Her kan vi prate om alt og ingenting!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ville gjøre det på en litt mer spennende måte denne gangen, da jeg bare har vist testen til samboer de andre gangene. Så jeg lot stekeovnen stå åpen med en hvetebolle i, han sa rett ut "Har du en bolle i ovenen?" Men koblet ikke før jeg forklarte det til han 1 time senereJeg har ikke fortalt noe til mannen min enda, for jeg ser han ikke før i morgen kveld. Vurderer å lage en hyggelig overraskelse, men vet ikke helt hva. Han forstår greia med en gang dersom jeg gir han en pakke. Jeg har full tilgang på butikker i morgen. Dette blir vårt andre barn.
Den var søtJeg ville gjøre det på en litt mer spennende måte denne gangen, da jeg bare har vist testen til samboer de andre gangene. Så jeg lot stekeovnen stå åpen med en hvetebolle i, han sa rett ut "Har du en bolle i ovenen?" Men koblet ikke før jeg forklarte det til han 1 time senere
Sniker, hva med å skaffe et klesplagg det står storebror/storesøster på og se om han kobler det?Jeg har ikke fortalt noe til mannen min enda, for jeg ser han ikke før i morgen kveld. Vurderer å lage en hyggelig overraskelse, men vet ikke helt hva. Han forstår greia med en gang dersom jeg gir han en pakke. Jeg har full tilgang på butikker i morgen. Dette blir vårt andre barn.
Så kjekt!Jeg har ikke fortalt noe til mannen min enda, for jeg ser han ikke før i morgen kveld. Vurderer å lage en hyggelig overraskelse, men vet ikke helt hva. Han forstår greia med en gang dersom jeg gir han en pakke. Jeg har full tilgang på butikker i morgen. Dette blir vårt andre barn.
Jeg tenkte på det, men da må jeg vente helt til i morgen tidlig, for jeg ser han ikke alene før etter mini har lagt seg i dagSniker, hva med å skaffe et klesplagg det står storebror/storesøster på og se om han kobler det?
Det var lurt!! På vei til butikken nåLegg det frem som at du har kjøt nye klær du vil vise frem?
Haha, det har du rett i håper du sitter med positiv test fort!Altså.. med dere tattle-høner så når dere nok 5k i løpet av ett par uker ikm uke 7 har ove 1k meldinger, i forhold til andre på ca 400 hååper jeg kan komme om én ukes tid og bidra
Ja tar nok ikke lang tid før vi når 5k her neiAltså.. med dere tattle-høner så når dere nok 5k i løpet av ett par uker ikm uke 7 har ove 1k meldinger, i forhold til andre på ca 400 hååper jeg kan komme om én ukes tid og bidra
Jeg har veldig lyst på terminliste! Jeg kan godt lage etterpåEr det noen som tørr/vil ta på seg ansvaret med å lage en terminliste? Eller skal vi vente til det kommer flere så noen andre som kan ta den jobben?
Hahaha, digger oss@Koalabjørn @Cowgirl positiv test og første innlegg i går, og nå har vi allerede bikket 100, skjult forum here we come
Verste er at vi bare er typ 4 medlemmer som har skrevetHahaha, digger oss
Wiii så bra du tar den!Jeg har veldig lyst på terminliste! Jeg kan godt lage etterpå
Omg, gøy vi to har startet alle trådeneVerste er at vi bare er typ 4 medlemmer som har skrevet
Jepp, absolutt alleOmg, gøy vi to har startet alle trådene