Er det pantoprazon eller somac? Det er hverfall det jeg gikk på, og det fungerer veldig bra. Tror det er endel gravide som får det faktisk, men veldig vanskelig å slutte på for når du slutter så øker syreproduksjonene eller noe, sånn at det blir værre et par uker før det blir bedre, men når du slutter så er du jo ikke gravid lenger, men greit å vite det til den tid. Jeg kjenner at fet mat, kaffi, syrlig drikke og mat, vanlig brød, bakverk, og generelt ultraprosessert og «usunn» mat forverrer. Også hjelper det å spise lite og ofte. Har forsøkt med banan og melk hvis det blir mye på kvelden, men vet ikke hvor godt det egentlig hjelper. Beste for meg er å ha generelt fokus på det med all mat gjennom dagen. Syns det har vært vanskelig i julen med julemat og julekaker, og lite grønnsaker, så veldig deilig å ha et vanlig kosthold igjen nå

prøver også å spise mer av typen makrell i tomat, urbrødet som er på rema også forsøker jeg å se om det kan hjelpe med litt biola eller annen type kulturmelk om det kanskje kan regulere litt. Så mye prøving og feilig for å si det sånn