Skravletråd

Ja, og jeg kommer til å fortsette med det så lenge jeg klarer. Vil ikke fortelle det på jobb enda :hilarious:
Da får jeg heller være trøtt på jobb. Skylder på pollenallergien.
Jeg har et ønske om å jobbe lengst mulig. Hadde det ikke vært for en kranglete sjef sist svangerskap, hadde jeg jobbet hele veien, men det var en litt annen jobb enn det jeg har nå.. Men om jeg ikke får sove på natta, fungerer jeg hverken hjemme eller på jobb og må tenke på datteren min også. Om det så bare er for noen uker. Med en adhd kropp, får jeg bare ikke ro nok på dagen til å sove ...
 
Jeg har et ønske om å jobbe lengst mulig. Hadde det ikke vært for en kranglete sjef sist svangerskap, hadde jeg jobbet hele veien, men det var en litt annen jobb enn det jeg har nå.. Men om jeg ikke får sove på natta, fungerer jeg hverken hjemme eller på jobb og må tenke på datteren min også. Om det så bare er for noen uker. Med en adhd kropp, får jeg bare ikke ro nok på dagen til å sove ...
Du må kjenne på det selv, og ta valg utifra det. Det er jo også mulighet for å jobbe redusert om du ikke takler 100% akkurat nå :happy:
 
Noen andre enn meg som ammer fra før av? Eller har ammet to tidligere?. Yngste er nå straks 9. månder. Så om hun fremdeles vil ha i januar, er jo ikke sikkert, og det e er jo fremdeles tidlig å si om dett går veien.. Men vil gjerne høre noen andres erfaring.
 
Noen andre enn meg som ammer fra før av? Eller har ammet to tidligere?. Yngste er nå straks 9. månder. Så om hun fremdeles vil ha i januar, er jo ikke sikkert, og det e er jo fremdeles tidlig å si om dett går veien.. Men vil gjerne høre noen andres erfaring.
Jeg ammer fortsatt :) Mini er riktignok 1år og 8mnd så ammer ikke lengre på natt (takk og lov, det holdt vi på med i 17mnd), men ammer fortsatt en god del på dagtid :) Tenker at jeg fortsetter med det så lenge hun vil, men har hørt (og egt merket allerede) at de fleste får mindre melk i svangerskap da. Tar det som det kommer :)
 
Jeg ammer fortsatt :) Mini er riktignok 1år og 8mnd så ammer ikke lengre på natt (takk og lov, det holdt vi på med i 17mnd), men ammer fortsatt en god del på dagtid :) Tenker at jeg fortsetter med det så lenge hun vil, men har hørt (og egt merket allerede) at de fleste får mindre melk i svangerskap da. Tar det som det kommer :)
Her ammes det både dag å natt Ja det har jeg hørt også. Snakket med jordmor på telefon her for leden. Hun anbefalte meg å ta multivitamin og sa at det skulle nok gå helt fint. Å jeg tviler ikke på det, men skulle gjerne hatt litt mer tips.
 
Andre som sliter med dårlig matlyst :depressed:?

De siste dagene har jeg vært mer «uggen», men sjeldent direkte kvalm.
Likevel har jeg siden jeg stod opp lørdags morgen kun spist 1,5 brødskive. Hadde dårlig matlyst før dette også, men var ikke like ille. Har allerede gått ned 2,5 kg og energi nivået er ikke mye å skryte av :dead:
Sliter virkelig med å konsentrere meg på jobb. Selv den minste oppgave virker nesten uoverkommelig.
 
Andre som sliter med dårlig matlyst :depressed:?

De siste dagene har jeg vært mer «uggen», men sjeldent direkte kvalm.
Likevel har jeg siden jeg stod opp lørdags morgen kun spist 1,5 brødskive. Hadde dårlig matlyst før dette også, men var ikke like ille. Har allerede gått ned 2,5 kg og energi nivået er ikke mye å skryte av :dead:
Sliter virkelig med å konsentrere meg på jobb. Selv den minste oppgave virker nesten uoverkommelig.
uff da! Håper det blir bedre.
Merket faktisk først idag at jeg er småkvalm, og selv koffeinfri kaffe fristet ikke.. Ei salami (den gravidvennlige) på brødskive. Idag kjører jeg plain, hadde ost på brødskiva og det funket. Man må spise det man får ned.
Håper det går over for deg om ikke alt for lenge, høres ikke artig ut.
 
uff da! Håper det blir bedre.
Merket faktisk først idag at jeg er småkvalm, og selv koffeinfri kaffe fristet ikke.. Ei salami (den gravidvennlige) på brødskive. Idag kjører jeg plain, hadde ost på brødskiva og det funket. Man må spise det man får ned.
Håper det går over for deg om ikke alt for lenge, høres ikke artig ut.
Hvis jeg går utfra erfaring fra tidligere svangerskap kommer nok den «ordentlige» kvalmen rundt uke 5-6.
Klarte å dytte i meg ei karbonade og en liten yoghurt så energinivået bedret seg i allefall litt. Får bare ta en dag om gangen og håpe på det beste.
 
Sånn har jeg også hatt det. Av og på liksom. Har veldig lite murringer nå for eksempel. En dag var ømhet i bryst borte og kvalme. Men symptomene kom tilbake :laughing002
Ja, jeg vet jo egentlig at det er helt normalt… likevel begynner jo tankene å kverne. Har jo to fullgåtte svangerskap bak meg hvor jeg har opplevd akkurat dette, men likevel blir man jo bekymret :shy:
 
Back
Topp