seg. På deres nettside anbefaler de å vente til uke 7+0, for å være sikker på at man kan se ett hjerte.. men assaaaa…..
Jeg vil i morgen.

Grunnet blødninger rundt ikm så var jeg også på TUL ved 5+4 (mens beregnet), en uke før vi hørte hjertet. Han beregnet meg til å være 5+0. Vi så en fostersekk med antydning til noe inni (lite, så vanskelig å se). Han kunne se hvor den var plassert og si at det foreløpig så lovende ut. Om en ikke ser så mye så trenger ikke det være negativt, det er jo tidlig enda. Håper du får sett noe i dag og senket bekymringene. Tenker på deg